En ole ostanut kuten en muitakaan huuhaa-tuotteita. Magneettikorut eivät paranna tai pahenna terveyttä enempää kuin homeopaattiset valmisteetkaan.
Terveysalalla rehottaa monenlaista uskomuslääkintää.
Magneettikorut vaikuttavat edullisesti ainoastaan valmistajiensa ja myyjiensä taloudelliseen tilanteeseen.
Jos on rutkasti rahaa, voi sitä sijoittaa em. tahon tukemiseen, mikäpä siinä.
En osaa sanoa mitään magneettikoruista, mutta itselläni on hyviä
kokemuksia magneettikuulista ja magneettipohjallisista. Molemmat
ovat olleet minulla käytössä jo noin kolme vuotta.
Lisää tietoa niistä löydät googlen avulla. Molemmat ovat Nikkenin
tuotteita.
Tämäkään asia ei ole niin mustavalkoinen kuin anonyymi 23.6. klo 16.02
kirjoittaa.
Ei näistäkään varmaan kaikille ole hyötyä, me ihmisethän olemme niin
erilaisia, kaikki eivät saa apua samoista asioista.
Itse en näitä kahta antaisi pois :)
En ole myöskään samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa homeopatiasta.
Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia siitä, kun on noin varma mielipide?
Tähän jälkimmäiseen kysymykseen voisit vastata vaihtoehtoisten hoitomuotojen
osiossa. Tässähän keskustellaan vain magneettien vaikutuksista.
Googlaamalla saa paljon linkkejä magneettivalmisteiden myyjien sivuille. Toki siellä kehutaan tuotteiden vaikutuksia.
Magneettikorujen yms. valmisteiden vaikutuksista ei ole tieteellistä näyttöä. Jos käyttäjä tuntee niistä hyötyvänsä, kannattaa niistä tietysti pitää kiinni. ;-)
Minä en hyötyisi, koska skeptikkona tiedän lumevaikutuksen mekanismin.
Lämmintä juhannusta kaikille, magneeteilla tai ilman.
En ole ostanut juuri tuolta, mutta minun rannesärkyyn kyllä auttoi. Olen kyllä eri mieltä kuin anonyymi 23.6. klo 16.02 magneettien hyödystä.
Magneetit lisäävät verenkiertoa, mikä yleensä auttaa moneen vaivaan. Vierailin tuolla magneettikorut.fi sivuilla ja oikein asiallisilta vaikuttivat, voisihan sieltä harkita ostavansa.
Ystävättäremme kanssa olemme tilannneet tuolta molemmat samanlaiset rannekorut. Oikein hyvin toimi ja luotettava palvelu tuo magneettikorut.fi. Suosittelen kaikille magneettikoruja joilla on särkyjä tai kipuja käsissä. Minua ei enään ole pitkään aikaan vaivannut rannekivut.
seija
Säteilyturvakeskuksen asiantuntijan mukaan ei ole voitu osoittaa tieteellisesti, että kehon lähellä pidettävällä pienellä magneetilla olisi terveyttä haittaavia tai edistäviä vaikutuksia.
Magneettiterapia ja -korut erityisesti ovat tämän hetken muotitrendi. Entisaikaan naisten verenkiertoa ja elämänlaatua paransivat jalometallit, varsinkin timantein koristellut.
Muutamia vuosia sitten keskustelupalstoille rantautuivat ihmeellisen trooppisen noni-mehun kaupustelijat, sitten goiji-marjojen piti parantaa kaikki vaivat. Nyt magnetisoitukaamme!
Onhan näitä mahdollisuuksia, kuka maksaa jaksaa...
P.s. Useimmilla keskustelupalstoilla mainostaminen on kiellettyä.
En ole ostanut kuten en muitakaan huuhaa-tuotteita. Magneettikorut eivät paranna tai pahenna terveyttä enempää kuin homeopaattiset valmisteetkaan.
Magneettikorut vaikuttavat edullisesti ainoastaan valmistajiensa ja myyjiensä taloudelliseen tilanteeseen.
Skeptinen ihminen joka todellakaan tiedä tästä asiasta mitään. Kummaa edes meni kommentoimaan. Kannattaa kokeilla koska moni on saanut ihan kohtuun hyviä tuloksia
Skeptinen ihminen joka todellakaan tiedä tästä asiasta mitään. Kummaa edes meni kommentoimaan. Kannattaa kokeilla koska moni on saanut ihan kohtuun hyviä tuloksia
Kaikkea ei tarvitse kokeilla itse. Riittää kun kuuntelee viisaampiaan:
Lainaus :"Magneettiterapia ja -korut erityisesti ovat tämän hetken muotitrendi.
Entisaikaan naisten verenkiertoa ja elämänlaatua paransivat jalometallit,
varsinkin timantein koristellut."
Minunkin elämänlaatua parantaisi muutama jalometallista
valmistettu ranneke ;D
Enkä yhtään panisi pahakseni, vaikka niihin olisi muutama timanttikin upotettu...... ;D
Olen aina haaveillut kultakoruista, mutta en ole saanut...no kihla-ja vihkisormukset
oli mutta nekin piti myydä kun tuli sellainen rahapula että leipä loppui.
Koruja kun ei voi syödä....
Ai ai, saisipa muutaman kohinoorin ranteeseen ja hopeaa ja välkettä kaulalle niin johan säryt helpottaisivat. Ja kirves sängyn allahan antaa poikalapsia ja jos kumisaappaassa hölskyy, siellä on mitä ilmeisimmin vettä ;D
Magneetejen vaikutuksesta.. Eli veren punasoluilla jotka pitävät sisällään hemoglobiinin eli suomeksi rautaa on olennainen vaikutus elimistössä. Punasoluilla on ajan myötä tapana mennä "paakkuihin" joten niiden toimintateho laskee. Eli esim. happea ei kulje yhtä paljon elimistössä. Magneetti luo hemoglobiineihin pienen varauksen ja punasolut alkavat hylkimään toisiaan ja "paakut" hajoavat ja tätä kautta verenkierto tehostuu. Se miten eri ihmiset sen kokevat on yksilöllistä. Kenttä käytäntö on todistanut magneettejen positiivisen vaikutuksen. Esim Ruotsissa magneettejen käyttö kilpa hevosilla ja koirilla on kielletty. Onhan se eräällä tavalla "douppinkia" eli sama kuin nyky autoja viedää "lastutukseen" eli säädetään tehtaan tekemästä kompromissi autosta säädöt kohdalleen, tuloksena nouseva teho ja pienempi polttoaine kulutus. Niin ja magneetejen vaikutuksesta verenkiertoon tutki 1954 Linus Pauling sillä tasolla asiaa että palkittiin kemia nobelilla joten ei siis ihan tuulesta temmattua asiaa.
Magneetejen vaikutuksesta.. Eli veren punasoluilla jotka pitävät sisällään hemoglobiinin eli suomeksi rautaa on olennainen vaikutus elimistössä. Punasoluilla on ajan myötä tapana mennä "paakkuihin" joten niiden toimintateho laskee. Eli esim. happea ei kulje yhtä paljon elimistössä. Magneetti luo hemoglobiineihin pienen varauksen ja punasolut alkavat hylkimään toisiaan ja "paakut" hajoavat ja tätä kautta verenkierto tehostuu. Se miten eri ihmiset sen kokevat on yksilöllistä. Kenttä käytäntö on todistanut magneettejen positiivisen vaikutuksen. Esim Ruotsissa magneettejen käyttö kilpa hevosilla ja koirilla on kielletty. Onhan se eräällä tavalla "douppinkia" eli sama kuin nyky autoja viedää "lastutukseen" eli säädetään tehtaan tekemästä kompromissi autosta säädöt kohdalleen, tuloksena nouseva teho ja pienempi polttoaine kulutus. Niin ja magneetejen vaikutuksesta verenkiertoon tutki 1954 Linus Pauling sillä tasolla asiaa että palkittiin kemia nobelilla joten ei siis ihan tuulesta temmattua asiaa.
Onneksi edellinen ei ole totta. Jos se olisi totta, verenkiertoni (ja tuhansien muiden saman tutkimuksen kokeneen) olisi räjähtänyt rikki maattuani pitkän tovin magneettitutkimuslaitteen tunnelissa. Siinä on sentään kyse eri tason magneettien voimakkuudesta kuin jossakin rannekorussa.
P.s. Vieraskielinen teksti kannattaa käännättää huolellisesti ettei myyntitekstiin tule noin koomista sävyä. Kiitos kuitenkin huumorituokiosta.
Olin juuri magneettikutsuilla. Sain kokeeksi vähäksi aikaa magneetisydämen hartiaseudulle. Tulos: sydän oli lämmin , mutta siinä kohtaa tuntui kylmältä ja kylmän tunne jatkui vielä pitkään magneetin poiston jälkeenkin. Kumma juttu !
Sivut
En osaa sanoa mitään magneettikoruista, mutta itselläni on hyviä
kokemuksia magneettikuulista ja magneettipohjallisista. Molemmat
ovat olleet minulla käytössä jo noin kolme vuotta.
Lisää tietoa niistä löydät googlen avulla. Molemmat ovat Nikkenin
tuotteita.
Tämäkään asia ei ole niin mustavalkoinen kuin anonyymi 23.6. klo 16.02
kirjoittaa.
Ei näistäkään varmaan kaikille ole hyötyä, me ihmisethän olemme niin
erilaisia, kaikki eivät saa apua samoista asioista.
Itse en näitä kahta antaisi pois :)
En ole myöskään samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa homeopatiasta.
Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia siitä, kun on noin varma mielipide?
Tähän jälkimmäiseen kysymykseen voisit vastata vaihtoehtoisten hoitomuotojen
osiossa. Tässähän keskustellaan vain magneettien vaikutuksista.
Juhannuksen aatonaaton terveisin Marjatta
Googlaamalla saa paljon linkkejä magneettivalmisteiden myyjien sivuille. Toki siellä kehutaan tuotteiden vaikutuksia.
Magneettikorujen yms. valmisteiden vaikutuksista ei ole tieteellistä näyttöä. Jos käyttäjä tuntee niistä hyötyvänsä, kannattaa niistä tietysti pitää kiinni. ;-)
Minä en hyötyisi, koska skeptikkona tiedän lumevaikutuksen mekanismin.
Lämmintä juhannusta kaikille, magneeteilla tai ilman.
En ole ostanut juuri tuolta, mutta minun rannesärkyyn kyllä auttoi. Olen kyllä eri mieltä kuin anonyymi 23.6. klo 16.02 magneettien hyödystä.
Magneetit lisäävät verenkiertoa, mikä yleensä auttaa moneen vaivaan. Vierailin tuolla magneettikorut.fi sivuilla ja oikein asiallisilta vaikuttivat, voisihan sieltä harkita ostavansa.
Oikein aurinkoista juhannusta kaikille!
-Heikki
Hei
Ystävättäremme kanssa olemme tilannneet tuolta molemmat samanlaiset rannekorut. Oikein hyvin toimi ja luotettava palvelu tuo magneettikorut.fi. Suosittelen kaikille magneettikoruja joilla on särkyjä tai kipuja käsissä. Minua ei enään ole pitkään aikaan vaivannut rannekivut.
seija
Säteilyturvakeskuksen asiantuntijan mukaan ei ole voitu osoittaa tieteellisesti, että kehon lähellä pidettävällä pienellä magneetilla olisi terveyttä haittaavia tai edistäviä vaikutuksia.
Magneettiterapia ja -korut erityisesti ovat tämän hetken muotitrendi. Entisaikaan naisten verenkiertoa ja elämänlaatua paransivat jalometallit, varsinkin timantein koristellut.
Muutamia vuosia sitten keskustelupalstoille rantautuivat ihmeellisen trooppisen noni-mehun kaupustelijat, sitten goiji-marjojen piti parantaa kaikki vaivat. Nyt magnetisoitukaamme!
Onhan näitä mahdollisuuksia, kuka maksaa jaksaa...
P.s. Useimmilla keskustelupalstoilla mainostaminen on kiellettyä.
http://yle.fi/akuutti/laakariarkisto/terveysmagneetti.htm
Lisäksi pieni tietous fysiikasta ja kemiasta ei ole pahitteeksi.
Mitenkäs kävikään tasapainorannekkeen kanssa ;-)
t. Skeptikko
Hienoa kun herkkäuskoiset saavat apua kaikenmoisista huuhaa rannekkeista.
Lainaus :"Magneettiterapia ja -korut erityisesti ovat tämän hetken muotitrendi.
Entisaikaan naisten verenkiertoa ja elämänlaatua paransivat jalometallit,
varsinkin timantein koristellut."
Minunkin elämänlaatua parantaisi muutama jalometallista
valmistettu ranneke ;D
Enkä yhtään panisi pahakseni, vaikka niihin olisi muutama timanttikin upotettu...... ;D
Kukahan sellaiset lahjoittaisi vanhalle ,ryppyiselle mummolle, hihii ?
Olen aina haaveillut kultakoruista, mutta en ole saanut...no kihla-ja vihkisormukset
oli mutta nekin piti myydä kun tuli sellainen rahapula että leipä loppui.
Koruja kun ei voi syödä....
http://www.sinfoniaoy.fi/hoidot/magneettiterapiahoito
Minulla on myönteinen kokemus magneeteista.
Epäilen kyllä että ne "korut" eivät ole tehokkaita, ainoastaan placebo-vaikutus.
http://www.terveyshymy.fi/artikkelit/magneettihoitoa-kuukautisvaivoihin
Tässäkään ei ole kyse koruista ;D
Minä kyllä olen vuorannut oman piponi alumiini-foliolla
estääkseni kaikenlaisten magneettikenttien vaikutuksen! ;D
Ai ai, saisipa muutaman kohinoorin ranteeseen ja hopeaa ja välkettä kaulalle niin johan säryt helpottaisivat. Ja kirves sängyn allahan antaa poikalapsia ja jos kumisaappaassa hölskyy, siellä on mitä ilmeisimmin vettä ;D
Tämä on kyllä hauska juttu, olin tikahtua nauruun. On se avaruussäteily sen verran voimakasta, joten kannattaa suojata aivonsa säteilyltä.
Tuo pipojuttu on hauska, mitäs sitten jos sattuisi hetkittäin oma polla säteilemään? Sulaako omissa liemissään? ;D;D;D
Tervehdys kaikki.
Lisää asiasta : www.energetix-wellness.fi
Olin juuri magneettikutsuilla. Sain kokeeksi vähäksi aikaa magneetisydämen hartiaseudulle. Tulos: sydän oli lämmin , mutta siinä kohtaa tuntui kylmältä ja kylmän tunne jatkui vielä pitkään magneetin poiston jälkeenkin. Kumma juttu !
Anteeksi vain mutta homeopaattinen siedätyshoito lievittää joka keväistä koivuallergiaa
Sivut