Kommentit (3)

Vierailija

Oli loistava huomata, että meille "ikäihmisille" annetaan hyviä vinkkejä saada vartalomme kuntoon. Usein ajatellaan ettei ikääntyvän kuulu ajatella muuta kuin verenpaineitaamme, kolesterooleja tms. Onhan sekin terveyden ylläpitämistä, että voimme katsoa itseämme ( miesten ja naisten) hyvännäköisenä myös kropaltamme. Luin mielenkiinnolla vyötärön pienentämisestä. Ei meidän yli kuuskymppiten tarvitse unohtaa naisellisuutta ja miehekkyyttä myöskään vartalostamme. Itseäni kiusaa pömppö maha. Olen hoikka ja liikunnallinen 67 vuotias nainen ja haluaisin itselleni litteän vatsan. Haluaisin kuulla miten sen saa ilman puukkoa?

Kiitos lehdestänne ja uusista haasteista.
Eija

Vierailija

En ole itse onnistunut säilyttämään ampiaisvyötäröä, niin että en ole hyvä asiantuntija. Silloin kun vielä jaksoin harrastaa joogaa ja Putkisto-liikkeitä, pysyi pallomaha poissa. Tällaisia olen itse tehnyt: vyötäröstä lähteviä venytyksiä kaikkiin suuntiin: eteen, taakse ja molemmille sivuille. Tai selällään maaten jalkojen nostelua kattoa kohti ja siitä yli pään, varovasti tietenkin aluksi jos ei ole tottunut, kunnes varpaat koskettavat lattiaa. - Olen päättänyt syksyllä ruveta käymään jumpparyhmissä taas. Olen päästänyt itseni viime vuosina huonoon kuntoon. Samaten otan itseäni niskasta kiinni ja alan taas jumpata enemmän kotona. Sitten sopii toivoa, etten niin helposti liukastuisi talvikeleillä.
Terveisin: "Kadonneen vyötärön metsästäjä"

Vierailija

Hei.

nuo venytykset ja voimistelut ovat tosi hyviä, ja sitten kun puristaa niissä liikkeissä
mahaa sisään ja ulos niin että jotain tuntuu syvissä vatsalihaksissa.

Yksi hyvä keino on voimistella sellaisen jumppapallon, vai mikä se nimeltään, sellainen
iso pumpattava pallo (?), kanssa.
Siinä kun yrittää tasapainoilla vatsallaan tai istualtaan, niin kyllä tuntuu
vatsalihaksissa. Ja siinä ne voimistuu.

'Sama Vika Tahvanaisella'

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat