Tervetuloa....

Laskuvarjonainen

Komea aloitus sivulla. Kuitenkin viestit poistuu muutamassa minuutissa.
Miksi, onko jotain salattavaa ?

Kommentit (13)

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Arvostelukyky tässä tarkoittaa, kritiikkiä sitä tekstiäsi kohtaan jota aiot kirjoittaa, siis ajattele ensin mitä kirjoitat ja lue se vielä mitä olet jo kirjoittanut, eniin hdit vielä korjata ennenkuin lähetät.

Syyttelet jatkuvasti jotakin pihlajaista tai ylläpito tai yleensä jotakin, siihen tarvitsisit itseltäsi kritiikkiä. Koskaa tekstissäsi ei ole ollut mitään asiaa, vain moitteita. Eikö tuossa ole se korjaamisen paikka. Ja myös vastaus syyttelyysi.

Vierailija

Minä pidän siitä, että keskustellaan kauniisti myös vastapuolta kuunnellen. Suloinen keskustelu illalla tuo suloiset unet ja myrskyävä maailma ottaa ja siitä  rauhoiittuu ainakin oman kodin seinien sisällä. Tämmöiset palstarähinät jokainen ymmärtää turhiksi ja vaarallisiksi, kun äkkiä kahinoidaan palstojen ulkopuolella,

Mutta onko sitä pakko kirjoittaa aivan tyhjästä, kun sanottavaa ei ole. Ja tyystin arvotonta on virkavallalla uhkailla. Kuka täällä rikoksiin on syyllistynyt, ellei sitten uhkailija itse, Sellaisen jahtiin minä en aio osallistua, vaikka vähän peijooni ilkeilisikin. Sopua pitää rakentaa tällaisissa hömppäjutusteluissa.

Häivähdys
Seuraa 
Liittynyt22.9.2016

Jevgeni ajattelle usein minun ajatuksiani:

"Kun elämässä sattuu jotain rankkaa tai rasittavaa, siivotaan siitä koituvat tunteet nopeasti piiloon, ettei kukaan vain näkisi että minäkin olen tunteva ihmisolento. Varsinkaan heikkouksia ei haluta näyttää, sillä koetaan, että pitää vaikuttaa vahvalta."

Selviän  helpolla, kun luen omani hänen blogeistaan.

Vierailija

Jos aloituksen otsikko on  Tervetuloa  -Laskuvarjonainen...

Mitä tuosta pitäisi ymmärtää? Minne tervetuloa? Laskuvarjonaiselle kylään????

Vierailija

Häivähdys kirjoitti:

"Kun elämässä sattuu jotain rankkaa tai rasittavaa, siivotaan siitä koituvat tunteet nopeasti piiloon, ettei kukaan vain näkisi että minäkin olen tunteva ihmisolento. Varsinkaan heikkouksia ei haluta näyttää, sillä koetaan, että pitää vaikuttaa vahvalta."

Minä en tarvitse lukea kenekään blogia ollakseni tunteineni aito, aito oma itseni, eikä minua silloin jaksa kiinnostaa mitä joku muu minusta ajattelee.

Kaikkein helpommalla selviää kun on aina ja joka asiassa on ihan aito oma itsensä kaikkine tunteineen.

Ei tarvitse katua, ei hävetä, ei alistua, ei antaa näkemyksestään periksi koska näkee ja kokee sen oikeaksi mikä on ja miten silloin myös rehellisesti toimii, aina rehellisenä itsenänsä.

Tämän on opettanut pitkä elämäni ja monelaiset kokemukset ihmisistä ja tapahtumista. Leuhkiminen ja itsensä liiallinen esiintuonti myös jää toisten tehtäväksi, ei tarvitse esittää mitään muuta kuin aitoa itseään.

Vierailija

Häivähdys kirjoitti:

Niin, kuka ei haluaisi olla sopivasti vahva ja sopivasti toisissa asioissa heikko.

Joku voi ajatella esim. minusta, että olen vahva, ja niin on myös minulle sanottu, mutta koen itseni hyvinkin haavoittuvaksi ja heikoksi. En ole löytänyt heikkouksistani tai vahvuuksistavi huolimatta tai juuri sen tähden miestä joka olisi tahtonut tukea ja rakastaa. Syytelty ja syyllistettykin minua on kaikesta mahdollisesta, tutuista ja tuntemattomista asioista. Tai jo olenkin kohdannut vain tunnekylmiä ja heikkoitsetuntoisia henkilöitä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat