Matkakuvia maailmalta

Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Matkat osiolla on hiljaista, uusia aloituksia tulee harvakseltaan ja harvat kommentit koskevat toimittajien aloituksia. Aloitan nyt ketjun jonne voi liittää matkakuvia ehkä pienen selvennyksen kera. En jaksa uskoa että olisin ainoa matkustavainen täällä, mutta aion jokatapauksessa pitää tätä ketjua hengissä vaikka yksin. Ja voitte uskoa jotta kuvia minulla riittää vaikka maailman tappiin....
Viime matkallani kävin Etelä-Englannin kiertomatkalla joka alkoi Windsorin linnasta. Kuningatar oli paikalla linnassa olihan silloin Ascotin viikonloppu. Mitenkä tuollainen vanha mummeli saakaan aikaan salaperäisen lumoavan tunnelman, jotenkin sitä odotti että hän ilmestyisi kulman takaa huivi päässään ulkoiluttaen koiriaan.

Sivut

Kommentit (119)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Itse linnassa oli hyvin vähän nähtävää, vain muutamia saleja oli avoinna yleisölle. Näytillä oli myös kaapinkokoinen kuningatar Maryn nukkekoti, täydelline jäljitelmä ylhäisöperheen kodista. Sisällä ei saanut kuvata mikä harmitti minua todella suuresti.

Poistumme alapihan kautta, alapihalla on Pyhän Yrjön kappeli sekä prinssi Albertin muistokappeli.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mökin muorin matka-ketju on ihan hyvä aloitus ja kyllähän meilä kaikilla varmaan on kuva niin maailmalta kuin kotimaan matkailustakin. Tässä kuvassa on Nizzan rantabulevardi jossa se sekopää ajoi kuorma-autolla yleisön joukkoon. Nizza on kaunis ja viihtyisä kaupunki. Usein kuulee sanottavan että ranskalaiset ovat tympeitä turisteille muta Nizzassa ainakin olemme aina kokeneet iloista vieraanvaraisuutta.

Vierailija

Mökin  muori  on piirittänyt   samaa saarirypästä  kuin itsekin.  Toki myös suoritettiin maihin-nousu.  En kameraa paljolti käyttänyt  koska   eräs estää niiden julkaisun.   Lohdukkeeksi   ostin palasen maata  jonne  pikku  puun istutin.  Muistoksi sain   virallisen todistuksen  että olen oikeutettu  käyttämään  SIR-  titteliä.

Meri kiehtoo  yhä.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tässähän tämä meidän vallanpitäjien rakennus seisoo koko komeudessaan. Eduskunnan päärakennuksen 125 miljoonan euron arvoinen remontti on meneillään ja eduskunta kokoontuu Sibelius akatemian tiloissa  remontin ajan. Ensi vuonna nähdään rempan tulokset.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Hyvänmielen kuva Nizzasta nostaa muistoja mieleen. Ehkä juuri siksikin tuo terrori-isku tuntui erittäin pahalta kun on tuota rantakatua itsekin kävellyt.

Oxford on kaunis yliopistokaupunki ja siellä ollessamme osuimme mielenosoitukseen. Ihmiset osoittivat mieltään brexitiä vastaan. Ihmiset halusivat pysyä Euroopan Unionissa. Mielenosoitus oli rauhanomainen mutta erittäin äänekäs.

Vierailija

Mä en laita mitään kuvia mihinkään et:ssä niin kauan ko ton alaspeukuttajan touhu sallitaan. Mökin muori on sen suosiossa, ei alanuolia vaikka kuvat ei oo parempii ko muilla.

Vierailija

Alaspeukuttaja peukuttaa kirjoittajia, tekstillä ja kuvilla ei ole mitään merkitystä. Lähetä vain kuvia, ei välitetä peukutuksista.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Vierailija kirjoitti:
Mä en laita mitään kuvia mihinkään et:ssä niin kauan ko ton alaspeukuttajan touhu sallitaan. Mökin muori on sen suosiossa, ei alanuolia vaikka kuvat ei oo parempii ko muilla.

Aivan varmasti tässä on asia niin että peukutetaan henkilöjä eikä kuvia. Ettei niitä alanuolia minulle satele, siihen en valitettavasti pysty itse vaikuttamaan.Siksi toisekseen nuo peukutukset olivat ne ylös tai alas eivät minua hetkauta.

Tämä silta toi mieleen Huokausten sillan Venetsiassa, tosiasiassa se on silta joka yhdistää toisiinsa kaksi Oxfordin yliopistorakennusta. 

kohta ex

Ymmärrän vierailijaa klo 20.26. Luulen, että ainakin osasyy siihen, että tämä matkat palsta on nyt kuihtunut, on tuo alaspeukutus. Jossain ketjuissa olen nähnyt jopa satoja alasnuolia viesteissä. Mielestäni sellainen ei innosta tänne uusia ketjuja aloittamaan, kirjoittamaan tai kuvia laittamaan. Alasnuolettaja on kärppänä paikalla jos jotain yrittää. Todella negatiivinen ilmapiiri täällä nykyisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olimme Mökinmuorin kanssa   miikanuolien kärjessä.  Asia  muuttui  kun  Matkaopaslehden  sivulla  tuo  häirikkö  innostui   antamaan tappotuomion   herttaselle muorille.  Joko hän tai lehtitalo  ilmoitti poliisille ja tuomio tuli.

Asia vähän rauhoitti  tuota kiivailijaa , onneksi  nyt muorilla on vähän kevyempää.

Vierailija

Oikein asiallista jos toimituksen toimesta lopetetaan koko peukutus-systeemi. Jokainen saa tykätä tai olla tykkäämättä jutuista omassa mielessään. Minä ainakin tykkään tästäkin kuvasivustosta.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Minä pysyttelen edelleen Oxfordissa ja yliopistolla, tässä on opiskelija-asuntolan julkisivu. Kuvitelkaa näkyä kun villiviini on parhaassa värityksessään. Huoneita rempattiin parhaillaan nykyaikaiseen kuntoon.

Vanha Elli, mihin vuodenaikaan olit Islannissa? Eräs ystäväni on houkutellut minua kaveriksi Islantiin mutta jostain kumman syystä se ei kiehdo minua.Kerroppa hieman paikasta jos siemen alkais itää....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat