ET-lehden syyskuvakisassa arvottiin 10 voittajaa. Kilpailu on nyt päättynyt, mutta voit silti lähettää kauneimman syysaiheisen kuvasi muiden iloksi. 

Millaisissa maisemissa ja kenen kanssa nautit ruskasta? Vai onko syksyn paras paikka mielestäsi sisätiloissa? Lähetä tunnelmallisin syyskuvasi 17.10. mennessä alla olevalla lomakkeella.

Arvomme kuvan lähettäneiden kesken 10 kappaletta rakastetun Riki Sorsan Kun tunnet rakkauden cd-levyjä.

Lähettämällä kuvan kilpailuun annat oikeuden käyttää sitä ET-lehden aineistoissa.

// Kilpailu on päättynyt ja voittajille on ilmoitettu asiasta. Galleriaan voi kuitenkin lähettää kuvia edelleen!

Osallistuminen vaatii kirjautumisen.

Kerro, mistä jutusta pidit. Millaisia juttuja toivoisit seuraaviin numeroihin?

 

Vastanneiden kesken arvomme kolme pakettia pimeässä heijastavia Huomio-hanskoja. Yhdessä paketissa on junior-, S- ja L-koko. Yhden palkinnon arvo on 87 euroa

Vastaa 27.2. mennessä.

Yhteystiedot

Olen täysi-ikäinen ja haluan saada ensimmäisten joukossa kilpailukutsuja, ainutlaatuisia etuja ja edullisia tarjouksia Sanoma Media Finland Oy:ltä ja sen kanssa kulloinkin samaan Sanoma-konserniin kuuluvilta yhtiöiltä.
Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Kerro, mistä jutusta pidit. Millaisia juttuja toivoisit seuraaviin numeroihin?

Saasteet, stressi ja vaihteleva ilmasto vaativat veronsa – iho on jatkuvan rasituksen alaisena. Uudet Lumene SISU -tuotteet kosteuttavat ihoa tehokkaasti ja suojaavat ulkoisia rasitteita vastaan. Tuotteet sopivat kaikille ihotyypeille.

Palkinto sisältää:

  • Suojaavan tehotiivisteen
  • Syväpuhdistavan naamion
  • Hoitavan kosteusvoiteen
  • Kasvoöljyn
  • Antioksidantteja sisältävän kasvosuihkeen.

Palkinnon arvo noin 185 euroa. Arvomme yhden palkinnon.

Vastaa 31.1. mennessä.

Yhteystiedot

Olen täysi-ikäinen ja haluan saada ensimmäisten joukossa kilpailukutsuja, ainutlaatuisia etuja ja edullisia tarjouksia Sanoma Media Finland Oy:ltä ja sen kanssa kulloinkin samaan Sanoma-konserniin kuuluvilta yhtiöiltä.
Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Tästä löydät vastaukset viimeisen ET Ristikot -lehden ristikoihin. Voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. 

Palkintotehtävä 1

 

Palkintotehtävä 2

 

Palkintotehtävä 3

 

Palkintotehtävä 4

 

Palkintotehtävä 5

 

Palkintotehtävä 6

 

Palkintotehtävä 7

 

Palkintotehtävä 8

 

Palkintotehtävä 9

 

Palkintotehtävä 10

 

Palkintotehtävä 11

 

Palkintotehtävä 12

 

Palkintotehtävä 13

 

Palkintotehtävä 14

Palkintotehtävä 15

Pääpalkintotehtävä 16

 

Eveliina Linkoheimo
Seuraa 
Liittynyt16.8.2016

ET Ristikot numeron 12/2016 ratkaisut

Hei Jatta, harmi, ettei voittoa osunut kohdallesi. On tosiaan sääli, että ET Ristikot lopetti ilmestymisen. Lohdutuksena kuitenkin tiedoksi, että yksi tämän vuoden ET-lehdistä (nro 12/17, ilmestyy 21.6.) on Ristikko-erikoisnumero. Lisäksi muissakin erityisesti kesän ET-lehdissä tulee olemaan runsaasti ristikoita! Terkuin, Eveliina ET-lehdestä
Lue kommentti

Henkilökohtaisen asiakaspalvelun määrä vähenee jatkuvasti. Missä tilanteissa sinä vielä toivot saavasi palvelua? Entä missä olet viimeksi saanut poikkeuksellisen hyvää palvelua? Vastaa jutun lopusta löytyvään kyselyyn. 

ET-lehden netissä bloggaava tutkija Liisa Väisänen kirjoitti viime maaliskuussa Liisa Ihmemaailmassa -blogiinsa kipakan tekstin suuresta itsepalveluhuijauksesta. Teksti on noussut nyt uudelleen etlehti.fi:n luetuimpien joukkoon.

Bloggaaja arvostelee tekstissään Suomessa vallitsevaa itsepalvelukulttuuria – siis sitä, että yhä useampi entinen palvelu on siirretty ihmisten itsensä tehtäväksi.

– Meillä halutaan teettää ilmaiseksi kaikki, Liisa kirjoittaa. 

Itsepalvelukulttuuri merkitsee myös työpaikkojen katoamista.

– Harva mietti sitä poloista, joka menetti työpaikkansa. Ei kukaan miettinyt sitäkään, kuka maksaa hyvinvointiyhteiskunnassa työttömyyskorvauksen työttömäksi jäävälle. Tärkeämpää on, että "minä säästän nyt pennin".

Itsepalvelukäytäntö on nykyään käytössä yhä useammassa paikassa, esimerkiksi pankeissa, lentokentillä ja matkatoimistoissa. 
Lääkärinäkin toimiminen onnistuu, kun Googlelta voi kysyä, mitä kehon oireet merkitsevät.

Toisten mielestä itsepalvelukulttuuri on hyvä asia. Tärkeät asiat voi hoitaa kätevästi kotoa poistumatta ja jonoissa seisomatta. Emme ole enää niin riippuvaisia muista ihmisistä. Mutta millä hinnalla? Sitä pohtii bloggaajamme:

– Ajan säästämien on yksi itsepalvelukulttuurin suurimpia argumentteja. Mutta ammatti-ihminen tekee asiat nopeammin kuin ammattitaidoton. Se on itsestäänselvyys, jonka mielellämme unohdamme. Kaikkein kamalinta itsepalvelukulttuurin leviämisessä on, että ammatti-ihminen tekee tietenkin asian kuin asian paremmin kuin ammattitaidoton.

Kommentteja puolesta ja vastaan

Blogiteksti kirvoitti suuren määrän kommentteja. Moni oli kirjoittajan kanssa samaa mieltä: 

"Puhelimeenkin toivon saavani ihmisen vastaamaan, en konetta, joka pyytää valitsemaan numeroita jne ja soittaa musiikkia, koska kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja.... montakohan heitä on jäljellä?"

"Olen aivan samaa mieltä useimmista asioista, mutta yhtään en kaipaa pankissa jonottamista ja laskujen maksua tiskillä!"

Osa taas piti itsepalvelukulttuuria hyvänä asiana. 

"Minä nautin kyllä siitä, ettei tarvitse ottaa töistä vapaata käydäkseen palveltavana virastoissa, vaan esimerkiksi Kelan ja vakuutusyhtiön asiat voi hoitaa paljon nopeammin verkossa. "

"Eihän kellään olisi enää aikaa tehdä omia töitään, kun pitäisi käydä teetättämässä pikkujuttuja ammattilaisilla."

"Kauhealta kalkkikselta vaikutat, vaikka karulta kuulostaakin. Ikäero tässä taitaa olla se syy, koska en ikinä menisi liikeeseen ja maksaisi ohjelman asennuksesta, kun sen voi muutamalla klikkauksella tehtyä itse. Tulevaisuudessa itsepalvelu tulee kasvamaan, koska minun ikäiseni osaavat itse hoitaa asiansa ilman, että siihen pitää joku palkata." T. Nainen 23v

ET-lehti haluaa tietää sinun mielipiteesi itsepalvelusta. Etsimme myös suomalaista asiakaspalvelun mestaria!

Vastaa alla olevaan kyselyyn ja paljasta paikka, jossa olet saanut hyvää henkilökohtaista palvelua. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.