Lemmikkini kesäpäivä -kuvakilpailu avattu!

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Miten ja missä lemmikkisi nauttii kauniista kesäpäivästä?

Osallistu kisaan - liitä viestiisi kuva ja tarina kuvaustilanteesta ja/tai -paikasta. Palkitsemme parhaat otokset joka viikko. Ensi viikon palkintona on Aikuisen naisen terveysopaskirja.

Kesäterveisin,

Tarja Rea Luomanperä
verkkotoimittaja

Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

Kiva aihe, ja se lemmikkihän voi olla koira, heppa, undulaatti tai vaikkapa minipossu ;)

Vierailija

Nyt kyllä palaa pinna tämän kirjautumisen ja kuvien laiton takia... Miksi tämä on näin vaikeaa? En jaksa täällä osallistua mihinkään, kun ei tämä kirjautuminen onnistu! Osaan mielestäni käyttää tietokonetta, mutta täällä on tehty näin vaikeaksi tämä asia. Terveisin Nuppu

Vierailija

Lainaus:

Nyt kyllä palaa pinna tämän kirjautumisen ja kuvien laiton takia... Miksi tämä on näin vaikeaa? En jaksa täällä osallistua mihinkään, kun ei tämä kirjautuminen onnistu! Osaan mielestäni käyttää tietokonetta, mutta täällä on tehty näin vaikeaksi tämä asia. Terveisin Nuppu

Jos sulla on koneessa jotain häikkää.

Vierailija

Tässä minun uskollinen ja kiltti kumppanini, sisäsiistikin ja vähäruokainen. Eipä ole myöskään tullut pahemmin eripuraakaan, tosin me asutaan eri rakennuksessakin.
Hän on myöskin erittäin lapsirakas ja lutuinen muutenkin. Tosin vähän surullisenoloinen ilmeeltään, olisikohan ystävää vailla!

Vierailija
heluna60

Tässä minun uskollinen ja kiltti kumppanini, sisäsiistikin ja vähäruokainen. Eipä ole myöskään tullut pahemmin eripuraakaan, tosin me asutaan eri rakennuksessakin.
Hän on myöskin erittäin lapsirakas ja lutuinen muutenkin. Tosin vähän surullisenoloinen ilmeeltään, olisikohan ystävää vailla!

Tärkein unohtui mikä eläin kuvasta ei selviä ?

Matleena
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kun tyttären vauva oli haettu pois päiväuniltaan, löysi kisumme mieleisen lepopaikan, jossa aurinko ei paista liian kuumasti.
Hiukan taitaa olla syyllinen olo... :)

Vierailija
heluna60

Ekkö sie ny koiraa tunne? Naisen paras ystävä ja uskollisin :-D

Ei kyllä käy kuvasta selville jos ei tiedä, jos olis kokonäytön kokonen toki sitten ehkä, rodulla ei lie väliä kun et sitäkään viittinyt mainita.

Vierailija

Näkeehän tuon ja tunnistaa kauempaakin,se on bernin paimenkoira.
Riittää ,kun koira on lutunen,ei kai sitä tarvitse koko sukupuuta je kenneliä mainita.

Vierailija

Kylän komein kolli ja Biban hoidokki, Wäinö-kissa, katselee josko naapurin Nuppu-neiti tulisi ulos juoksemaan..

Vierailija

Tässä viime kesänä kuvatussa otoksessa Pupu-kissamme paistattelee päivää kasvimaan sadon keskellä.

Vierailija
järjestysmies

heluna60

Ekkö sie ny koiraa tunne? Naisen paras ystävä ja uskollisin :-D

Ei kyllä käy kuvasta selville jos ei tiedä, jos olis kokonäytön kokonen toki sitten ehkä, rodulla ei lie väliä kun et sitäkään viittinyt mainita.

Anteeksi kovasti ja paljon järjestysmies! En tiennyt itsekkään minkä rotuinen koira mulla on. Se ei nääs hauku, eikä pahemmin liikukkaan, mitä nyt lapset ohikulkiessa `retuuttavat` ja välillä seppelöivät. Laitan uuden ja paremman kuvan juhannuksena seppele päässä, jos sopii? Meidän poppoo` voi (saa) kertoa koirastani lisää! :-D. Teillä taitaisi olla myös selvempi kuvakin siitä.
Terveisin heluna.

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minulla ei ole omaa lemmikkiä, mutta useampikin näitä lellikkejä,
poikieni metsästyskavereita.
Tämä on karkeakarvainen saksanseisoja, lintukoira.

Vierailija
valmatar

Minulla ei ole omaa lemmikkiä, mutta useampikin näitä lellikkejä,
poikieni metsästyskavereita.
Tämä on karkeakarvainen saksanseisoja, lintukoira.

Mikä sinulla on tuossa profiilissasi tuo suloinen olento, on niin pieni ettei simmu erota! Kyselee heluna?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat