Sopivasti suolaa

klo 11:08 | 20.4.2010
Suola on makuasia – paitsi terveyden kannalta. Opettele uusi tapa nauttia suolaa ja suolasta, ja vältä samalla liikasaanti.Lue koko juttu
Suola on makuasia – paitsi terveyden kannalta. Opettele uusi tapa nauttia suolaa ja suolasta, ja vältä samalla liikasaanti.Lue koko juttu
Ladataan...
Hello My Dear,
My Name is Anita, I saw your profile in this site (nettiet.fi) and became interested in you.
Please I will like to know more about you, so I will like you to please reply this my mail with your email address direct to my email not in the site so that I can give you my picture for you to know whom I am ok.
Here is my email address (anitababy8@yahoo.com) I believe we can move from here.
Remember that distance or color does not matter but love matters a lot in life.
I will be waiting for your reply in my mail box.
Thanks and have a wonderful day
from Anita
(anitababy8@yahoo.com)
Hei rakas ystävä,
Nimeni on Anita, olen nähnyt teidän profiiliaan tällä sivustolla (nettiet.fi) ja kiinnostuin sinulle.
Ole hyvä ja minä haluan tietää lisää sinusta, niin minä teitä ystävällisesti vastata tähän minun postitse sähköpostiosoitteesi suoraan sähköpostiini ei sivuston niin, että voin antaa teille kuvan voit tietää, kenen olen ok.
Tässä on minun sähköpostiosoite (anitababy8@yahoo.com) Uskon, että voimme siirtyä tästä.
Muista, että etäisyys tai väri ei ole väliä, mutta rakkaus asioissa paljon elämää.
Aion odottaa vastaustasi minun postilaatikkoon.
Kiitos ja on ihana päivä
alkaen Anita
(Anitababy8@yahoo.com)
Hyvä käyttäjä,
viestisi sisältö ei vastaa käyttämääsi otsikkoa. Kun osallistut keskusteluun koskien nettiET:n teema-artikkeleja, uusi keskustelu aukeaa kyseisen teeman keskustelupalstalle. Tarkistathan siis kommentoidessasi, että viestisi on oikeassa paikassa.
Ystävällisin terveisin,
Aino Pensola
Verkkotoimittaja
Dear user,
the content of your message does not match with the title you used. When you participate in the conversation recarding the theme articles on nettiET.fi, the new conversation opens on the conversation board of that certain topic. Please check that your message is on the right conversation board.
Best wishes,
Aino Pensola
Web editor
Toimituksessa ainakin järki pelaa!
Mikä avuksi kun en osaa käyttää suolaa sopivasti. Tiedän kyllä suolan vähennyskonstit, mutta tieto ei siirry käytäntöön. Elimistöni on riippuvainen suolasta. Joka päivä on saatava suolaa ja paljon. Kaapissa on aina suolakalaa, suolakurkkuja, suolaista lihaa ym. Kaiken lisäksi ruokiin on lisättävä suolaa, jotta pystyn syömään sitä. Kun toiset syövät välipalaksi vaikka patukoita, minä syön suolakurkkuja.
Jos verenpaine ja painoindeksi on ok, ei kait se pakaksi ole. Makeasta menee hampaat.