kesäloma-alkoi!

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei Kaikille ja Ihanaa kesälomaa! Tanssin merkeissä tavataan!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Joo-tavataan vaan.Tässä kohtapuoleen tarvitsee alkaa kenkiä kiilloittelemaan ja kiiruhtaa lavalle.
Se on oiva kesäloman alku,kun laittaa jalalla koreasti koko illan.Kuntokin kohenee.

Vierailija

Tulipa valittua kesäloma hyvään aikaan.Nyt ne helteet vasta tulevatkin.En minä niistä helteistä niin kamalasti piittaa,mutta eipähän tarvitse töissä ollessa hikoilla.Jes.

Vierailija

Aah,siunattu LOMA.
Olen hoito-alalla ja monissa paikoissa on kesällä sulkuja,sulut puolestaan taas kasvattaa potilasmääriä toisaalla.Osastoilla meno levotonta ja sekavaa.Sijaistilanne todella huono.
Nyt vaan nautin edessä olevat neljä viikkoa.

Vierailija

Nautitaan,nautitaan.Täällä toinen "sisar hento",jolle kanssa alkoi loma.
Aion lähteä mökille,enkä kolmeen viikkoon hievahdakkaan sieltä minnekkän.
Viimeisen viikon,eli neljännen,varasin "juokseville" asioille.
Hellettäkin lupasivat,joten mikäs tässä on ollessa :)

Vierailija

Minulla on vain viikko lomaa,mutta onneksi on luvassa lämmintä.Suunnitelmia ei ole muuta,kuin sitä,että en ainakaan siivoa,enkä aio juoksea kaikkien luona kylässä.En hoida "virallisia" asioita,eli aion olla vaan.
Kaupungissa käyn vähän ale-ostoksilla ja uimassa ja muuta sen semmoista rentouttavaa.Tuntuu olevan moni porukasta semmoinen,jolle rentouttava oleilu on tärkeää lomalla.Ja niinhän se kuuluu ollakkin.

Vierailija

Hei kaikki lomalaiset.Joko on liian kuumaa?
Ainakin tässä on se hyvä puoli,ettei tarvitse töissä hikoilla.
Mutta,en ihan näin kuumia kelejä kaipaisi,ei jaksa oikein tehdä mitään (EIKÄ VIITSI)
Minulta pääsi nahkakin vähän kärähtämääm,vaikka voiteella suojasin.

Vierailija

Kuumaa on,mutta ei kehtaa valittaa,mutta eipä jaksa myöskään mennä minnekkään,eikä tehdä mitään.Ei jaksa edes syödä.

Vierailija

Hei! Onko ketään lomalaista kuulolla?
Kertokaa,mitä te jaksatte tehdä tälläisellä helteellä?
Tai mitä voi tehdä tälläisellä helteelä?
Onko tämä nyt sitten sitä olemisen sietämätöntä keveyttä?

Vierailija

Loma - mitä se on?
Ikää on jo niin paljon ettei muista koko "lomaa".

Muuten tänään kävin lenkkipolun varrelta kypsiä mustikoita - hyviä olivat mustikka maidossa - valitettavasti ne ovat pieniä - liekö kuiva ja kuuma sää asialla?

Mukavia kesäsäitä kaikille!

Vierailija

Itse olen kevättalven lapsi, joten viihdyn viileämmässä. Sadetansseja tässä jo tanssin, ja pysyttelen tiiviisti kivimuurin sisässä ristiveto-tuuletuksessa. Onneksi ei tarvitse paljon asioilla liikkua. Sitten taas reipastun, kun helteet menevät ohi. Tuossa kerrostalon pihassa pöydän ääressä kaiket päivät naapurit helteestä "naattivat", heillä terveys kestää nämä säät.

Vierailija

Lainaus:

Hei! Onko ketään lomalaista kuulolla?
Kertokaa,mitä te jaksatte tehdä tälläisellä helteellä?
Tai mitä voi tehdä tälläisellä helteelä?
Onko tämä nyt sitten sitä olemisen sietämätöntä keveyttä?

Onhan tällainen helle liikaa, ainakin minulle, vaikka olenkin varsinainen auringon palvoja. Tein tunnin kävelylenkin tänään ja olin hiestä märkä. Ei kyllä viitsi kotonakaan tehdä mitään, olkoon pölykoirat nurkissa. Inhottavaa, kun kaiken aikaa iho nihkeänä, vaikkei vaatetuksena kuin bikinit. Sisällä parasta pysytellä pöytätuuletin pyörimässä, vaikkei sekään juuri tunnu helpottavan kuin hieman. Nyt on hyvä syy laiskotella, löhötä sohvalla ja töllöttää telkkaria. Olen matkustellut kuumissa maissa, jossa asteet pitkälti yli 30C, mutta olo ei ole ollut näin tukala. Tässä lämpöaallossa on jotakin erityistä.

Muistakaa nauttia vettä ja jotakin suolaista riittävän usein!

Vierailija

Minulle alkoi loma tänään,Ennen aina toivottiin lomalle kaunista ja lämmintä säätä,nyt minä ainakin toivon sadetta,sillä tämä helle alkaa kyllastyttämään.Toivottavasti ei tänne tule ne Iranin 50-asteiset helteet.Puutarhan hoitaminenkin käy työstä,kun vettä saa kantaa selkä vääränä ja asentaa kaikenlaisia suojauksia kasveille.Pitää lähteä tuonne pihalle esittämään sadetanssia,josko sitä siten tulisi...

Vierailija

[Antaa vaan auringon paistaa.Kyllä on ihanaa,kun on lämmintä,minua ei haittaa.Tosin minä olen eläkkeellä ,minun lomani on pidetty jo aikoja sitten.
En tiedä sitten,jos meillä olisi ne 50 astetta,mitä Iranissa on,silloin voisi jo olla tukalaa.]

Vierailija

Minulla kesäloma päättyy,eli maanantaina alkaa työt.En tiedä miten sitä jaksaa,kun ei meinaa jaksaa lomallakaan.Nyt ,kun katsoin tuota säätiedotusta,niin sieltä on ensi viikoksi tulossa tosi kovat helteet.
Milloinkahan tämä oikein lopuu? Alkaa olla huolestuttavia tälläiset sää-ilmiöt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat