Sivut

Kommentit (39131)

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on tullut niin ikävä aikoja, jolloin tänne kirjoittivat ihmiset, jotka eivät olleet lainkaan uskossa. Se oli todellista etsintää. Nyt täällä harhailevat vain onnettomat - lie ovatko jumalansa kadottaneet.

Onko sinullakin vaikea ymmärtää, että te,  joilla on jo jumala ei ole Jumalan etsintään tarvetta?

Haluatte vain että emme löytäisi Jumalaa ja että eksyisimme siihen laittomuuteen jota teidän jumalanne ovat aikaan saaneet maailmassa. Tai väitätkö, että Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen noitarovioilla lastenkin tappamiset lähetystyö laittomuutena 2000-luvullakin olis Jumalan ja Jeesuksen määräämiä???

Ellei sitä käsky ole, niin tunnet todellisen herrasi.

Ihmiset ovat kautta aikojen, Mooseksen ajoilta tienneet ettei saa tappaa syyttömiä lapsiakaan. Sivistykää...[/quote

Kyllä sinä nyt luulet väärin! Kirjoitusasennettasi on vaikea käsíttää, koska suollat syytöksiä meille lukijoille, syytöksiä joissa ei ole mitään järkeä. Luulottelet ja manipuoloit, jankutat ja ivaat. Onko sinulla muistisairaus? Toivon todella, että löydät uskosi johonkin jostakin, täältä sen löytäminen tuolla asenteella on  niin vaíkeaa , ellet muuta asennettasi tai ja tunnusta tilannettasi!

Jos kirjoitan, että olet punatukkainen, etkä ole, onko se syytös?

Jos väität tulkitsevasi oikein tekstejäni ja kirjoitat pehmoisia, onko se ilkeämielisyyttä ja typeryyttä?

Itsepä tiedät parhaiten.

Olen puutteellinen vanhus ja siksi etsin todellista Jumalaa ja Jeesusta! Tai.... ehkä olen jo löytänyt... jotenkin on ajoittain sellainen tunne ettei tarvitse uskoa sillä tieto tuo mukanaan ymmärrystä josta uskontuksen antaneet ovat luopuneet. Rippikoulu juttuja ei raamatun Jumala ja Jeesus asettanut ja "rippi" ilmaisuna ja rituaalina on vaarallinen käytettynä jote alaikäisiltä lapsilta pitäs Suomen Valtion Lakivaloikunnan ottaa ohjakset käsiin ja antaa alaikäisille ne oikeudet jotka Suomen Perustuslaissa lupaa!

Minä en syytä koska itsehän meistä jokainen omantuntonsa saa hoitaa tahtomallaan tavalla. Pyydä apua tuomarilta sillä korkea koulutuksen saaneena on tykkää olevanvansa tehtävään oikeaoppinen.

 Kun tieto vain lisää tuskaa, miksi sitä jahtaat. Olet koko elämäsi etsinyt onnea. Se on kuin hakisi sateenkaaren päätä. Miksi nyt haet Jumalaa, kun kaikkien vuosiesi aikana sitä ei kukaan ole löytänyt eikä aikaisemminkaan<+ Miksi et hyväksy sitä, että  jumalat ovat pakanoiden selityksiä äärettömyydelle ja ajattomalle ikuisuudelle, jotka  kuitenkin ovat totta ja kaikkien havaittavissa?

Ihan totta. Kuinka monta kertaa olenkaan eloni  matkalla hyrissyt hautajaisissa: "Oi Herra, jos mä matkamies maan lopulla matkaa nähdä sun saan." Kuka saa?

Istuin sisäreni vieressä keskussairaalassa. Hän oli peloton ja piikitetty kivuttomaksi, mutta pohti tiensä päätä. Hån ei uskonut tapaavansa Herraa, vaan sanoi olevansa tyytyväinen, kun on saanut viime hetkensä kokea terveydenhuollon kannattavan itseään ja hellivän.  Katselin ja kuuntelin, kuinka hänen matkansa päässä surisi respiraattori, , hengityskoje; keuhkotuuletushäiriöiden hoitoon käytettävä  hengitystä tehostava laite.

Sisareni matkan pää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jätän raamattuvisan viisaammille.
Vaikka raamatun sanoma on keskeisellä sijalla etsittäessä Jumalaa, uskon perusteita jne., kuitenkin mielestäni pelkkä raamatun lukeminen ja tutkiskelu ilman elävää yhteyttä Jumalaan, jää puolitiehen löytämisen ja kohtaamisen tiellä.

Tänään on väsyneempi päivä, otan levon kannalta.
Hyvää päivän jatkoa :)

Vierailija

Tuolla yhdessä viestissä  kysyttiin  meiltä,  jotka olemme tätä Jumalanetsintää harrastaneet, ja Jumalan joskus löytäneiltäkin, että missä ovat olleet ne parhaat piilopaikat? 

On sellainen tunne, että suuta on pieksätty, mutta yritystäkään ei ole tehty ja mitään ei ole saavutettu. Pistääkö joku tässä perusasiassa paremmaksi ilman lainauksia ja käsi sydämellä? Ihan sillai vauvan sydämellä.

13.9. 2000

"Niin kauan kun kuljen Jumalan viitoittamaa tietä on minulla rauha,

mutta jos poikkean tieltään, Hänen rauhansa jättää minut.

Tottelemattomuus ja epäusko riistää minulta rauhan."

.

Fil.4:6.7

Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon.

Silloin Jumalan rauha, joka on ylitse kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydäntänne ja ajatuksianne niin, että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa.

.

3.8.2000

"Annan sinulle elävän veden virrat."

Vierailija

Näemmä ei saanut olla viestini jossa kiitin valonen kirjoituksesta. Kiitos sen tuomasta mielen rauhoituksesta ja toivosta.
Josko tämä viesti saisi olla.
Hyvää yötä:)

Vierailija

Nyt on vitsit vähissä, paljon tapahtumia maailmalla joita seuraillen taas aikaa kuluu. Katsoin illalla myöhään raamatun luomiskertomuksia ja vahvistelin tietoja sen kahdesta raamatussa olevasta luomiskertomuksista. Usein olen elinaikanani kuullut mainittavat ettei kolleksiivistä rangaistusta ole raamatullisesti asetettu vaan kyllä se siltä vaikuttaa mutta Nooan perhe sai armon Jumalalta, raamatun mukaan. Toissalta, kiusaa kertomuksissa se, että niiden tiedot "kiusaa" ajatusta koko ajan niin kuin kyseessä olisi luomiskertomukset vaihtaneet paikkaansa, siis että se toinen tapahtui ensin ja se ensimmäinen toiseksi.  Ehkä kokeilen kuukausien kuluttua lukea teidot eri järjestyksessä, ensi toinen luomiskertomus ja sitten ensimmäinen... Vaikka ei luomiskertomukset ole kovinkaan tärkeät sillä maailma ja ennen kaikkea maailman kaikkeus on huomattavasti vanhempi kuin mitä aikuinaan kouluissa opetettiin...

Ja sen lisäksi tekstien kuvannollisuuden ovat usein vertauksia enemmän kuin todellisuutta, ihan kuin tekstien laatija teksteillään kertoisia mielikuvituksellista tarua. Nyt pitäisi asettaa 33/38 tekstit vertailuun vanhempien raamattujen tekstehin. Raamatun sisältöähän ei raamatussa olevien tietojen mukaan saa muuttaa, niihin lisäämiset tai/ja pois ottamiset; niin VT:stä kuin UT:stä on vakavalla varoituksella kielletty ja seuraukset ilmoitettu. Vaikka onhan niin muutoksia tehty... muistakin kuin kielen kehittymisen vaikutuksien takia...

Vierailija kirjoitti:
Näemmä ei saanut olla viestini jossa kiitin valonen kirjoituksesta. Kiitos sen tuomasta mielen rauhoituksesta ja toivosta.
Josko tämä viesti saisi olla.
Hyvää yötä:)

Hyvää huomenta:)

Olin koko päivän pois, enkä tainnut nähdä mihin vastasit!

Kiitos sinulle kannustuksesta!

Taas tulossa ihana aurinmoinen päivä,

iloa sinunkin päivääsi!

Vierailija kirjoitti:
Nyt on vitsit vähissä, paljon tapahtumia maailmalla joita seuraillen taas aikaa kuluu. Katsoin illalla myöhään raamatun luomiskertomuksia ja vahvistelin tietoja sen kahdesta raamatussa olevasta luomiskertomuksista. Usein olen elinaikanani kuullut mainittavat ettei kolleksiivistä rangaistusta ole raamatullisesti asetettu vaan kyllä se siltä vaikuttaa mutta Nooan perhe sai armon Jumalalta, raamatun mukaan. Toissalta, kiusaa kertomuksissa se, että niiden tiedot "kiusaa" ajatusta koko ajan niin kuin kyseessä olisi luomiskertomukset vaihtaneet paikkaansa, siis että se toinen tapahtui ensin ja se ensimmäinen toiseksi.  Ehkä kokeilen kuukausien kuluttua lukea teidot eri järjestyksessä, ensi toinen luomiskertomus ja sitten ensimmäinen... Vaikka ei luomiskertomukset ole kovinkaan tärkeät sillä maailma ja ennen kaikkea maailman kaikkeus on huomattavasti vanhempi kuin mitä aikuinaan kouluissa opetettiin...

Ja sen lisäksi tekstien kuvannollisuuden ovat usein vertauksia enemmän kuin todellisuutta, ihan kuin tekstien laatija teksteillään kertoisia mielikuvituksellista tarua. Nyt pitäisi asettaa 33/38 tekstit vertailuun vanhempien raamattujen tekstehin. Raamatun sisältöähän ei raamatussa olevien tietojen mukaan saa muuttaa, niihin lisäämiset tai/ja pois ottamiset; niin VT:stä kuin UT:stä on vakavalla varoituksella kielletty ja seuraukset ilmoitettu. Vaikka onhan niin muutoksia tehty... muistakin kuin kielen kehittymisen vaikutuksien takia...

Kun ilmestys on annettu, ei ollut olemassakaan koko Raamattua kirjana. Siis ilmestys

Johanneksen ilmestys1:1...

Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle näyttääkseen palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. Jumala lähetti enkelinsä ja ilmoitti kaiken tämän palvelijalleen Johannekselle, joka on nyt omalla todistuksellaan vahvistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken minkä onnähnyt.

Autuas se joka tämän toisille lukee, autuaat ne, jotka kuulevay nämä ennussanat ja ottavat varteen sen, mitä tähän kirjaan on kirjoitettu, sillä hetki on lähellä.

Ns. kielto koskee käsillä olevan Ilmestyskirjan tietoja, ei koko Raamattua.

Ilm. 22:18

Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin joitakin lisää, panee Jumala hänen krsittäväkseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

Hän joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule Herra Jeesus!

Herran Jessuksen armo olkoon kaikkien kanssa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat