Viiruksia - viiruksia ??????

Vierailija

Mielipiteenne "yrittäjistä" jotka täyttävät kaskustelupalstoja mm. baby 210 ainakin 5 :llä palstalla. Tuovaltko ne niitä paljonpuhuttuja viiruksia jotka tukkivat tietokoneet ja kannattaako heidän sähköpostejaan - usein ulkomaille - edes avata? Itse enkyllä avaa.

Kommentit (7)

Vierailija

näkyy olevan myös mm. "matkakirjeitä Namibiasta" ja ties missä vielä ? ainakin yli 10 kirjoitelmaa!

Vierailija

Minä en yleensääkkään avaa mitään sähköpostia, jonka lähettäjää en tunne,vain ne joille olen itse osoiteeni antanut.
Rasti ruutuun ja pois!

Vierailija

Minä en kyllä noista viiruksista paljoa ymmärrä, mutta ihmetyttää, kun avaan nämä et-sivut niin nykyisin aina hyppää esiin ilmoitus viiruksista. Onko näissä sivuissa jo sellainen, vai miksi?
Muilla sivuilla ei ole ollut tätä ongelmaa!

Vierailija

Järjestysmiehelle hommia - mikä tämä baby210 oikein on - häiriötä se joka tapauksessa tekee keskusteluun!

Vierailija

Sen verran minuakin nuo "babyn" kirjoitukset häiritsi, että otin pois tästä yksityisviesti mahdollisuuden. En halua roskapostia ulkomailta. Saahan roskaviestit poistettua, mutta silti en tykkää pilleri- ja kellokauppiaista sähköpostissani.

Vierailija

Ihmetyttää, miksi ET ei suhtaudu tähän vakavasti?
Anonyymi 2.7.2010 klo 11.45 kertoo omaa kokemustaan.

Olen uteliaana ja ärsyyntyneenä (sekö olikin perimmäinen tarkoitus) käynyt katsomassa niitä "Sopivasti suolaa" juttuja, kolmeen eri AIHEESEEN keskusteluna ujutettu viesti. Viesti sinällään ja sen toimitustapa epäilyttää, kukaan ei ole niin hölmö, tämä on jonkin virusnikkarin tahallaan ujuttama juttu. Tässä ei ole kyse siitä, että joku vastaisi tai kirjoittaisi siihen osoitteeseen, vaan epäilen, että sivustot ovat saastuneet jollakin vakoiluohjelmalla.

Minulle on käynyt kaksi kertaa niin, että ihan muissa asioissa, normaalissa sähköpostikäytössä, kirjoittautuessani ulos omasta hotmail sp-osoitteestani on oikeassa yläkulmassa vilahtanut baby210, taas äsken kävi niin. Ensimmäisellä kerralla ajattelin, että vilahdus oli harhanäky, mutta taas kävi niin!
Minulla on käytössä virusohjelma koneellani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat