Ahneudesta!

Vierailija

Nordea- pankin ahneudella ei ole mitään määrää.
Toimin tavoistani poiketen kun en voinut käyttää nettipakkia.
Tapahtumakysely maksaa 1 e kappale, järkyttävää, yksi euro! Kun kysyy oman tilinsä tietoja joutuu siitäkin noin paljon maksamaan. Onko yhtään halvempaa pakkia eläkeläisen käyttöön?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Asenteesi on kohtuuton. Pankkitoiminta on liiketoimintaa, jolla kerätään omistajille voittovaroja.

Haluamasi oman tilin saldon olisit kenties saanut tiskillä ilmaiseksi. Mutta tutustu S-pankkiin ja ota omaksesi. Älä rasita sydäntäsi turhalla marinalla. Lakkaa kuljettamasta hiekkaa Nordean "hienoihin" pankkisaleihin!

Vierailija

Kuulin, luin, että Nordea-pankista tulee 1.11.2016 kuluttajille halvin pankki? Ja omistussuhteet taas kerran muuttuvat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulin, luin, että Nordea-pankista tulee 1.11.2016 kuluttajille halvin pankki? Ja omistussuhteet taas kerran muuttuvat.

Pitää varmaan paikkansa sitten, kun Björn Wahlroos on tullut seniiliksi ja ryhtynyt polttelemaan seteleitään nuotiotulessa. I väntan på bättre tider !

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan paikkansa sitten, kun Björn Wahlroos on tullut seniiliksi ja ryhtynyt polttelemaan seteleitään nuotiotulessa. I väntan på bättre tider !

Ei se nyt ihan noin ole, turha mustamaalata. Aina on rikkaita jotka tekevät rahoillaan hyvää, sinullekin.  Miten meinaisit järkätä maailmaa jos kenelläkään ei olisi muuta kuin keskivertopalkka?Mieti sitä. Lottotoivossa ei kannata kenekään elää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asenteesi on kohtuuton. Pankkitoiminta on liiketoimintaa, jolla kerätään omistajille voittovaroja.

Haluamasi oman tilin saldon olisit kenties saanut tiskillä ilmaiseksi. Mutta tutustu S-pankkiin ja ota omaksesi. Älä rasita sydäntäsi turhalla marinalla. Lakkaa kuljettamasta hiekkaa Nordean "hienoihin" pankkisaleihin!

Mitäpä jos itse katsoisit pankkien hintoja asiakkailleen ja tulisit samaan johtopäätökseen kuin minä, eli tulevaisuudessa  Nordea on paljon halvempi jo nyt kuin S-pankki

S-pankki on edullisin

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos itse katsoisit pankkien hintoja asiakkailleen ja tulisit samaan johtopäätökseen kuin minä, eli tulevaisuudessa  Nordea on paljon halvempi jo nyt kuin S-pankki

Olen Nordean entinen asiakas ja nykyinen S-pankin tyytyväinen asiakas. Ainakin nykyisin S-pankin asiakkuus on ilmaista: pankkikortti ja verkkotunnukset.  Otto-automaatista voi nostaa rahaa viisi kertaa kuukaudessa ilman maksuja.  Nordea veloittaa kaikilta jotakin paitsi jos olet super,super rikas. Silloin Nordea tyytyy veloittamaan raha-asioidesi hoidosta. Tulevaisuudesta ei osaa kukaan sanoa varman päälle mitään. Vaihdan pois S-pankista ainostaan vain jos löytyy edullisempi pankki, mitä suuresti epäilen.

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

S-pankin omistaja-asiakkaat pankki sitoo itseensä halvemmalla hinnoittelulla ja käyttämään omia palvelupisteitään. Mutta ulkopuolinen asiakas on suht. samoin veloitettu kuin Nordea veloittaa kaikkia asikkaitaan.

Vierailija

-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
S-pankin omistaja-asiakkaat pankki sitoo itseensä halvemmalla hinnoittelulla ja käyttämään omia palvelupisteitään. Mutta ulkopuolinen asiakas on suht. samoin veloitettu kuin Nordea veloittaa kaikkia asikkaitaan.

Se on hyvä perustelu S-pankin asiakuudelle. Ei tarvitse välittää pätkääkään Nordeasta. Muistatteko ennen vanhaan E-liikkeen säästökassoja ja jokavuotista kuittien laskusavottaa? Oi noita ihania aikoja.

Olen istunut Nordeassa tunnin ja kuullut, ettei kassa ole auki enää, ei ole ollut tuntiin. Siellä ei tunneta valitusoikeutta. Jessus!

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Laskin mitä olin vuodessa antanut Nordealle oman eläketilini käytöstä oli ...97 euroa...kauhistuin!

Nyt teen asialle jotakin, eli haen halvemman pankin, onhan niitä pakko olla.

Tunnuslukukortistakin veloitetaan joka kuukausi 3 euroa vaikka kortti kestää yli 3kk. 

Itse pankkikortista 2.5 euroa kuukausi. saldokyselystä 0.40 centtiä. Tapahtumakysely 1 euron kappale.

Vierailija

Ei kai pankki ole mikään aputoimisto. Se on rahalaitos joka tekee bisnestä. Käyttää asikkaiden rahoja miten tykkää.

Vierailija

lisbeht kirjoitti:
Olen kuullut että muutkin pankit ovat samalla linjalla Nordean kanssa. Olen ollut Nordean asiakas jo monta vuosikymmentä ja olen ollut tyytyväinen. Hoidan pankkiasiat netin kautta ja ne hoituu erittäin hyvin ja mukavasti. Minulla ei ole mitään moittimista, olen aina saanut apua kun olen tarvinnut.

Paljonkos pankki maksoi totisesta tunnustuksestasi? Saitko kuvan kukat kaupapäälle?  Sitten kai me muut maksetaan nekin. Oli toisenlaiset ajat, kun oli Pohjoimainen Yhdyspankki!

Vierailija

Vierailija][quote=lisbeht kirjoitti:
Olen kuullut että muutkin pankit ovat samalla linjalla Nordean kanssa. Olen ollut Nordean asiakas jo monta vuosikymmentä ja olen ollut tyytyväinen. Hoidan pankkiasiat netin kautta ja ne hoituu erittäin hyvin ja mukavasti. Minulla ei ole mitään moittimista, olen aina saanut apua kun olen tarvinnut.

Paljonkos pankki maksoi totisesta tunnustuksestasi? Saitko kuvan kukat kaupapäälle?  Sitten kai me muut maksetaan nekin. Oli toisenlaiset ajat, kun oli Pohjoimainen Yhdyspankki![/quoteO

Olivat ajat erilaiset. Asiakkaita kunnioitettiin. Jopa naisihmisiä jotka elivät mestensä tuloilla, eivätkä tienneet elämästä ja varsinkaan raha-asioista yhtään mitään. Pitivät vain hyvinvoivaa fasadia yllä.

Vierailija

Minä ymmärtämätön olen sanonut sitä meikkaamiseksi. Mutta en olekaan istunut koskaan pankinjohtajan sylissä. Kylällä kyllä tiedettiin, kun pankinjohtajan huoneessa paloi illalla valo.

Vierailija

Onneksi liityin S ketjun asiakasomistajaksi jo vuona 2004. En muista silloista liittymismaksua mutta nykyään se on 100 euroa.

Valone kirjoittaa maksaneensa Nordealle vuodessa 97 euroa eläketilinsä käytöstä. Jos hän olisi ryhtynyt vuoden alussa S ketjun omistajaksi ja saanut siten ilmaiset pankkipalvelut niin hänen maksamansa 97 euroa olisi kompensoinut liittymismaksun kokonaan!

Ja tulevat vuodet olisivat pelkkää voittoa!

Vierailija

Taidat olla oikeassa, minulla kerran oli jo sokoksen myyjän antamat liittymispaperit, katsoin sen sillä kertaa vaikeaksi toteuttaa. Ja se jäi!  Tuleeko muita etuja kuin mitä mainitsit,  onko hinnoissa eroa jäsenille ja muille asiakkaille?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat