on mukavaa olla vanha

Vierailija

Kun luin tänään nettiet:stä kirjeenvaihtoa Viron matkoista, tuli melkein surku olo. Miten voikin olla niin, että jopa keskustelupalstalla ollaan ilkeitä. Ei minua matkanjärjestäjän viesti ärsyttänyt. Kiva, kun joku järjestää mukavia juttuja.
Onneksi otin etusivun uudelleen ja löysin kuvan punaisesta ruotsinlaivasta. Alla kehoitettiin tulemaan mukaan laivamatkalle et-ystävien luo. Jos pääsisin, lähtisin tuolle matkalle. Seuraavalle lähden. Varmaan on mukava matka. Eikä maksa paljoa.
Minusta on mukavaa olla vanha, sillä elämä on nyt mukavan rauhallista. Elämä on hionut ja kantapään kautta on tullut oppia. Olen nyt joka päivä iloinen ihan kaikesta. En ota vastaan ilkeyttä, käännyn toisaalle ja jatkan hymyilemistä. Elämänkaari on on loppupuolella. Aion nauttia ja iloita joka päivästä.
Riidelkää vaan vaikka Viron matkojen järjestelystä, minä valitsen tästä lehdestä ilon. Ystäviä on ja liikkua voin, mutta "et" on henkinen yhteys ikätovereihin. Aika ihana keksintö!
"Me myyrät me mullassa mylläämme"

Kommentit (1)

Vierailija

Vilkaseppas Mukavien asioiden kalenteri-osiota, siellä ei ilkeillä. Minä ainakin saan hyvän olon lukemalla niitä juttuja ja joskus itsekkin sinne jotakin raapustan.

terveisin; Ilotar

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat