Terveellinen mustikka

 
Vierailija 1/11

Mustikka on terveellistä, mutta onko se näin terveellistä:

80- vuotias mies syö 140 kiloa vuodessa ja kaikki vaivat ovat hävinneet:)

Juttu oli MT:ssa olikohan noin sitten viikko. Tässä jutun linkki mutta sen avautumisesta
ei ole tietoa. On tunnuksien takana.

http://sahti.mtk.fi/elibrary_MT/autentikoi.php?hash=85BBB204F8E3813CB59BABD1CF24E372&date=2011-08-14%2010:24

t.metsänpoika

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 10:59"]

Mustikka on terveellistä, mutta onko se näin terveellistä:

80- vuotias mies syö 140 kiloa vuodessa ja kaikki vaivat ovat hävinneet:)

Juttu oli MT:ssa olikohan noin sitten viikko. Tässä jutun linkki mutta sen avautumisesta
ei ole tietoa. On tunnuksien takana.

http://sahti.mtk.fi/elibrary_MT/autentikoi.php?hash=85BBB204F8E3813CB59BABD1CF24E372&date=2011-08-14%2010:24

t.metsänpoika

[/quote]
 
Vierailija 2/11


Mustikka on terveellistä, mutta onko se näin terveellistä:

80- vuotias mies syö 140 kiloa vuodessa ja kaikki vaivat ovat hävinneet:)

Juttu oli MT:ssa olikohan noin sitten viikko. Tässä jutun linkki mutta sen avautumisesta
ei ole tietoa. On tunnuksien takana.

http://sahti.mtk.fi/elibrary_MT/autentikoi.php?hash=85BBB204F8E3813CB59BABD1CF24E372&date=2011-08-14%2010:24

t.metsänpoika


Mikä tahansa on terveellistä kunhan on perinyt lisäksi hyvät geenit.

En sano etteikö mustikoitten syönti olisi terveellistä, mutta meille tavallisemmille ihmisille varmaan sopii kaikessa syömisessä ja juomisessa paremmin resepti: Kohtuus kaikessa!

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 11:08"]

[quote]
Mustikka on terveellistä, mutta onko se näin terveellistä:

80- vuotias mies syö 140 kiloa vuodessa ja kaikki vaivat ovat hävinneet:)

Juttu oli MT:ssa olikohan noin sitten viikko. Tässä jutun linkki mutta sen avautumisesta
ei ole tietoa. On tunnuksien takana.

http://sahti.mtk.fi/elibrary_MT/autentikoi.php?hash=85BBB204F8E3813CB59BABD1CF24E372&date=2011-08-14%2010:24

t.metsänpoika[/quote]

Mikä tahansa on terveellistä kunhan on perinyt lisäksi hyvät geenit.

En sano etteikö mustikoitten syönti olisi terveellistä, mutta meille tavallisemmille ihmisille varmaan sopii kaikessa syömisessä ja juomisessa paremmin resepti: Kohtuus kaikessa!

[/quote]
 
Vierailija 3/11

Avautuu. Asiatiedoksi käy vaikka : 140 kiloa mustikoita.

t.metsänpoika

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 11:09"]

Avautuu. Asiatiedoksi käy vaikka : 140 kiloa mustikoita.

t.metsänpoika

[/quote]
 
ritvahelinä 4/11

Uskon ,että mustikka on terveellistä.Minä syön joka aamu puuron kanssa mustikkaa.Otan pakasteesta illalla sulamaan.Ostan Prismasta ,en jaksa kerätä,eikä niitä oliskaan metsässä,eikä pakkaseen mahtuis kun vähän.Että näin se toimii minulla.

[quote author="ritvahelinä" time="14.08.2011 klo 11:31"]

Uskon ,että mustikka on terveellistä.Minä syön joka aamu puuron kanssa mustikkaa.Otan pakasteesta illalla sulamaan.Ostan Prismasta ,en jaksa kerätä,eikä niitä oliskaan metsässä,eikä pakkaseen mahtuis kun vähän.Että näin se toimii minulla.

[/quote]
 
ritvahelinä 5/11

Uskon ,että mustikka on terveellistä.Minä syön joka aamu puuron kanssa mustikkaa.Otan pakasteesta illalla sulamaan.Ostan Prismasta ,en jaksa kerätä,eikä niitä oliskaan metsässä,eikä pakkaseen mahtuis kun vähän.Että näin se toimii minulla.

[quote author="ritvahelinä" time="14.08.2011 klo 11:31"]

Uskon ,että mustikka on terveellistä.Minä syön joka aamu puuron kanssa mustikkaa.Otan pakasteesta illalla sulamaan.Ostan Prismasta ,en jaksa kerätä,eikä niitä oliskaan metsässä,eikä pakkaseen mahtuis kun vähän.Että näin se toimii minulla.

[/quote]
 
Vierailija 6/11

Helppo tapa! Laitan puuron päälle jäisiä mustikoita pussista suoraan.Puuro jäähtyy ja mustikat sulaa!
Tv. Mustikkafani

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 11:50"]

Helppo tapa! Laitan puuron päälle jäisiä mustikoita pussista suoraan.Puuro jäähtyy ja mustikat sulaa!
Tv. Mustikkafani

[/quote]
 
Vierailija 7/11

Niin minäkin.Höyryävän puuron päälle mustikat suoraan pakastimesta ja eikun syömään.

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 12:00"]

Niin minäkin.Höyryävän puuron päälle mustikat suoraan pakastimesta ja eikun syömään.

[/quote]
 
Vierailija 8/11

Ihan kiva tapa, täytyy kokeilla sitten kun tuoreet on syöty. Olen ostanut torilta jo noin kymmenkunta litraa. Syönyt heti ja osan laittanut pakkaseen. Tosi isoja ja ihania. Ainoastaan hinta tuntuu eläkeläisen pussissa. Mutta kun saa terveyttä ja kerrata lapsúus- ja nuoruusmuistoja kun vielä pääsi metsästä isän kanssa poimimaan ja myöhemmin perheen kera. Muhevia mustikoita jokaiselle!

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 12:04"]

Ihan kiva tapa, täytyy kokeilla sitten kun tuoreet on syöty. Olen ostanut torilta jo noin kymmenkunta litraa. Syönyt heti ja osan laittanut pakkaseen. Tosi isoja ja ihania. Ainoastaan hinta tuntuu eläkeläisen pussissa. Mutta kun saa terveyttä ja kerrata lapsúus- ja nuoruusmuistoja kun vielä pääsi metsästä isän kanssa poimimaan ja myöhemmin perheen kera. Muhevia mustikoita jokaiselle!

[/quote]
 
Vierailija 9/11

Niin jaapa 140kg päiväannokseksi! Ei se ole hirveästi jos rakastaa mustikoita! Silti metsiin jää valtavasti poimimattomia marjoja. Autottomalle kaupunkilaiselle on aika vaikea niitä lahteä hakemaan. Vaikka tahtoisikin
metsään pääsä. Toivonkin, että nuoremmat heräävät asiaan ja innostuvat itse pomimaan marjat.

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 12:46"]

Niin jaapa 140kg päiväannokseksi! Ei se ole hirveästi jos rakastaa mustikoita! Silti metsiin jää valtavasti poimimattomia marjoja. Autottomalle kaupunkilaiselle on aika vaikea niitä lahteä hakemaan. Vaikka tahtoisikin
metsään pääsä. Toivonkin, että nuoremmat heräävät asiaan ja innostuvat itse pomimaan marjat.

[/quote]
 
Vierailija 10/11

Onhan noita kerätty jo 10 ämpärillistä ( a`10 l). Osa pakastettu, osa hillottu ja osa jopa myyty tutulle sekä loput lahjoitettu tutuille. On tuo kuitenkin aikamoinen urakka syödä yksipuolisesti mustikkaa 140 kg vuodessa - ei se minulta kävisi ja onko liika edes terveellistä?

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 15:02"]

Onhan noita kerätty jo 10 ämpärillistä ( a`10 l). Osa pakastettu, osa hillottu ja osa jopa myyty tutulle sekä loput lahjoitettu tutuille. On tuo kuitenkin aikamoinen urakka syödä yksipuolisesti mustikkaa 140 kg vuodessa - ei se minulta kävisi ja onko liika edes terveellistä?

[/quote]
 
Vierailija 11/11

Sinä onnellinen olet kun jaksat ja pääset metsään marjoja keräämään. Niin minä uskon, että ovat terveellisiä ja vähäkalorista ruokaa, maistuvaa ruokaa! Parasta herkkua ne ovat luonnon jogurtin kanssa, marjoista tulee tarpeeksi makeutta ei tarvita sokeria, noin puoli litraa päivässä mustikoita tähän aikaan vuodesta, niin kyllä kelpaa laihduttajallekin!

[quote author="Vierailija" time="14.08.2011 klo 15:11"]

Sinä onnellinen olet kun jaksat ja pääset metsään marjoja keräämään. Niin minä uskon, että ovat terveellisiä ja vähäkalorista ruokaa, maistuvaa ruokaa! Parasta herkkua ne ovat luonnon jogurtin kanssa, marjoista tulee tarpeeksi makeutta ei tarvita sokeria, noin puoli litraa päivässä mustikoita tähän aikaan vuodesta, niin kyllä kelpaa laihduttajallekin!

[/quote]
Kommentoinnin säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä
Kommentoidaksesi nimimerkillä kirjaudu sisään