Kommentit (1)

Vierailija

Itsekin olen tehnyt sen huomion että ,että saan kipulääkkeistä vatsakipuja.
Perussairauksiini joudun ottamaan monenlaista lääkettä ja olenkin kysynyt apteekin henkilökunnalta niitten yhteensopivuutta, koska terv.keskuslääkärit vaihtuvat eikä heillä vaikuta välillä lainkaan olevan sama mielipide hoidoistani ;D
Olen saanut hyvin ikäviäkin allergiaoireita milloin mistäkin
-stressaan ruoan lisäaineistakin ja harmittaa kun ei itse pysty laittamaan ruokaa jonka puhtaudesta voisi olla varma..
Välillä lueskelen lääkepurkkieni tuotesisältöjä ja olen tehnyt sen johtopäätöksen että aika monella voi olla ikäviä sivuvaikutuksia!
"Kutinasta Kuolemaan" on se alue.
Siksi olen yrittänyt minimoida kipulääkkeitteni käyttöä ;kaikenlaisia rentoutusharjoituksia ja mielikuvaharjoittelua, kääreitä kipukohtiin, kylmä/kuuma,rentouttavaa ja rauhallista musiikkia...Luin että joissakin maissa hoidetaan myös "huumorin" avulla-nauraminen kuulema kehittää kipuja lievittäviä hormoneja, joten olenkin alkanut keräillä mukavia vitsejä ja katsella hauskoja elokuvia.
Mutta : "Nyt ei kyllä naarata,sanoi savolaismies kun anoppi hukkui"
-pakko se on välillä kipulääkkeitäkin ottaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat