Aviomiespalvelu

Vierailija

Oletko käyttänyt hyväksesi tai miltä kuullostaa?

http://www.aviomiespalvelu.fi/

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

No,enpä ole moista kuullutkaan,tämä voi ehkä lähinnä muistuttaa maailman ********,********.Ei tule muuta mieleen.
En ole käyttänyt ja ei täällä maaseudulla tulis mieleen.Ehkä se sopii kaupunkeihin.Olisi lähinnä mukava kuulla mitä pitää sisällään"aviomiespalvelu tai oliko se asepalvelu?

Vierailija

Täällä Pirkanmaalla se ainakin toimii, se on aivan laillinen työmies, jonka voi ,kuka tahansa pyytää tekemään ja autta-
maan, mihin työhön ikinä tervitsetkaan, vaikkapa tiskaamaan ja käyttämään jopa terveyskeskuksessa, pilkkomaan
klapeja, pesemään ikkunoita jne. jne, ja niillä on aivan viralliset taksat ja niistä saa jopa kotitalousvähennyksenkin,
muistaakseni (en ole siitä aivan varma)...näin toimii "aviomiespalvelu" toinen nimi täälläpäin on "vuokramiespalvelu",
ja töitä kuulemma on kovasti.

Vierailija

Onko aviomiespalvelu on nimenä jopa niin harhaanjohtava että keskustelun aloitusviestejä
on poistettu?

Vierailija

Ai että sellaista pisnestä - milloinkahan näille sivuille tulevat autovuokraamot, asunnonvälittäjät ym? - kyllähän näitä ilmaista mainostilaa haluavia riittää! ! ! !

Vierailija

Olet siis sitä mieltä, että täällä ei yrittäjä saa korjata virheellisiä väittämiä omasta yrityksestään ja kaiken mailman anonyymit voi mollata ja esittää perättömiä väittämiä yrittäjistä !!!!!!!!
Kannattaa lukea koko viestiketju!!!!!
Tv:
Myös yrittäjä

Vierailija

Merkillistä miten täällä voi mainostaa omaa yritystään, kenenkään siihen puuttumatta.
(Ylläpito hoi!)

8

Vierailija

Hei kaikki, emmehän halua tänne mainoksia, eihän!? Paras tapa torjua ne ja pitää foruumi keskustelu- eikä mainos- sellaisena, on se, että jos viestissä on mainos, klikkaamme kohtaa asiaton viesti, näin ylläpito voi poistaa ne.

Vierailija

Mielestäni aviomiespalvelun yrittäjän viesti ei ole mainos, vaan selostus yrityksen toiminnasta ja vastaus täällä esitettyihin arvauksiin toiminnan laadusta.
Ylläpito ei kovin herkästi poista mainoksia ja hopottajien viestejä. Sehän huomattiin magneettikorujen kohdalla. Kyseisissä viesteissä kehuttiin tietyn yhden yrityksen tuotteita.
Kaipa kaikki tietävät, keitä hopottajat ovat. Jos ei, kannattaa tutustua heidän toimintaansa sosiaalisessa mediassa heidän omien sivujensa avulla. En linkitä sivuja, koska en tiedä saako sellaista tehdä täällä.

Nimim. yrittäjää ymmärtäen, piilomainoksia inhoten

Vierailija

Enpähän ole "mollannu" enkä esittäny kaiken maailman perättömiä väitteitä.

Ja siitä piilomainonnasta - eräskin kaveri mainosti pitämällä "mainos" t-paitaa alupaitana jotta mainos ei näkyisi
- se oli todellista "piilomainontaa".

Itsekin olen ollu yrittäjänä jo melkein 30 vuotta ja tiedän kyllä esillä olemisen ja mainonnan tarkoituksen ja jos vielä "halavalla saa" niin ??????

Ei tässä kannat vetää hernettä nenään joten aurinkoisia päiviä yrittäjille ja kaiken mailman anonyymille t. entinen yrittäjä

Vierailija

Mie kyllä olen etsinyt itselleni auttajan ihan puh.luettelon keltaisilta sivuilta.
Hän käy kaupassa,tiskaa,käyttää asioilla, leipoo, kolaa lumia,kaikenlaista joihin ei asiakas pysty tai ehdi.
Kiinteä tuntitaksa ja kotitalousvähennys.Yhden ihmisen laillinen rekisteröity yritys.
Näin sukupuolineutraalina aikana en kerro hänen sukupuoltaan enkä omaani.
Minulle on tärkeää että hän on luotettava ja tekee niinkuin sovitaan.
turha mitään "mies" t."nais" liitteitä enää käyttää! Hänellä on asiakkaita molemmista sukupuolista,
sekä lapsiperheitä.
nimim.sukupuolineutraali eläkeläinen

Vierailija

Lainaus:

Mutsis oli harhaanjohtava kun sua teki

Varmaan jonkun aviomiespalvelu firman kommentti asiakkaista ?

Vierailija

Lainaus:

Mie kyllä olen etsinyt itselleni auttajan ihan puh.luettelon keltaisilta sivuilta.
Hän käy kaupassa,tiskaa,käyttää asioilla, leipoo, kolaa lumia,kaikenlaista joihin ei asiakas pysty tai ehdi.
Kiinteä tuntitaksa ja kotitalousvähennys.Yhden ihmisen laillinen rekisteröity yritys.
Näin sukupuolineutraalina aikana en kerro hänen sukupuoltaan enkä omaani.
Minulle on tärkeää että hän on luotettava ja tekee niinkuin sovitaan.
turha mitään "mies" t."nais" liitteitä enää käyttää! Hänellä on asiakkaita molemmista sukupuolista,
sekä lapsiperheitä.
nimim.sukupuolineutraali eläkeläinen

Kun ensimmäinen yritys Aviomiespalvelu-nimellä ilmestyi, ajattelin että nimi tahdotaan tehdä aavistuksen verran kaksimielisenä mieleenpainuvaksi. Tai ehkä vain itse olin kaksimielinen ;-)

Totuus on, ettei monista aviomiehistä ei ole remonttihommiin, lumenpudotukseen, puita kaatamaan jne. Monet miehet tarvitsevat itse apua töihinsä. Ei tule ehkä käännyttyä aviomiespalvelun puoleen. Mielestäni mökkitalkkari tai kylärenki on sopivampi nimi täällä maalla.

Sukupuolineutraalista tuli mieleen, että miksi pitokokit eivät ole aviovaimopalvelua, tekeväthän he yleensä naiselle kuuluneita töitä. Tosin oli äskettäin juhlissa, joissa pitokokit olivat miehiä. Eläköön sukupuolineutraalit ammatit!

Vierailija

Käsittämätön keskustelupalsata jossa kaikki saa vapaasti haukkua jotain yritystä, mutta jos yrittäjä vastaa keskustelussa virheellisiin väittämiin, niin yrittäjän vastaukset poistetaan. HERÄTYS YLLÄPITOOO!!!!!!
Vai onko palstan tarkoitus olla jokaisen vapaa paikka haukkua yrityksiä ja itse yrittäjältä pääsy kielletty?

Käsittämättömän ahdasmielistä porukkaa tässä viestiketjussa, tosin varmasti osa on tuon Aviomiespalvelun kilpailevia yrittäjiä jotka vain haluavat mollata kilpailevaa yritystä.

Tv: asiakas

Vierailija

Yrittäjä teki karhunpalveluksen valitsemalla itselleen moisen nimen, joka herättää
kaksimielisiä ajatuksia..
Vai onko tämä vitsi sarjassa "urbaanit legendat"?
Onko sellaista firmaa olemassakaan?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat