Kepeää kesä-keskustelua..boxerit

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa!

Tuli tuolla Punkaharjun reissulla mainittuakin, että olen vuosikausia käyttänyt isoja
miesten boxereita yöhousuina; semmoisia 'unisex-malleja'. Ompelen vaan boxerit
edestä kiinni, kun ei sillä sepaluksella mitään tee..;);). Mikäli en sitten nuku alasti
villasukat jalassa..

Mutta tänään tein uuden löydön...miesten uimaboxerit! Niissähän näyttää
olevan 'alushousut' alla ja oikein mukavaltahan nuo tuntui. Mulle riittäs vaan
lyhyempikin lahkeen pituus..

Joku aika sitten kävin tonkimassa miesten boxereitten tarjouskoria ja ostin
kaikki 3-4 riittävän isot boxerit ja myyjä kertoi, että monet naiset ostavat
näitä juuri yöhousuiksi. Mutta en tiedä sekalaisessa ystäväpiirissäni yhtään
samanlaista. Vaikka olen asiaa mainostanutkin!

Onkos teillä samanlaisia tapoja kuin miulla?

-tmaria-

Kommentit (4)

Vierailija

Olen aina rakastanut yöpaitoja, pitkiä ja mielellää flannellisia. Ne oli tarpeen siihen aikaan kun nuorena "aitassa" nukkui. Sellainen päällä saattoi ja joutuikin hiippailemaan ulkovessaan kesäyössä, siinäkin oli oma tunnelmansa.

Sitten kun alkoi nämä seurustelu hommat lämpimässä kamarissa, niin siitä mun yöpaidasta tuli "bropleema".Isäntä sanoi, että" kamala homma yhyreen yäpairaan kans, eikö tuata vois vähä katkaasta." Nauruksihan se homma meni ja yöpaita lyheni.Näillä kymmenillä on taas paidassa pituutta, ei sitä niin usein enää tartte riisua.

t Brinna

Vierailija

Minä tykkään olla alasti. Iho vain puhtaaksi ja hyväntuoksuiseksi. Peiton alla on sitten hyvä nukkua, kun ei ole vaatteita hiertämässä ja hiostuttamassa.

Vierailija

Itse olen liian kylmäverinen nukkuakseni alasti. Eikä ole oikein sopivaakaan, kun nuorimmainen poika vielä asuu kotona. Saattaisi vessareissullaan nähdä meikäläisen rötköttämässä vailla rihman kiertämää, jos peitto olisi pois potkittu.
Tosiaan, kylmien jalkojen takia pidän talvisaikaan yöllä paljon päällä, mm. villasukkia. Kesällä riittävät T-paita ja pehmeät shortsit/naisten pikkuhousut. Lasten vanhoja vaatteita pidän pois, kukapa minua yöllä ihailisi.
- Näin viehkona minä yöni vietän. Ei ihan niin kuin Marilyn Monroe, jolle riitti Chanel 5 -parfyymi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat