Kommentit (11)

Vierailija

Itse olen myös leikannut niitä saksilla pois,sillä lääkärissä poistettiin muutama hankaukselle altis samalla lailla.
Mökillä 3 vk sitten tunsin että kainalossa on kivulias kohta no se oli tosi punoittava ja turvonnut ns:hiirentissi,laitoin silloin laastarin sen päälle, en leikellyt,otin laastarin parin päivän päästä pois ja tissikin oli hävinnyt.
Ei muuta kuin steriilisti itse poistamaan häiritsevät nypykät.
Ei siihen lääkäriä tarvitse.
Terv:Kokeillut

Vierailija

Riipparin voi myös poistaa hirttämällä, tosin se kestää vähän kauemmin.
solmit ohuen langan tai siiman kireälle aivan riipparin tyveen niin että vereenkierto sen sisälle estyy.
Noin viikon kuluessa se kuivuu ja tippuu itsestään pois.
t. muutaman kerran kokeillut

Vierailija

Lainaus:

mikä siis on kysymyksessä ? ilmeisesti jonkun sortin hetulat kainalossa vai ?

Varsiluomi eli ns. hiirentissi. Voi olla iholla missä vain. Ei välttämättä kainalossa.

Vierailija

Lainaus:

Riipparin voi myös poistaa hirttämällä, tosin se kestää vähän kauemmin.
solmit ohuen langan tai siiman kireälle aivan riipparin tyveen niin että vereenkierto sen sisälle estyy.
Noin viikon kuluessa se kuivuu ja tippuu itsestään pois.
t. muutaman kerran kokeillut

Noita on myös silmäluomissa, mites niitten kanssa? Voiko niitä hirttää?

Vierailija

Mulla on todella yläluomessa pieni , mutta isoksi päässyt reiden sisäpinnalla ja ah kun istuu lauteelle niin kyllä tietää missä on .Olen ollut niin laiska sitomaan niin nyt pitäis patti polille saada aika ,kissan pentu oli huomannut sen ja heräsin kun se alko lutkuttaan sitä.Lastenlapset kyllä huomauttaa siitä ,mulla on niin pitkä matka tk.hon noin 100m eli liian lähellä ei sillä eipä sinne niin vain saa aikaa.

Vierailija

Mulla on kans tollanen hiirentissi vasemmassa silmäluomessa, arvatkaa että on tehnyt mieli ottaa desifioitu kynsileikkuri ja napsasta se poikkee, kun se on niin ärsyttävä ja meillä täällä Kuopiossa näyttää tällaisen asian perässä olevan yli kahen kuukauden jonotusaika lääkäriin! Sitä tulee myös revityksi ja nypityksi itse! Olisikohan puhtaaksi desifioitu kynsileikkuri nopeampi vastaus päästä siitä eroon??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat