Tänään ajankhtaista ?

Vierailija

Lisäsin tälläisen osion johon voi kukin laittaa mitä vaan ajankohtaista itsestään, tai maailmalta.
Tanään on Ullan ja ulpun nimpparit joten onnea heille.

Kommentit (4)

Vierailija

Onnea vaan Ullalle ja Ulpulle!
Minulle ajankohtaista on liian pieni eläke, rahat eivät vain riitä. Mikä neuvoksi?
Terv. mummo 60v. :(

Vierailija

Kiitos nimpparionnittelusta - se onkin päivän ensimmäinen! Nyt ei haittaa, vaikkei muut muistaiskaan.
Minulle valitsi isäni etunimen Ruotsin Ulrika Eleonora -kuningattaren mukaan. Toivoi kai, että tyttärestä tulisi jotain merkittävää, kun ei perheeseen tullut poikaa. Pahasti joutui pettymään! Mutta ihan mukavaa elo on ollut tavallisena tallaajanakin. Onnea vaan muillekin päivänsankareille ja arjen sankareille.

Vierailija

Sama täällä - helle ei minua helli, vaikka iltapäivälehti otsikoi että helteestä nyt nautitaan. Ja että pohjoisempana pitää tyytyä viileämpään säähän. - Toivoisin neutraalimpaa sääennustelua myös Pekka Poudalta ja muilta telkkarin sääpojilta ja -tytöiltä. Eivät kaikki tykkää samanlaisesta säästä: kesähelteistä ja talven pakkasista. Monet sairaudetkin pahanevat ääriolosuhteissa. - Mutta hyviä helteitä silti, niistä nauttiville! Ilmoja pitelee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat