urheilu

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Futiksen MM-kisat alkavat tänään Etelä-Afrikassa, onko kukaan kiinnostut seuraamaan edes hiukan?

Kommentit (12)

Vierailija

Seuralenpa aikani kuluksi ja veikkailen voittajaa. Tänään meni pipariksi kun veikkasin etelä-afrikanjoukkuetta voittajaksi, mutta tuli tasapeli.
Yleensä teen kotihommia samalla, koska joskus peli on niin pitkäveteistä junnaamista.

terv. Hyvämieli

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa!

Kylläpä sitäkin tulee seurattua, ainakin loppupelit.
Nämä alkupelit ovat sellaista pakollista junnaamista...nythän
siellä menee Ranska-Uruguay.

Mutta kylläpä on tiukka kuva Järjestysmiehellä...ei tee mieli
hannaamaan vastaan, jos ovenpielessä seisot...?;).

Mulla tuli ihan väkisin mieleen Harrikat...;). Mutta kiva, kun
olet tupasahtanut tänne!

-tmaria-

Vierailija

Joo-potkupallokisat on taas meneillään.Miesväki nukkuu aamuun puoleen päivään,sitten he lukevat hartaasti tuntikausia sen saman asian lehdistä.
Sen jälkeen siitä puhutaan,halusitpa kuulla,tai et,silti kuulet.
Hyvissä ajoin sitten ruvetaan taas illalla rakentamaan "katsomo paikkaa" illan otteluita varten.
Hmm.Mitähän sitä tässä itselleen kekkaisi tekemistä?

Vierailija

Kun telkkarista kuuluu sana "jalkapallo", "football", "Fussball", niin meiltä kuuluu "Click!", eli äkkiä toiselle kanavalle.
En itselleni yhdentekevämpää ohjelmaa voi kuvitella, evvk, huaah! Myrsky vesilasissa, paljon melua tyhjästä. Kysyin pojalta, mitä on se mehiläisen surinalta kuulostava ääni siellä taustalla. On kuulemma torvien ääntä. Torvi ohjelma, juu. (Toivottavasti kukaan ei pane pahakseen, tiedän että monille jalkapallo on parasta viihdettä. Tässä kumminkin "miu mielpittein".)

Vierailija

Voi vain iloisena seurata miten alalle vihkiytyneet ovat mukana
seuraamassa otteluita. Itsekään en ummista silmiäni ko urheilulajin kohdalla.
Kädet heiluu kun "tuuletetaan" ja olo on kuin itse olisi paikan päällä, vaikka koti-
sohvalla tätä "herkkua" katsellaankin. Liikunnan iloa montasataa kiloa nyt vähäksi aikaa riittää.

Vierailija

Eipä juurikaan ole miksikään muuttunut, outoa junnaamista kaikilta joukkueita, ottaisivat käyttöön Suomen menetelmän, pitkä vastustajan päätyyn ja kaikki vauhdilla perään. Eiköhän verkot ala "soida".

Vierailija

Onneksi meillä ei ole sitä miesväkeä. Itse olen jääkiekon ystävä ja myös yleisurheilu kiinnostaa. Vaikka en jalkapallosta välitä, niin voin ymmärtää sen innostuksen. Suotakoon se heille.

Vierailija
järjestysmies

Taitaapi käydä niin, että Brasilia vie MM-kullan en kylläkään sitä toivo.

Vaan minäpä toivon, että Brasilia voittaisi. :)
terveisin Biba

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat