Huijattu

Vierailija

Olin osallistuvani trivial kilpailuun. Osallistuinkin mutta puhelinlaskussa veloitettiin yli sadan euron summaa. Älkää antako puhelinnumeroanne mihinkään vastaavaan.

Kommentit (1)

Vierailija

Lainaus:

Olin osallistuvani trivial kilpailuun. Osallistuinkin mutta puhelinlaskussa veloitettiin yli sadan euron summaa. Älkää antako puhelinnumeroanne mihinkään vastaavaan.

Kiitos varoituksesta! Tuosta tuli mieleen, että itse olen pari kertaa joutunut huijatuksi saksalaisten nettikilpailujen sivuilla. Mutta otin yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, ja toisessa tapauksessa jopa oikeusaputoimistoon. Kun näiden avulla kävin kiivasta kirjeenvaihtoa kilpailuin järjestäjien kanssa, ne vähitellen väsähtivät, ja asia raukesi. - Kilpailun maksullisuus ei ollut käynyt selvästi ilmi, joten moni muukin oli mennyt lankaan. Viranomaiset selittivät, että olisi pitänyt selvemmin näkyä, että on kyseessä maksullinen kilpailu. - Aina kannattaa yrittää pitää puoliaan. Ei se ota, jollei annakaan. useimmiten olen saanut omani takaisin, joskus korvauksenkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat