MISTÄ LÖYTYY NE KELL EI OO NETTIÄ?

Vierailija

Haluan löytää keskusteluun/kertomaan miten tulevat toimeen, ne eläkeläiset, joilla ei ole nettiä. Luultavasti kaikkein pienimmät eläkeläiset! Miten hoituu heidän asiointi Kelalla, Sossussa ym. Olen heidän asiallaan. Kertokaa ken tiedätte! Kertokaa mistä löydän osoitteita yhteydenottoon.
Nyt herätetään eläkeläiset ja seniorit toimimaan. YHTEISHENKI KUNNIAAN! Eläkeläisten oma puolue www.senioripuolue.fi on meidän asialla, kun vain se ymmärretään.

Odotan kirjoituksia elämästä, kokemuksia ns. tukien hakemisesta, ongemista tai hyvästä palvelusta, yhteistä vaalikampanjaa varten. Valtapuolueden on nähtävä, että olemme tosissaan, vaikka meillä ei olekaan heidän tapaan vaalirahoitusta. Olen itse pieneläkkellä ja sinnitellyt köyhyysrajalla jo v.1993 ymmärrän ja haluan parantaa jos mahdollista ihmisten elämää.
Kirjoitakaa kokemuksista. Kevään eduskuntavaaleja varten, kenenkään nimet ei tule esille.

Anja Koivistoinen
Kisakatu 15 A 19
40720Jyväskylä
anja.koivistoinen@luukku.com
www.senoiripuolue.fi

Kommentit (5)

Vierailija

Kun ei ole nettiä omasta takaa on käytävä kirjastossa tai naapurin koneella.
Kirjastoon pääsy voi olla hankalaa kulkuyhteyksistä eli niitten puutteista johtuen.
Kaikki politiikka närästää.

Ovat täysin kyvyttömiä hoitamaan yhteisiä asioita järkevästi.
Loppujen lopuksi ovat vain omalla asiallaan ja ahneita ja
korruptoituvat pian kun pääsevät politiikan kuvioihin mukaan,
vaikka olisivat olleetkin puhdasmielisiä sinne mennessään.
Seura tekee kaltaisekseen.Surullista,mutta totta.
Jumalatonta touhua kertakaikkiaan :(

Vierailija

Lainaus:

Haluan löytää keskusteluun/kertomaan miten tulevat toimeen, ne eläkeläiset, joilla ei ole nettiä. Luultavasti kaikkein pienimmät eläkeläiset! Miten hoituu heidän asiointi Kelalla, Sossussa ym. Olen heidän asiallaan. Kertokaa ken tiedätte! Kertokaa mistä löydän osoitteita yhteydenottoon.
Nyt herätetään eläkeläiset ja seniorit toimimaan. YHTEISHENKI KUNNIAAN! Eläkeläisten oma puolue www.senioripuolue.fi on meidän asialla, kun vain se ymmärretään.

Odotan kirjoituksia elämästä, kokemuksia ns. tukien hakemisesta, ongemista tai hyvästä palvelusta, yhteistä vaalikampanjaa varten. Valtapuolueden on nähtävä, että olemme tosissaan, vaikka meillä ei olekaan heidän tapaan vaalirahoitusta. Olen itse pieneläkkellä ja sinnitellyt köyhyysrajalla jo v.1993 ymmärrän ja haluan parantaa jos mahdollista ihmisten elämää.
Kirjoitakaa kokemuksista. Kevään eduskuntavaaleja varten, kenenkään nimet ei tule esille.

Anja Koivistoinen
Kisakatu 15 A 19
40720Jyväskylä
anja.koivistoinen@luukku.com
www.senoiripuolue.fi

Yhteisiä asioita ei voi hoitaa itsekkäästi. Täytyy olla paljon laajempi näkemys asioista.
Olen ollut paljon vanhusten kanssa tekemisissä ja mulla sellainen näppituntuma että
kaikkein köyhimmät ovat tyytyväisimpiä elämäänsä.
Ahneutta ei pidä mennä lietsomaan yhteiskunnan kustannuksella.
Kun suuret ikäluokat ovat pääsemässa eläkkeelle niin on mahdoton yhtälö tehdä
älyttömiä korotuksia. Liian paljon porukkaa samalla kupilla ja varapatruunoita ei ole!

Vierailija

Äitini on 85v eikä ole elaissään käyttänyt, eikä edes kokeillut netinkäyttöö ja voin sanoo, että hänen elämänsä on aivan yhtä "rikas" kuin meidän jotka käyttävät, asuu omakoti talossa ja puuhastelua riittää ja vielä jonkunverran jaksaakin!

Vierailija

Hommasin netin kun jalat petti eikä pääse omin avuin ovesta ulos.
Puhelimessa ei asioitten hoito onnistu ollenkaan.
Nyt sitten pitäisi vielä oppia käyttämään tätä masiinaa :D

Kävin viime vuosituhannella atk-kurssin,jossa ei paljoa nettiä opeteltu.
Politiikkaan en enää usko;se on jo nähty mitä se on......
Silti saatan netin kautta kertoa mielipiteitäni tietyille päättäjille
-jotka niitä tuskin lukevat.Kerronpahan kuitenkin.

Vierailija

Hommasin netin kun jalat petti eikä pääse omin avuin ovesta ulos.
Puhelimessa ei asioitten hoito onnistu ollenkaan.
Nyt sitten pitäisi vielä oppia käyttämään tätä masiinaa :D

Kävin viime vuosituhannella atk-kurssin,jossa ei paljoa nettiä opeteltu.
Politiikkaan en enää usko;se on jo nähty mitä se on......
Silti saatan netin kautta kertoa mielipiteitäni tietyille päättäjille
-jotka niitä tuskin lukevat.Kerronpahan kuitenkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat