Kommentit (11)

Vierailija

Onnea, onnea!

Olemme "kasvaneet" yhdessä, olen seurannut uraasi alusta asti ja täytän myös 70 271ensi kuussa.

Kaikkea hyvää sinulle,

terveisin Sirkka

Vierailija

Syvältä sydämestäni tulevat onnittelut Sinulle Katri Helena!

Olet upea ihminen ja artisti.

Kaikkea hyvää toivottaen

Hilkka-Miljetta Lehto

Vierailija

Paljon onnea aurinkoiselle Katri Helenalle!

Ihania laulujen tulkintoja, säveliä ja sanoja.

Niin paljon iloa kuulijoille, kiitos.

T. Elina 

Vierailija

Paljon onnea aurinkoiselle Katri Helenalle!

Ihania laulujen tulkintoja, säveliä ja sanoja.

Niin paljon iloa kuulijoille, kiitos.

T. Elina

Vierailija

Hei Katri ja paljon Onnea Sinulle.Muistatko vuonna 1964,kun olimme saattamassa sulhasiamme lomalta Kyproksen koneeseen? Palasimme samalla taxilla kaupunkiin, olit juuri päässyt urasi alkuun ja Poikien kuvat ja Puhelinlangat laulaa oli kova juttu! Istuin kerran konsertissasi Tapiolan kulttuuritalolla eturivissä ja kyynelihdi

n! Olisi ollut mukava jutella elämän menosta.Terveisin Hillevi

Vierailija

Katri Helenaa onnitellen

Vuodesta 1966 lähtien olen ollut suuri Katri Helenan ihaillija.Tämä tapahtui Juankosken

Pavinjolla kun oli esiintymässä toisen suuren suosikkini Tapio Rautavaaran kanssa

Suurin onnentunne tapahtui Lieksassa olleessa konsertti kiertuuneessa ,kun Katri Helena

kutsui minut yleisön joukosta tanssimaan esintymislavalle. Tämä täydellinen onnentunne

saada olla näin lähellä suosikkia.Katri Helena on lauluillaan  tuonut minulle hyvää mieltä

kuunnellessa näitä lauluja. Sen tähden toivotan hänelle edelleen jaksmista musiikin tuottamisessa.

Sydämmelliset Onnittelut merkkipäivänä  17.08.2015

ja runsaita elämänvuosi edelleen toivottaen.

Kunnioittaen suuriihailija Lauri Nurminen

Hattuvaarantie 51 B Lieksa/ Pankakoski

Vierailija

Sydämestä lähtevät ONNITTELUNI Sinulle Katri!

Haastatteluissasi on aina syvyyttä ja elettyä elämää.Osaat valita sattuvat, merkitykselliset sanat jotka jäävät mieleeen askartelemaan ja puhuttelevat!

Riitta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat