Sivut

Kommentit (32)

Tumali
Seuraa 
Liittynyt14.12.2015

Intohimoni on säilöä.Joka paikka jääkaapista ja 2 yli 200 litran vetoista pakastinta on säilöä marjoja,mehuja,sieniä ja paljon,paljon muuta on sitten talvella paljon syötävää.Jääkaapista löytyy lasipurkeissa olevia mansikka-vadelma-kuningatarhilloja monta purkkia ja etikkasäilykkeitä ja sieniä on hyllyt notkollaan.

Sarmuusa1
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen "metsähullu" lasteni mielestä. Kesäisin käyn jopa kolme kertaa päivässä haalimassa marjoja ja sieniä omaan käyttöömme sekä tuttaville. Minun oikea kesäni alkaa mustikoiden ja kantarellien kypsyttyä ja noustua sekä päättyy vasta lokakuussa suppilovahveroiden jäätyä lumen alle. Eräänä kesänä haalin mustikoita 170 litraa, joista 50 keräsin käsin. Olen ollut lapsuudesta lähtien kova metsän antimien kerääjä ja jatkan siihen saakka, kun en enää jaksa kulkea maastossa.

Ninna

Kuntosaliharrastus on päivän ehdoton piriste! Syksyn pimeänä aamuna nousen jo kuudelta ylös ja menen valoisaan lämpimään salille tekemään treenin. Päivä alkaa hyvin, herään kunnolla, saan valopiristyksen ja aamupala maistuu taivaalliselta sen jälkeen,.

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Intohimo...on pakko päästä kirjoittamaan  joka päivä jotakin... kauppalistaa suurempaa.

Olisiko tuo intohimoa... jos  ei  tule kirjoitettavaa olen kuin sairas ja turhaudun, kuin jotakin puuttuisi.

Vierailija

Minun intohimoni ovat lankakerää. Ostan koko ajan uusia vaikka en ehdi neuloa puoliakaan langoista. Kerätä ovat niin kauniita!

Vierailija

Minullapa on monia etova intohimo, osteri, etanat ja simpukat. Niitä määriä, mitä verkkokaupasta kotiin ostan, ei kukaan halua enää syödä. Tunnustus: Minä kyllä jaksan, eikä kolesterolini ole punaisella. Juomat joilla huuhdon otukset alas ovat erinomaisia, mutta en nimeä niitä intohimoikseni väärinkäsitysten välttämiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minullapa on monia etova intohimo, osteri, etanat ja simpukat. Niitä määriä, mitä verkkokaupasta kotiin ostan, ei kukaan halua enää syödä. Tunnustus: Minä kyllä jaksan, eikä kolesterolini ole punaisella. Juomat joilla huuhdon otukset alas ovat erinomaisia, mutta en nimeä niitä intohimoikseni väärinkäsitysten välttämiseksi.

Ai, ai jaa. Pääsisinpä pöytääsi. Toisin toki pari pulloa parempaa Chablista.

Kerttu

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen alkoholisti, kyllähän juomiselle aina joku syy löytyy.
Itse en käytä syyksi syömistä, vaan muka viiniharrastustani, en tosiasiassa tiedä viineistä oikein mitään...

Vierailija

Minä olen estofili. Sana on hieno, mutta intohimo rankka. Pyöräilen Virossa paljolti Jan Krossin kirjojen jäljillä. Suuri suosikkini (ei Krossin perässä) on Vilsandin kansallispuisto ja Vilsandin saari Saarenmaan lounaisrannikolla. Sanoin kuvaamatonta!

malla

leikkaan lehdistä voimaannuttavia luonto-ja maisemakuvia sekä puutarhalehtien kuvia kasveista,kukkaryhmistä ja parvekeasetelmista .aikaa voi vierähtää useita tunteja ja sakset laulaa.....

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Palelevana ja perisuomalaisena ihmisenä minun intohimoni on saunominen, saunon viikon jokaisena päivänä. Arjen pikkunautintoja onkin saunan jälkeen köllähtää puhtaille lakanoille.

Vierailija

Ihan oikeasti joku saunoo joka päivä? Siis 365 kertaa vuodessa? Onko sauna mukana matkoilla?

Oma intohimoni on reseptien kerääminen. Minulla on niitä monta mapillista. Aina kun nään lehdessä kivan reseptin leikkaan sen talteen ja ajattelen, että tätä ruokaa teen joskus. Suurin osa on jäänyt tekemättä.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti joku saunoo joka päivä? Siis 365 kertaa vuodessa? Onko sauna mukana matkoilla?

Oma intohimoni on reseptien kerääminen. Minulla on niitä monta mapillista. Aina kun nään lehdessä kivan reseptin leikkaan sen talteen ja ajattelen, että tätä ruokaa teen joskus. Suurin osa on jäänyt tekemättä.

Korjaus tekstiin: Saunon melkein viikon jokaisena päivänä. Sairaana ollessa jää sauna väliin, eikä sauna kulje matkoilla mukana. Nykyään on maailmallakin paljon saunoja ja jos sellainen hotelli on mahdollisuus varata niin sitten ehdottomasti sellainen. Matkoilla olen saunonut infrapunasaunoissa, höyrysaunoissa.sähkösaunoissa kuin puusaunoissakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat