uskotteko laihdutus valmisteisiin?

Vierailija

Hei haluaisin tietää onko kellään onnistuneita, tai yleensä minkäänlaisia kokemuksia eriaisista laihdutus valmisteista kuten laihdutuslääkkeet, alli,orlistat sandoz ym. Tai muista hoikistavista laastareista ja kapseleista? olisin kiinnostunut kokeilemaan jotain, mutta en oikein tiedä että mitkä niistä oikeasti toimii ja mitkä on humpuukia.

Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

Lääkäri määräsi minulle ko. valmistetta, eikä yhtään varoittanut...
Enkä tietenkään lukenut tuoteselostetta... :((
Ikävä yllätys oli kun pärähti "rasvaripulit" pöksyyn...
Varautukaa kunnon vaipoilla jos tuotetta käytätte, minä palautin apteekkiin....

MITÄ XENICAL ON JA MIHIN SITÄ KÄYTETÄÄN
Xenical on lääke lihavuuden hoitoon.
Se vaikuttaa ruoansulatuselimistössä siten, että se estää kolmanneksen ruoan sisältämästä rasvasta imeytymästä.
Xenical kiinnittyy ruoansulatuskanavan entsyymeihin (lipaaseihin) ja estää niitä pilkkomasta ravinnon sisältämää rasvaa.
Pilkkoutumaton rasva ei voi imeytyä ja se poistuu elimistöstä.

Xenicalia käytetään lihavuuden hoitoon vähäkaloriseen ruokavalioon yhdistettynä.
Ruokavalio olisikin suunniteltava siten, että päivittäinen rasvan saanti jakaantuu tasaisesti kolmelle pääaterialle, koska hyvin rasvainen ateria Xenicalin kanssa saattaa lisätä ruoansulatuskanavaan kohdistuvien vaikutusten mahdollisuutta.

Lisäehkäisymenetelmän käyttöä suositellaan vaikeiden ripulitapausten yhteydessä mahdollisen oraalisen ehkäisymenetelmän epäonnistumisen estämiseksi.

Orlistaatin käyttö voi aiheuttaa munuaiskiviä potilaille,
joilla on krooninen munuaissairaus.
Kerro lääkärille, jos sinulla on munuaisongelmia.
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1960&i=ROCHE_XENICAL

Vierailija

Kokeilin viime vuonna kuukauden ajan "30 days" valmistetta jota saa ostaa luontaistuotekaupoista. Sitä oli mainostanut tämä tanssinopettaja Ahti-Hallberg. Kyllä se ainakin minun kohdallani toimi ja nimenomaan vyötärön kohta vähän kapeni. Tietysti myös yritin syödä vähemmän.
Nyt ollaan taas siinä tilanteessa että uusi kuuri olisi paikallaan.

Vierailija

Lainaus:

Kokeilin viime vuonna kuukauden ajan "30 days" valmistetta jota saa ostaa luontaistuotekaupoista. Sitä oli mainostanut tämä tanssinopettaja Ahti-Hallberg. Kyllä se ainakin minun kohdallani toimi ja nimenomaan vyötärön kohta vähän kapeni. Tietysti myös yritin syödä vähemmän.Nyt ollaan taas siinä tilanteessa että uusi kuuri olisi paikallaan.

Totuus valmisteesta löytyy lihavoidusta lauseesta.

Laihdutusvalmisteiden teho (ilman energiansaannin rajoittamista) perustuu kukkarosi kevenemiseen.

Vierailija

Ei ole kokemusta. Nuorempana oli helppo lasten jälkeen päästä takaisin mittoihin. Enää se ei onnistu.
Yritä vaan vähentämällä hiilareita ja syömällä muutenkin viisaasti, vähemmän ja laadukkaampaa silloin kun yritän saada muutaman kilon pois. Liikunta on tärkein.

Vierailija

Lainaus:

Hei haluaisin tietää onko kellään onnistuneita, tai yleensä minkäänlaisia kokemuksia eriaisista laihdutus valmisteista kuten laihdutuslääkkeet, alli,orlistat sandoz ym. Tai muista hoikistavista laastareista ja kapseleista? olisin kiinnostunut kokeilemaan jotain, mutta en oikein tiedä että mitkä niistä oikeasti toimii ja mitkä on humpuukia.

Kaikkihan ne toimii. Etkö le huomannut, että ne 1000 000 ihmistä ei enään ole lihavia suomessa =DD

vitsi vitsi

http://www.rd.fi/vahahiilihydraattinen-ruokavalio-toimiiko-se

Normaali ruoka laihduttaa ja pitää hoikkana.

Vierailija

Lainaus:

Täyttä huuhaata! Oikealla ravinnolla laihtuu 2-3 kg kk, ei tarvitse edes kuntoilua lisätä.

Vähärasvainen liha on lihaa, josta kaikki näkyvä rasva on poistettu!

Vierailija

Hei! Olen kokeillut orlistat sandozia ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija

Voi,voi HALUAISIN USKOA PILLEREIHIN!!Mutta ei ole kokemusta,neuvokaa hyvät sisaret millä aloittaisin??
Heikkilän hiilariton ei pudottanut juurikaan ja kaikki muut konstiti kokeiltu ja läskit lyllyäää valtoimenaan ja Kesää pukkaa..T:epätoivoinen pingviini

Vierailija

Muistakaahan myös se tosiasia, että joidenkin sairauksien takia, varsinkin kroonisten, esim. kilpirauhasen vajaatoiminta, EIVÄT ainakaan kaikki laihdutusvalmisteet sovi. Kysykää lääkäriltä tai apteekista. Parasta varmaan olisi, jos yhdessä lääkärin tai ravitsemusterapeutin kanssa miettisi itselle sopivinta laihdutusmenetelmää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat