Olenkohan erehtynyt

Vierailija

Oletin aina että matkailu estää demetiaa. Nyt kuitenkin tälläkin ketjulla ihmiset (osa) eivät muista miten matkaopaslehti smmutettiin ja aineisto siirrettiin ET-netin puolelle. Eräs toinen on unohtanut rakkaan nimmarinsa.
Ilmeisesti silmät pyöreinä ihmettelee mikä pihlajainen.

Kommentit (6)

Vierailija

Jospa se on niin, että kerran eletty ja taakse jäänyt, mitä sitä vatvomaan eestaas. Vanhaan jääminen edistää dementiaa!

Katse eteenpäin ja uusiin kokemuksiin!

Vierailija

Onko kaikki historian tutkijat dementikkoja  ?    Kuinka  nopsaan pitää unohtaa  ettei   tauti iske. ?

Vierailija

Viestiin 9,55  liittyen.  Tuolla monilla  ketjuilla  ylläpito  narisee  vanhoista  asioista.  Onko hän muuttanut ajatusmallia.   

Mitä   tulee   demetoitumiseen,  niin olin eräässä tentissä  vastailemassa   lapsuusajan kysymyksiin.  Totesivat  että   erittäin hyvä  muisti.

Vierailija

Olen iloinen ja kiitollinen jokaisesta päivästä, elän kaikinpuolin terveesti, eli liikun ja harrastan monenlaista ja pidän aivoistani, eli muististani huolta, olen pitkälle yli seitsemänkymmetä vuotta! Kävin juuri muistisairauden riskitestissä. Eli vastauksena on, että myöhäisiän muistisairauden todennäköisyys on hyvin pieni! Siis en elä menneessä ja katson positiivisesti tulevaisuuteen, hoidan asiat kun on niiden aika, en jahkaa menneessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viestiin 9,55  liittyen.  Tuolla monilla  ketjuilla  ylläpito  narisee  vanhoista  asioista.  Onko hän muuttanut ajatusmallia.   

Mitä   tulee   demetoitumiseen,  niin olin eräässä tentissä  vastailemassa   lapsuusajan kysymyksiin.  Totesivat  että   erittäin hyvä  muisti.

Rakas ihminen, lapsuusajan muistot kun palaavat kirkkaina mielleen ja niitä toistetaan, muistamatta, että juurihan kertoi, se jos mikä on dementiaa, muistisairautta jotakin niin kuin alzheimeriä, äidilläni todettiin aivokuvauksella. Puhuimme vain lapsuudestaan, vanhasta kotipaikastaan  karjalassa.

Vierailija

Hyvähän se on, että on erikseen tällaiset vikinäketjut,  joissa saa natista tuntemuksensa tavallisia kirjoittajia ja tekstejä häiritsemättä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat