Syvä laskimotukos eli veritulppa jalassa.

 
Vierailija 1/32

Minulla todettiin lauantaina veritulppa jalassa.
Minkälaisia kokemuksia teillä on sen hoidosta ja paranemisesta.
Itsellä tietysti Marevan lääkitys ja Klexane pistokset mahaan.
Missä vaiheessa tukisukkien käyttö voi alkaa.

[quote author="Vierailija" time="30.07.2012 klo 18:44"]

Minulla todettiin lauantaina veritulppa jalassa.
Minkälaisia kokemuksia teillä on sen hoidosta ja paranemisesta.
Itsellä tietysti Marevan lääkitys ja Klexane pistokset mahaan.
Missä vaiheessa tukisukkien käyttö voi alkaa.

[/quote]
 
Vierailija 4/32


Minulla todettiin lauantaina veritulppa jalassa.
Minkälaisia kokemuksia teillä on sen hoidosta ja paranemisesta.
Itsellä tietysti Marevan lääkitys ja Klexane pistokset mahaan.
Missä vaiheessa tukisukkien käyttö voi alkaa.

Ei ole kokemusta, mutta aivoveritulppa on ollut jo kymmenen vuotta hiukan alkaa jo huippaamaan!

[quote author="Vierailija" time="30.07.2012 klo 22:10"]

[quote]
Minulla todettiin lauantaina veritulppa jalassa.
Minkälaisia kokemuksia teillä on sen hoidosta ja paranemisesta.
Itsellä tietysti Marevan lääkitys ja Klexane pistokset mahaan.
Missä vaiheessa tukisukkien käyttö voi alkaa.[/quote]
Ei ole kokemusta, mutta aivoveritulppa on ollut jo kymmenen vuotta hiukan alkaa jo huippaamaan!

[/quote]
 
Vierailija 5/32


Et taida syödä D-. ja K-vit.kun, olet tuollaisen itelles hankkinut.

Vitamiinit on humpuukia, paras on monipuolinen sapuska siinä tulee vitamiinit samalla.

[quote author="Vierailija" time="30.07.2012 klo 22:12"]

[quote]
Et taida syödä D-. ja K-vit.kun, olet tuollaisen itelles hankkinut.[/quote]
Vitamiinit on humpuukia, paras on monipuolinen sapuska siinä tulee vitamiinit samalla.

[/quote]
 
Vierailija 6/32

Apuva, pelkään yli kaiken mahdollista aivoveritulppaa!!!!!!!! Äidilläni kun oli sellainen, ja hän eli sen saatuaan puhe- ja liikuntakyvyttömänä noin KUUSI vuotta!!!! :( :( :(

[quote author="Vierailija" time="30.07.2012 klo 22:29"]

Apuva, pelkään yli kaiken mahdollista aivoveritulppaa!!!!!!!! Äidilläni kun oli sellainen, ja hän eli sen saatuaan puhe- ja liikuntakyvyttömänä noin KUUSI vuotta!!!! :( :( :(

[/quote]
 
Vierailija 7/32


Vitamiinit on humpuukia, paras on monipuolinen sapuska siinä tulee vitamiinit samalla.

SIIS MITÄ??????????

Oletko tosiaan noin pöljä, vai oliko tuo vitsivarastosi paras vitsi?

Mistä ruuasta saat esim. riittävästi tuota erittäin tärkeää D- vitamiinia? Ja kuinka usein syöt tätä ruokaa?

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 03:30"]

[quote]
Vitamiinit on humpuukia, paras on monipuolinen sapuska siinä tulee vitamiinit samalla.[/quote]
SIIS MITÄ??????????

Oletko tosiaan noin pöljä, vai oliko tuo vitsivarastosi paras vitsi?

Mistä ruuasta saat esim. riittävästi tuota erittäin tärkeää D- vitamiinia? Ja kuinka usein syöt tätä ruokaa?

[/quote]
 
Vierailija 8/32


Vitamiinit on humpuukia, paras on monipuolinen sapuska siinä tulee vitamiinit samalla.

Voi jeesus, voiko suomesta vielä löytyä noin typeriä ihmisiä, että kuviteloo tuommoisia?

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 06:23"]

[quote]
Vitamiinit on humpuukia, paras on monipuolinen sapuska siinä tulee vitamiinit samalla.[/quote]
Voi jeesus, voiko suomesta vielä löytyä noin typeriä ihmisiä, että kuviteloo tuommoisia?

[/quote]
 
Vierailija 9/32

Anonyymin kysymykseen 30. 07 klo18.44 ei ole tukllut ainoatakaan kunnollista vastausta!!! Miksiköhän!

Itselläni ei ole kokemusta veritulpasta, mutta pelottavalta se kuulostaa. Parantumista sinulle jokatapauksessa.

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 06:49"]

Anonyymin kysymykseen 30. 07 klo18.44 ei ole tukllut ainoatakaan kunnollista vastausta!!! Miksiköhän!

Itselläni ei ole kokemusta veritulpasta, mutta pelottavalta se kuulostaa. Parantumista sinulle jokatapauksessa.

[/quote]
 
Vierailija 10/32



Vitamiinit on humpuukia, paras on monipuolinen sapuska siinä tulee vitamiinit samalla.

SIIS MITÄ??????????

Oletko tosiaan noin pöljä, vai oliko tuo vitsivarastosi paras vitsi?

Mistä ruuasta saat esim. riittävästi tuota erittäin tärkeää D- vitamiinia? Ja kuinka usein syöt tätä ruokaa?

Äläpäs viisastele, tämä ei ele tenaville!

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 07:16"]

[quote]
[quote]
Vitamiinit on humpuukia, paras on monipuolinen sapuska siinä tulee vitamiinit samalla.[/quote]
SIIS MITÄ??????????

Oletko tosiaan noin pöljä, vai oliko tuo vitsivarastosi paras vitsi?

Mistä ruuasta saat esim. riittävästi tuota erittäin tärkeää D- vitamiinia? Ja kuinka usein syöt tätä ruokaa? [/quote]
Äläpäs viisastele, tämä ei ele tenaville!

[/quote]
 
Vierailija 11/32

Nyt parasta aikaa täyttää niitä D-vitamiinivarastoja, olet vain ulkona ,K-vitamiinia suolisto tuottaa itse. Eikö nämä vitamiinilisät kuormita maksaa. Pidä nyt ainakin kesällä taukoa D-vitamiinin oton kanssa.

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 07:52"]

Nyt parasta aikaa täyttää niitä D-vitamiinivarastoja, olet vain ulkona ,K-vitamiinia suolisto tuottaa itse. Eikö nämä vitamiinilisät kuormita maksaa. Pidä nyt ainakin kesällä taukoa D-vitamiinin oton kanssa.

[/quote]
 
Vierailija 12/32

Näistä herjaavista nokkeluuksista huolimatta, älä lannistu. Oikeasti kannattaa kyllä kääntyä vielä hoitaneen yksikön puoleen ja tarkistaa tuo tukisukka-asia, samoin kuin Marevanin ja Klexanen käytön kesto. Yleensähän edes marevan ei jää pysyväksi. Ja hoitajat useinkin tietävät noihin vastauksen, et siis välttämättä tarvitse enää lääkäriä.

Ja mitä noihin vitamiineihin tulee, on K- ja D-vitamiinin käyttö aika riskaabelia, jos on hyytymistaipumusta. Enpähän aloittaisi ilman että keskustelisin lääkärin kanssa. Nuo em. vitamiinit eivä't kuitenkana ole karkkeja joita voi syödä surutta.
Olisi parempi jos maatiaisterapeutit eivä't täällä kommentoisi vakavaa asiaa. Ainakaan mollaten ja moittien kun aloittaja mitä ilmeisimmin kysyy tosissaa.

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 07:58"]

Näistä herjaavista nokkeluuksista huolimatta, älä lannistu. Oikeasti kannattaa kyllä kääntyä vielä hoitaneen yksikön puoleen ja tarkistaa tuo tukisukka-asia, samoin kuin Marevanin ja Klexanen käytön kesto. Yleensähän edes marevan ei jää pysyväksi. Ja hoitajat useinkin tietävät noihin vastauksen, et siis välttämättä tarvitse enää lääkäriä.

Ja mitä noihin vitamiineihin tulee, on K- ja D-vitamiinin käyttö aika riskaabelia, jos on hyytymistaipumusta. Enpähän aloittaisi ilman että keskustelisin lääkärin kanssa. Nuo em. vitamiinit eivä't kuitenkana ole karkkeja joita voi syödä surutta.
Olisi parempi jos maatiaisterapeutit eivä't täällä kommentoisi vakavaa asiaa. Ainakaan mollaten ja moittien kun aloittaja mitä ilmeisimmin kysyy tosissaa.

[/quote]
 
Vierailija 13/32

Olen keskustelun aloittaja.

Kiitos vastauksista, jotka oli kovin odotusten kaltaisia.
Jälkiviisaus ja vitamiinien käytön ohjeistus menee ihan metsään.

Erityisesti kiitän anonyymiä 31.7 klo 6.49 ja 7.58 asiallisesta keskusteluun osallistumisesta.

Toivottavasti joukossa on edelleen asiallisia keskustelutaitoisia henkilöitä!
Erityisesti saman kokeneet osaavat vastata oikein!!!

T. Veritulppa jalassa ja asiallisessa hoidossa oleva sairaanhoitaja.

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 10:08"]

Olen keskustelun aloittaja.

Kiitos vastauksista, jotka oli kovin odotusten kaltaisia.
Jälkiviisaus ja vitamiinien käytön ohjeistus menee ihan metsään.

Erityisesti kiitän anonyymiä 31.7 klo 6.49 ja 7.58 asiallisesta keskusteluun osallistumisesta.

Toivottavasti joukossa on edelleen asiallisia keskustelutaitoisia henkilöitä!
Erityisesti saman kokeneet osaavat vastata oikein!!!

T. Veritulppa jalassa ja asiallisessa hoidossa oleva sairaanhoitaja.

[/quote]
Kommentoinnin säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä
Kommentoidaksesi nimimerkillä kirjaudu sisään