Operaattori

Netti tarpeeton

Tietääkö joku vielä sellaisen puhelinoperaattorin,johon kuuluu vain puhelut ja tekstiviestit? Itse en tarvitse puhelimeen nettiä,mutta alkaa olemaan näköjään pakollinen,jos tarvii puhelimen.

Kommentit (5)

Vierailija

Kiitos tuo oli arvokasta tietoa! Minäkin alan kyllästyä tällaisena pienkäyttäjänä elisan kalleuteen.

Vierailija

Minulla on toisena puhelimena DNA:n prepaid. Sain tarjouksena siten, että avaus maksoi 5 e, mutta siihen sisältyi 7 euron edestä puheluja. Siis jo aluksi 2 e voitolla. Puhelut maksavat 0,069 e/min ja tekstarit 0,069 kpl. Ei kk-maksuja eikä netistä tarvitse maksaa, ellei sitä käytä. Lisää saldoa voi ladata netissä tai esim. R-kioskilla. Ei siis kuluja, ellei käytä. Voin suositella ainakin varapuhelimeksi tai miksei ihan ainoaksikin. Käytöstä jääneitä kännyjä on varmaan melkein joka taloudessa, joten ei tule puheluille paljon hintaa.

käk

Prepaid on puhelinkortti joka toimii vain määrätyn  ajan. Osta uusi kortti  sitten. Eikä   ole Rkiska yöllä auki jos sattuu silloin puhelinta tarvimaan. Tai jossain tiettömän taipaleen takana erämaassa on tämän prepaidin varassa.

Huono juttu.

Nettiä ei ole kenenkään pakko ottaa puheimeensa vaikka olisi puhelin johon sen saa. Kaikkiin vanhoihin ei saa .  Jos se siellä on jo valmiina kytkettynä niinkuin minulla kerran ja koko ajan maksu, pieni tosin vilisti,  sitä ei  itse saa  pois päältä  vaan soitto operaatorille  ja pois on.

käk

Vierailija

Mulla on varapuhelimena Saunalahden prepaid. En tykkää kun operaattori lähettää siihen koko ajan mainoksia.

Vierailija

Ihmettelen tuota viestiä, että prepaid toimii vain määrätyn ajan. Tietääkseni mitkään prepaidit eivät ole määräaikaisia vaan toimivat niin kauan kuin niille on ladattuna rahaa. Niihin voi ladata rahaa myös netissä operaattorin sivuilla. Ennen kuin lähtee erämaahan kannattaa lähettää saldo-tekstari ja tarkistaa, että prepaidilla on tarpeeksi rahaa. Muistaakseni halvoissa prepaid-liittymissä on tosiaan sellainen ehto, että operaattori voi lähetellä mainoksia tekstiviesteinä. Kyllähän se ärsyttää jos mainoksia tulee yhtenään. En pitäisi prepaid liittymää ainoana liittymänäni kun koko ajan pitää tarkistella, että rahaa on ladattuna tarpeeksi ja että mikä on saldo.

Taitaa tuo Globetel olla halvin normaali liittymä Suomessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat