Kommentit (6)

Vierailija

TOMTOM ONE.
Ollut käytössä pari vuotta. Ensimmäinen uusimman kartan päivitys meni sivusuun. Oli 30 P. aikaa. Toimii kyllä, ja opastaa annettuun osoitteeseen. Joka kerta pitää kuitenkin selata karttaa, jotta järkevä reitti tulee valituksi.
N, kerran viikossa TOMTOM KÄYNNISTYY itsestään. Yht'äkkiä vain kuuluu "käänny vasemmalle." En ole keksinyt mikä sen aktivoi. Tele atlas kartassa on virhe, juuri meidän kadulla. Ei ole korjaantunut. (Google käyttää samaa).

Vierailija

Mieluummin eksyn vähän, kuin käytän sitä riivatun konetta joka vie jatkuvasti jonkun umpikujan sokkeloihin. :(

Vierailija

Minulla on navigaattori omassa päässä!
Katson kartasta reitin ja se on siinä!

Käyttäkää aivojanne edes kartan lukemiseen, näin estätte edes hiukan demantoitumista.

Järkeä noiden koneiden käytössä, hyvät ihmiset.
Ennen suunnistettiin tähtien mukaan ja nyt itketään teknisten koneiden toimimattomuudesta.

Vierailija

Siitä on jo kylläkin aikaa kun minulle sattui pieni "kömmähdys" vaikka oli viimeisen päälle hyvä kartta mukana. Silloin ei vielä ollut näitä vempaimia jotka ohjaa yleensä "umpikujaan". Olimme asuntovaunun kanssa menossa Tukholman kautta keskieurooppaan ja laivalta lähtiessämme otimme - niinkuin kartasta näkyi - tien no: 4 ja seurasin numeroa tietolpissa ja opastustauluissa - ajelimme melkei pari tuntia ja ihmettelin sitä kun ei oikeita paikan nimiä alkanu löytymään - joten ei kun levähdys paikalle tutkimaan karttaa tarkemmin. Tutkittuani karttaa totesin että - tie oli oikea - MUTTA olimme ajaneet väärään suuntaan sen parituntisen! Tätä "oppia" olenkin käyttänyt hyväkseni siten että en enään hätäile matkatessan.
Turvallista matkaa ja kauniita säitä matkoillenne!

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Minulla on navigaattori omassa päässä!
Katson kartasta reitin ja se on siinä!

Käyttäkää aivojanne edes kartan lukemiseen, näin estätte edes hiukan demantoitumista.

Järkeä noiden koneiden käytössä, hyvät ihmiset.
Ennen suunnistettiin tähtien mukaan ja nyt itketään teknisten koneiden toimimattomuudesta.

* * * Samoin ! Ei ainakaan Suomessa eksy, jos osaa lukea ja lukea karttaa.
Olen kiertänyt jopa Norjan puolella, eikä silloin ollut vielä navigaattoria keksittykään. Pikkuteitä ajellen näkeekin paljon enemmän kaikenlaista kivaa.
Ainakaan lomalla ei saa olla kiirettä.

Hyvää matkaa !

Vierailija

Miten onkaan maailmassa nykyisin paljon ihmeellistä tavaraa....
Vispilöitä samppanjakuplien rikkomiseenkin kuulema on.?

Mulla oli tupa täynnä tavaraa, jota en tarvitse tai ovat liian hankalia käyttää....
Leipäkonekin olisi mutta gluteeniton leipä, jota olen yritellyt, on kammottavaa..
Vika tietysti tekijässä, ei koneessa.....
Turhia tavaroita kirpparille lahjottelin.Tuli ihan avara olo huusholliin :)
Toivottavasti ei sukulaiset enää lahjoittele kaikenlaista, kysymättä ensin minunkin mielipidettä.

Esim:"Tarvitsetko mummokulta navigaattorin rollaattoriisi,
kun vaikuttaa välillä siltä , että olet pikkasen "eksyksissä"?
Kiitos ei.
Kunnon villasukat tahtoisin, polviin asti ulottuvat ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat