Marco Bjurström vuonna 2001 BumtsiBum-ohjelman 100. juhlajaksossa.

MTV tiedottaa, että rakastetut televisio-ohjelmat Bumtsibum! ja Kokkisota palaavat keväällä. Vastaa kyselyyn ja kerro, mitä jo loppunutta telkkariohjelmaa sinä ikävöit eniten!

MTV uutisoi, että kaksi kanavan legendaarista hittiohjelmaa palaa takaisin ohjelmistoon. BumtsiBum! ja Kokkisota tekevät paluun keväällä 2017 MTV:n 60-vuotisjuhlavuoden kunniaksi. 

Musiikkiviihdeshow BumtsiBum! liimasi tv-katsojat ruudun ääreen. Ohjelman ensiesitys nähtiin syksyllä 1997 ja viimeinen lähetys helmikuussa 2005. Juontaja Marco Bjurström nousi supertähdeksi ohjelman myötä. Bjurström ei tee paluuta BumtsiBumiin ensi vuonna. 

Lue: Marco Bjurström kertoo, miten selvisi BumtsiBumin suosiosta ystävänsä avulla

Moni muistanee esimerkiksi BumtsiBumin Tenavatähti-jakson:

Ruokaohjelma Kokkisotaa (1999-2004) juonsi Sikke Sumari, joka ei myöskään palaa mukaan ohjelmaan ensi keväänä. Kokkisota teki monesta tämän päivän julkkiskokista tähden. Esimerkiksi Jyki Sukula, Hans Välimäki ja Harri Syrjänen nähtiin kokkaamassa julkkisten kanssa.

Monen mieleen on ehkä jäänyt jakso, jossa Andy McCoy hämmensi:

Iloitsetko ohjelmien paluusta? Entä minkä jo loppuneen televisio-ohjelman toivoisit erityisesti palaavan ruutuun? Vastaa alla olevaan kyselyyn! 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
Vierailija

BumtsiBum ja Kokkisota palaavat ruutuun – mitä telkkariohjelmaa sinä kaipaat eniten?

Bumsibum ja Kokkisota on niin nähty ja mennyttä aikaa. Ihan turhaan laittaa maikkari rahaa näihin ohjelmiin. Kokkiohjelmia on muuteksi ihan liikaa telkkarissa, ei niitä kaikkia kukaan jaksa ja viitsi katsoa. Sama juttu bumsibumin suhteen kun telkassa on Tähdet, tähdet ja Vain Elämää, jotka ovat paljon kiinnostavampia. Tekopirteys ei vaan kiinnosta nykyaikana.
Lue kommentti

Kerro, mistä jutusta pidit. Millaisia juttuja toivoisit seuraaviin numeroihin?

 

Vastanneiden kesken arvomme kolme pakettia pimeässä heijastavia Huomio-hanskoja. Yhdessä paketissa on junior-, S- ja L-koko. Yhden palkinnon arvo on 87 euroa

Vastaa 27.2. mennessä.

Yhteystiedot

Olen täysi-ikäinen ja haluan saada ensimmäisten joukossa kilpailukutsuja, ainutlaatuisia etuja ja edullisia tarjouksia Sanoma Media Finland Oy:ltä ja sen kanssa kulloinkin samaan Sanoma-konserniin kuuluvilta yhtiöiltä.
Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Kerro, mistä jutusta pidit. Millaisia juttuja toivoisit seuraaviin numeroihin?

Saasteet, stressi ja vaihteleva ilmasto vaativat veronsa – iho on jatkuvan rasituksen alaisena. Uudet Lumene SISU -tuotteet kosteuttavat ihoa tehokkaasti ja suojaavat ulkoisia rasitteita vastaan. Tuotteet sopivat kaikille ihotyypeille.

Palkinto sisältää:

  • Suojaavan tehotiivisteen
  • Syväpuhdistavan naamion
  • Hoitavan kosteusvoiteen
  • Kasvoöljyn
  • Antioksidantteja sisältävän kasvosuihkeen.

Palkinnon arvo noin 185 euroa. Arvomme yhden palkinnon.

Vastaa 31.1. mennessä.

Yhteystiedot

Olen täysi-ikäinen ja haluan saada ensimmäisten joukossa kilpailukutsuja, ainutlaatuisia etuja ja edullisia tarjouksia Sanoma Media Finland Oy:ltä ja sen kanssa kulloinkin samaan Sanoma-konserniin kuuluvilta yhtiöiltä.
Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Tästä löydät vastaukset viimeisen ET Ristikot -lehden ristikoihin. Voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. 

Palkintotehtävä 1

 

Palkintotehtävä 2

 

Palkintotehtävä 3

 

Palkintotehtävä 4

 

Palkintotehtävä 5

 

Palkintotehtävä 6

 

Palkintotehtävä 7

 

Palkintotehtävä 8

 

Palkintotehtävä 9

 

Palkintotehtävä 10

 

Palkintotehtävä 11

 

Palkintotehtävä 12

 

Palkintotehtävä 13

 

Palkintotehtävä 14

Palkintotehtävä 15

Pääpalkintotehtävä 16

 

Eveliina Linkoheimo
Seuraa 
Liittynyt16.8.2016

ET Ristikot numeron 12/2016 ratkaisut

Hei, ET Ristikot -lehtien voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. Kahden viimeisen ET Ristikot -lehden voittajat ovat kuitenkin tässä: Nro 11/2016 Pääpalkinnon voitti Elisa Hyöty, Lannevesi. 20 euron palkinnon voittivat Leena Talvensaari, Rovaniemi, Erkki Minkkinen, Viitasaari, Maire Vuohtoniemi, Inga Härkälä, Lammi, Birgitta Varaga, Vantaa, Aulikki Palola, Ylivieska, Inkeri Jaakkola, Rovaniemi, Pirjo Mustonen, Kuopio, Sirpa Luhtanen, Martinniemi, Leena Kutvonen, Oulu, Tero...
Lue kommentti

Henkilökohtaisen asiakaspalvelun määrä vähenee jatkuvasti. Missä tilanteissa sinä vielä toivot saavasi palvelua? Entä missä olet viimeksi saanut poikkeuksellisen hyvää palvelua? Vastaa jutun lopusta löytyvään kyselyyn. 

ET-lehden netissä bloggaava tutkija Liisa Väisänen kirjoitti viime maaliskuussa Liisa Ihmemaailmassa -blogiinsa kipakan tekstin suuresta itsepalveluhuijauksesta. Teksti on noussut nyt uudelleen etlehti.fi:n luetuimpien joukkoon.

Bloggaaja arvostelee tekstissään Suomessa vallitsevaa itsepalvelukulttuuria – siis sitä, että yhä useampi entinen palvelu on siirretty ihmisten itsensä tehtäväksi.

– Meillä halutaan teettää ilmaiseksi kaikki, Liisa kirjoittaa. 

Itsepalvelukulttuuri merkitsee myös työpaikkojen katoamista.

– Harva mietti sitä poloista, joka menetti työpaikkansa. Ei kukaan miettinyt sitäkään, kuka maksaa hyvinvointiyhteiskunnassa työttömyyskorvauksen työttömäksi jäävälle. Tärkeämpää on, että "minä säästän nyt pennin".

Itsepalvelukäytäntö on nykyään käytössä yhä useammassa paikassa, esimerkiksi pankeissa, lentokentillä ja matkatoimistoissa. 
Lääkärinäkin toimiminen onnistuu, kun Googlelta voi kysyä, mitä kehon oireet merkitsevät.

Toisten mielestä itsepalvelukulttuuri on hyvä asia. Tärkeät asiat voi hoitaa kätevästi kotoa poistumatta ja jonoissa seisomatta. Emme ole enää niin riippuvaisia muista ihmisistä. Mutta millä hinnalla? Sitä pohtii bloggaajamme:

– Ajan säästämien on yksi itsepalvelukulttuurin suurimpia argumentteja. Mutta ammatti-ihminen tekee asiat nopeammin kuin ammattitaidoton. Se on itsestäänselvyys, jonka mielellämme unohdamme. Kaikkein kamalinta itsepalvelukulttuurin leviämisessä on, että ammatti-ihminen tekee tietenkin asian kuin asian paremmin kuin ammattitaidoton.

Kommentteja puolesta ja vastaan

Blogiteksti kirvoitti suuren määrän kommentteja. Moni oli kirjoittajan kanssa samaa mieltä: 

"Puhelimeenkin toivon saavani ihmisen vastaamaan, en konetta, joka pyytää valitsemaan numeroita jne ja soittaa musiikkia, koska kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja.... montakohan heitä on jäljellä?"

"Olen aivan samaa mieltä useimmista asioista, mutta yhtään en kaipaa pankissa jonottamista ja laskujen maksua tiskillä!"

Osa taas piti itsepalvelukulttuuria hyvänä asiana. 

"Minä nautin kyllä siitä, ettei tarvitse ottaa töistä vapaata käydäkseen palveltavana virastoissa, vaan esimerkiksi Kelan ja vakuutusyhtiön asiat voi hoitaa paljon nopeammin verkossa. "

"Eihän kellään olisi enää aikaa tehdä omia töitään, kun pitäisi käydä teetättämässä pikkujuttuja ammattilaisilla."

"Kauhealta kalkkikselta vaikutat, vaikka karulta kuulostaakin. Ikäero tässä taitaa olla se syy, koska en ikinä menisi liikeeseen ja maksaisi ohjelman asennuksesta, kun sen voi muutamalla klikkauksella tehtyä itse. Tulevaisuudessa itsepalvelu tulee kasvamaan, koska minun ikäiseni osaavat itse hoitaa asiansa ilman, että siihen pitää joku palkata." T. Nainen 23v

ET-lehti haluaa tietää sinun mielipiteesi itsepalvelusta. Etsimme myös suomalaista asiakaspalvelun mestaria!

Vastaa alla olevaan kyselyyn ja paljasta paikka, jossa olet saanut hyvää henkilökohtaista palvelua. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.