Mukavien asioiden kalenteri

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei ystävät!
Koska jostakin syystä Mukavien asioiden kalenteri jostakin syystä on mennyt juntturaan, niin eikös tämäkin ole mukava asia, että aloitetaan se tässä uudelleen.
Minusta on mukava asia kun tapaan taas "nettitutut" tälläkin palstalla.

Sivut

Kommentit (6814)

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiva aloittaa vuosi positiivisesti mukavilla asioilla.Hyvää Uutta Vuotta vaan kaikki nettitutut.
Toivotan kaikille 365 päivää elämän iloa ja terveyttä.
Ilmoittauduin juuri kansalaisopiston Pilates-kurssille.Kunnon venyttelyt on paikallaan. Kun tekee istumatyötä työkseen,tuntuu,että alkaa profiililtaan muistuttamaan aina enemmän ja enemmän tuolia,
joten tarttee tehdä jotain,eli ainakin venytellä.
Hyvää loppiaista jokaiselle,lähden tästä kuusen "purkuun".

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

[quote author="marjutti
Kunnon venyttelyt on paikallaan. Kun tekee istumatyötä työkseen,tuntuu,että alkaa profiililtaan muistuttamaan aina enemmän ja enemmän tuolia
[/quote]
Tuo marjutin vertaus oli niin hauska, että rupesi naurattamaan. Pitää vähän pelotella tuota meidän sohvaperunaa.
Minä kun aamusta tarvoin auraamatonta jalkakäytävää tuonne avannolle, ajattelin, että onhan tämä vaihtelua ( yöllä oli satanut tosi rutkasti lunta, tiet ihan tukossa ) ja vaihteluhan vaan virkistää.

Vierailija

Hyvä vertaus tosiaankin.... Täytyy varmaan kattoa itteäkin peilistä vähän toisenlaisin silmin ja sohvalla löhöilyn sijasta venytellä.
Ihanalta kuulosti tuo tarpominen avannolle. Minä en vaan ole saanut aikaiseksi mennä avantoon sen jälkeen kun järvet kokonaan jäätyivät.
Mutta tsemppiä sinulle kylmäuintiin.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kylläpä olette tarmokkaita, että avantouintia ja pilatesta!
Minun mukava-asia tänään on paljon kesympi, vaikka Marjutin kommentin jälkeen kävinkin vilkaisemassa peilistä "muotojani", sillä olenhan tehnyt vaihtelevasti istumatyötä 40-vuotta.
Sain kuitenkin siivottua laatikoita joiden pohjimmaisista papereista alkoi kuulua jo historia havinaa.
Ihan on tyytyväinen mieli tuostakin.

solopel
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa!
Tämä mukavien asioiden kalenteri on aivan paikallaa. SE varmaan saa meidät ottamaan enemmän itseämme niskasta kiinni ja alkaa suunnittelemaan mitä voimme tehdä.
Avanto on minulle liian kylmä paikka, Kunnioitan jokaista joka sinne uskaltautuu. Itse kaipaan hikoilua kuntoillessa. Sain alotettua kuntosalilla käynnin, ostan aina kuukausikortin, niin silloin sinne tulee mentyä ja ei tarvi aamuisin
miettiä mitä tekisi tai mihin menisi. Olen käynyt salilla epäsäännällisen säännöllisesti melko pitkään.
Pääasia että teemme jotain kuntomme eteen, siitä tulee hyvä mieli! Jatkoja Terv Solopel

Vierailija

Hei kaikki nettiystävät!
Tämän päivän mukava asia: lumi. Täm esikaupunkialue on vitivalkoinen aamun lumisateen jälkeen. Puut ovat täysin lumen peittämät ja kadut valkoiset, kun liikenen ei ole lähtenyt kunnolla käyntiin pyhäaamuna.
Terveisin Nitanita

Matleena
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heipä hei kaikki ja hyvää Loppiaista !
Onpa kiva, että tämä palsta aloitettiin uudestaan :) Positiivisuutta ei ole koskaan liikaa.
Minun ilon aiheeni on se, että olemme taas menossa kohti valoisaa aikaa. Päivä pitenee ja kesä lähenee...
Kuten huomata saattaa, olen kesän lapsi. Olen syntynyt toukokuun lopussa, ja alkukesä onkin minulle kaikkein mieleisin vuoden aika. Lasken ensin kuukausia ja sitten viikkoja, milloin päästään taas mökille (se ei ole talvi-asuttava).
Tosin on pakko myöntää, että kyllä talviset maisematkin ovat todella kauniita. :)

Vierailija

Hei vaan te kaikki positiiviset ihmiset !
Mietin tässä ihan ensin pääni puhki, mikä se minun positiivinen juttu on tänään ja hip hei, keksinkin sen.! On kuulkaa ihnaa, ettei enää tarvitse lähteä aamu,- ilta,- ja yövuoroihin töihin, kun pääsin eläkkeelle. Hoitotyö tuntui viimevuosina jo aika raskaalta ja nyt "lepäilen laakereillani ", tosin en kovin vihreillä, mutta kuitenkin pärjäilen. Kello on kohta 15 iltapäivällä ja tämä mummeli vaan yöpaidassa keikkuu!
Tuo avantouinti on minullekin tuttu juttu, harrastin sitä vuosia, nyt on se väliin jäänyt, mutta kun luin siitä nyt täällä, päätin, että alanpa taas sitä harrastamaan. Siitä saa tosi ihanan , suorastaan euforisen olon, kipuja lievittää, auttaa vaihdevuosioireisiin, Mieli virkistyy ja naamalle ilmestyy aurinkoinen hymy. Ei kun kaikki vaan avantoon! Pelottaahan se ensikerralla , mutta kun sinne yhden kerran uskaltautuu, niin tekee mieli mennä uudestaan.
On muuten aivan mahtavaa, että tällainen palsta on keksitty. Tänne kun tulee ja lukee ihmisten ilonaiheita, niin itsekin huomaa niitä omasta elämästään löytyvän.

Vierailija

Hieno päivä, ei tarvinnut töihin. Aamusta luin loppuun joululahjakirjani Kaari Utrion "Ilkeät sisarpuolet". Tykkäsin tämän kirjan tarkasta arkipäivän historian kerronnasta, varsinkin Turun palosta oli hienosti kerrottu.
Illalla menemme lähikaupunkiin teatteriin, siellä on ensi-ilta. Olen muuten itsekin mukana paikallisessa harrastajateatterissa. :)

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Matleena ja kaikki muutkin täällä!
Minäkin olen kesän lapsi, alkukesästä syntynyt ja se on myös paras vuodenaika jos ihan valita pitäisi. Nyt kuitenkin nautin täysin rinnoin tästä talvesta vaikka kevään tulo innostaakin mieltä.
Eilen nautin pitkästä hiihtolenkistä, tänään kävin kävellen aamulenkillä ja iltapäivällä kuntosalilla josta juuri tulin. Ainakin kerran tällä viikolla menen vielä avantoon.
Ilta kuluukin sitten kutimen, ristikkolehden, kirjan ja televisio-ohjelmien parissa tänään, unohtamatta tietenkään käydä täällä kurkkimassa, että mitä olette keksineet keskusteltavaksi. Tämä on siitä mukava keskustelu, että ei tarvitse kauheasti miettiä, pysyykö asiassa kun voi kertoilla niin monista ilon aiheista.

solopel
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa taas jokainen!
Aivan oikein, tämä on siitä kiva, ettei tarvi kovasti aivonystyröitään rasittaa. Tai niitä mukavia asioita on niin paljon.
Nyt olen hyvillämielin, että nämä pyhät vihdoinkin loppuu ja päästään taas tuttuun päivärutiiniin kiinni.
Kuitenkin pyhisin saan rästiin jääneet työt tehtyä, kun pidän kaikesta liikunnasta vapaapäivän. Tänään sain pestyä ison pyykin,
Sitä tulee paljon, kun kaksi ihmistä harastaa hyvin aktiivisesti liikuntaa, aina riittää hikipyykkiä. Jokin laiskimus
oli jättänyt ison pyykin silittämättä, sekin on nyt hoidettu.
Vielä otin ompelukoneen esille ja sain silläkin jotakin aikaan. Aina löytyy jotain muokattavaa, tai korjailtavaa.
Nyt voinkin hyvillä mielin ottaa ristikon tai uppoutua kirjaan.
Oikein Hyvää Jatkoa Terv Solopel

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tämän päivän kivajuttu!
Tuli yllätysvieras, nuori sukulaisopiskelija jonka kanssa oli ilo tarinoida.
Hämmästykseni oli suuri kun hän jutusteli aivan kuin vertaiselleen, vaikka ikäeroa on melkein 40-vuotta.
Toivotan teille netti-ystävät kaikkea hyvää taas alkaviin arkipäiviin!

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Hyvämieli,
Onpa sinulla ollut kiva päivä!
Minulle tuli hyvä mieli, kun pitkästä aikaa sain kirjoitettua kirjeen Saksaan, jota väänsin suorastaan 4 t, siinä se iltapäivä hyvin menikin. Tuo kirjoittaminen käy jo hitaammin, kun sanat pyrkivät olemaan hieman hakusessa, ainakin jos joutuu käyttämään hieman harvinaisempia sanoja, mutta sanakirjan kanssa muotoilin kuulumiset sitten viime kirjeen, jonka oli kirjoittanut maaraskuun alussa tai lokakuun lopussa.
Hyvää vuoden jatkoa ja HYVÄÄ MIELTÄ toivottelee Aluisa

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kummityttö soitti ja kertoi,että hän on raskaana ja he saavat miehensä kanssa esikoisen kesäkuun lopulla.
Ai,että tuntui mukavalta kuulla sellainen asia.Heti soittamisen jälkeen lähdin lankoja ostamaan,edes kamala sää ei estänyt menoani.
Harkinnan jälkeen ostin valkoista,vaaleanpunaista ja vaaleansinistä lankaa. Nutusta tulee kokovalkoinen ja helmaan,sekä hihansuihin ohuet sini-puna raidat.
Laitan sitten kuvan valmiista nutusta teille nähtäväksi.En ole kutonutkaan aikoihin,nyt sormia hieman jo syyhyttää...

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jopas sytyi lamppu minunkin päässäni!
Avasin netin aamulla lukeakseni lehtiä, mutta kuitenkin kurkkasin ekaksi mistä aiheista netti-ystävät ovatkaan kirjoitelleet.
Nyt vasta huomasin, että ET-raati on se jonne voi päräyttää toiveet, aloitteet, ym. lehdelle tarkoitetut palautteet.
Joten parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat