Sivut

Kommentit (41)

Viime vuosituhannella oli oikein mukavaa osallistua työllisyyskurssiin jossa ATK-opettajamme oli aidosti vaaleatukkainen mies.Hän tuli aina tupakkapaikalle kuuntelemaan juttujamme.
Naiset kiusoittelivat häntä blondivitseillä ja hän lisäsi "bensaa liekkeihin" kertomalla olevansa insinööri.Saatiin sitten
kuulla sekä blondi-että insinööri-vitsejä.Ei hän suuttunut vitseistä, naureskeli ja kertoi myös itse insinöörivitsejä.
Eikä hän itse edes tupakoinut-
aito blondi-mies-insinööri!!!!

Asiaan; miksi blondi tahtoo töihin huonekaluliikkeeseen?
Koska hän on lukenut lehdestä että
"asiakkaat ovat IKEASSA"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Lainaus:

Mitä yhteistä on blondilla ja Ikean huenekaluilla?

Molemmat ovat nättejä katseltavia,mutta kun vie ne kotiin niin huomaa että ruuveja puuttuu.

Ei saa olla ilkeä, blondit on aivan yhtä fiksuja kuin tummatkin.

Tuosta voijaan olla kahta mieltä. Minä taka vuisina riiustelin hetken aikoo yhen lontin kansa ja opin kyllä huomoomaan notta. ei ne nuo lontivitsit ou tuulesta temmattuja.

T:suapisti

Blondi tietokoneella.

Blondi juoksee parin päivän sisällä monesti postilaatikolla. Naapuri ihmettelee ja kysyy lopulta syytä moiseen.
- No aina kun mä avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on postia.

Lainaus:

Viime vuosituhannella oli oikein mukavaa osallistua työllisyyskurssiin jossa ATK-opettajamme oli aidosti vaaleatukkainen mies.Hän tuli aina tupakkapaikalle kuuntelemaan juttujamme.
Naiset kiusoittelivat häntä blondivitseillä ja hän lisäsi "bensaa liekkeihin" kertomalla olevansa insinööri.Saatiin sitten
kuulla sekä blondi-että insinööri-vitsejä.Ei hän suuttunut vitseistä, naureskeli ja kertoi myös itse insinöörivitsejä.
Eikä hän itse edes tupakoinut-
aito blondi-mies-insinööri!!!!

Asiaan; miksi blondi tahtoo töihin huonekaluliikkeeseen?
Koska hän on lukenut lehdestä että
"asiakkaat ovat IKEASSA"

No pistänpä miehi tähän yhen niisnyörivitsin. Kysymys: miksi ratakisko taipuu insinöörin alla? Vastaus: viisaampi antaa periksi.

Lainaus:

Älkää nyt heti tyrmätkö kun joku ehdottaa vaikka vitsi ketjua. Vai ollaanko me kaikki jo siinä iässä,että leikkokukatkin täytyy ostaa valmiiksi auenneina........kun huomisesta ei tiedä?
(tämäkin on vitsi)

t. Brinna

Luinpa meleko äskettäin jostai lontivitsin joka män suunnilleen tähän tapaan. Lonti ajo eskortillaan valoristeykseen ja nous autosta män viereisen kuorma-auton luo, koputti kuskin oveen ja tokas moi mä oon Lissu ja teiän kuorma valuu tielle. Seuraavissa valoissa sama toistu, koputus saman kuormurin oveen ja moi mä oon Lissu ja teiän kuorma valuu tielle. Ja kolomansissa valoissa sama juttu, koputus taas saman kuorma-auton oveen ja moi mä oon Lissu ja teiän kuorma valuu tielle. Seuraavassa risteyksessä se kuormuri kuski vuorostaan pomsahti autostaan ja män koputtamaan lontin auton oveen ja sano moi mä oon Lasse ja mä ajan tien suolaus autoo.

T:suapisti

mistä erottaa joulupukin ja blondin? no pukillahan on lahjoja!
( vai oliko tämä vitsi oikeastaan insinööri ja pukki?)

Miksi blondi oli pettynyt englanninmatkan jälkeen?
Koska hänelle selvisi vasta siellä,että Big Ben olikin kello.

Blondi seisoi kauan vesisteessa ja ukkosmyrskyssä postilaatikon vieressä. Jaa, miksikö? Hän odotti sähköpostia.

Blondi istui uimarannalla kissa sylissään.
Rannalla oleva kuvaaja kysyi:Saanko ottaa kuvan karvapallostanne?
Hetkinen,sanoi blondi,mutta mihin minä tämän kissan laitan siksi aikaa?

Laitanpa minäkin yhden blondivitsin,kun kuulin töissä.
Blondi oli liikennevaloissa ja vieressä oli setä-ihminen,joka sanoi:Se on vihreä.
Kotvasen kuluttua blondi sanoi innoissaan:Oisko sammakko!

Blondi kirjoittaa tietokoneella. Mitä blondi tekee, kun tulee kirjoitusvirhe? Blondi hakee kynsilakkapullon ja peittää virheen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat