Kommentit (10)

Vanhapiika 80 v.

Olipas hyvä selviytymistarina! Nostan hattuani! Kaikkea hyvää jatkossa!💕❤️💕😊🌹🎶🌸

Mirkkumarjatta

Hienoa Seija, ihminen jaksaa mitä vain, jos on pakko. Hattua nostan kun olet pystynyt ostamaan uuden talon, rahaa on täytynyt mennä kuitenkin suuria summia noin isoon remonttiin. Muista kuitenkin, että ihmiset, tunnelma ja lämpö kodin sisällä on ulkoista tärkeämpi, älä yritä saada kaikkea heti valmiiksi, lepää, ettet pala loppuun. Jotenkin ymmärrän tarinasi hyvin, vaikka en ole eronnut , voin kuvitella ja tiedän omasta kokemuksestani, miten henkinen kipu voi aiheuttaa suurta fyysistä kipua. Olen kokenut isoja menetyksiä, ja olin kuin haavanlehti, vapisin ja olin fyysisesti kipeä.
Toivottavasti selviät eteenpäin.

Eronnut myös

Tarina oli  mustavalkoinen. Tarinalla on  se toinen puoli  myös ,joka jää nyt täysin vain yhden ihmisen kertomaksi. Haastatelkaapa toistakin osapuolta!

Epäluuloinen

Terve!

Tää on aika mustavalkonen tarina. Jos perustukset avioliitossa on kohdallaan ei tällaisia tule. Eli kaikki ei ole voinut olla okei. Se nyt vain jätetään tässä kertomatta. Miksi on tarve mustamaalata toista. Parisuhdehan perustuu aina vapaa ehtoisuuteen. Olisi tosiaankin kiva kuulla miehen versio tapahtumista.

Seija Kinnunen

Tarinassani en pahaa sanaa ole exästäni sanonut, kerroin vain omista tunteistani ja siitä miten kaikki tapahtui.

Vierailija

En ole itse kokenut eroa, lähisuvussa olen nähnyt miten kipeää ero tekee, ihan yksin en soisi kenenkään jäävän rakentamaan maailmaansa uudelleen.

Tarinasi kosketti, se on suuri selviytymistarina, jossa tunnelin päähän löytyi valoa äkillisen pimeyden jälkeen. Yhteishenki lastesi kanssa on suuri voimavara, voitte ja osaatte jatkossakin olla toistenne tukena, kuka milloinkin tukea tarvitsee.

Kaikkea hyvää elämääsi, Seija.

t: mummo 60v

Onnekas MIES

Nyt loppui lehden tilaus... Miks pitää tehdä juttuja, jossa tärkeintä on saada lehteä kaupaks?   Yksipuolinen tarina...  Niiiiin vihainen ....   Kukaaan mies ei lähde suhteesta, kuin siinä vaiheessa, kun haukutaan tarpeeksi jaja... Sitten ihmetellään, et huppelis hei.. YLLÄTYS....  JAKSAMISIA  KAIKILLE KUITENNII

Vierailija

Hei vaan Onnekas Mies, kyllä se taitaa olla niin että jokaisen lehden jutut tehdään myyntiä edistämään. Sitähän elämä on, liittoja ja eroja, syntymää ja kuolemaa, ei pidä liian itseensä ottaa kaikkea mitä kirjoitetaan.

Seija kertoi tarinansa omasta näkökulmastaan tottakai. Erotarinoita on niin monta kuin eron kokeneitakin.

Oletko ehkä sinäkin eronnut, tullut jätetyksi tai lähtenyt huonosta suhteesta pois?

Onnekas mies

En ole eronnut, vaan ihanassa suhteessa, joka kestää ja kestää ja kestää, koska osataan olla toiselle tärkeitä joka päivä aamusta iltaan... Hui ku mie olen  onnekas  naiseni kans :) Oppia ikä kaikki

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat