otsonointi?

HAJUTON

ONKO KOKEMUSTA ETTÄ VANHAA TALOA(= KOSTEUTTA, OISKO HOMETTA?) OLISI OTSONOITU? OLIKO KALLISTA JA MAKSOIKO PALJON JA AUTTOIKO PÄÄSEMÄÄN HAJUSTA?

Kommentit (6)

Noniin

Otsonoinnista olen huhupuhetta kuullut, että vie myös pinttyneen tupakanhajun kämpästä, onkohan totta?

Kaltsu

Kyllähän sille aika paljon hintaa tuli, mutta voin sanoa, että kannatti! Enää ei haise home, ei tupakansavu eikä vanha oksennus ym.

Suosittelen lämpimästi!

Vierailija

Kuka ei tiedä mitä otsonointi tarkoittaa kun laittaa alanuolia aivan asialliseen keskusteluun?

Taloyhtiössämme käytettiin otsonointia kun eräästä asunnosta piti poistaa kalman haju. Vanha asukas ehti olla muutaman päivän kuolleena asunnossaan. Kalma on vaikeasti poistettava haju, tässäkin tapauksessa kaikki asunnon pintamateriaalit meni uusiksi.

Jaska

Näin TSI ("tee se itse") miehenä kyselisin, että onko kukaan otsonoinut itse omaa taloansa? Voisi tulla paljon halvemmaksi, jos välineet ostaa käytettynä varsinkin. Voihan ne sitten myydä eteenpäin, kun on remppa valmis.

Olisi tuolla perällä tupakkahuone, joka pitäisi saada hajuista poistettua nimittäin. Liekö tällä palstalla kellään myydä otsonointilaitteita tai mahdollisesti ostaa omani remonttini jälkeen, jos moiseen ryhdyn?

P.S. Hyvään hintaan tietenkin! :)

Vierailija

Otsikointi ei vaadi juuri mitään ammattitaitoa, kunhan muistaa pari perussääntöjä:
Asunnossa ei saa oleskella otsonoinnin ollessa käynnissä.
Kaikki eloperäinen ja ruokatarvikkeet pitää kuljettaa asunnosta käsittelyyn ajaksi.
Tehokas, minimissään kuuden tunnin tuuletus käsittelyn jälkeen.

Suojavarusteita ei tarvita jos käy pikaisesti avaamassa ikkunat käsittelyn jälkeen.

Laitteiden vuokrat on luokkaa 30-100 euroa per vuorokausi.
Yhden vuorokauden käsittely riittää useimmissa tapauksissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat