Kysely: Kuntoliikuntapalveluita yli 55-vuotiaille?

Vierailija

Hei, olen Helsingin Kauppakorkeakoulun MBA-tutkinnon opiskelija. Kartoitan yrittäjyys-kurssiani varten kuinka paljon yli 55-vuotiaille suunnatulle kuntoliikuntapalvelulle olisi kysyntää ja tarvetta. Projektini lähtöoletuksena on, että nykyiset kuntosalipalvelut eivät palvele kokonaisvaltaisesti hieman varttuneempien kansalaisten kuntoliikuntatarpeita.

Minulla ei valitettavasti ole mahdollisuutta luvata vastaajille suuria mahtavia palkintoja, sillä olen opiskelija. Arvon kuitenkin kaikkien vastanneiden ja osoitteensa antaneiden kesken Viking Linen alennuskuponkeja, joilla saa alennusta Tukholman ja Tallinnan matkoista.

Tutkimuslomake löytyy osoitteesta: http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHlNQmJlZndvSEkwZ3F3Mnp6...

Vastausaikaa on 20.8.2010 asti.

En ole itse perustamassa yritystä mutta välitän tutkimuksen tulokset pääkaupunkiseudun kuntosaleille.

Iso kiitos kaikille vastanneille!

Kommentit (3)

Vierailija

Enpähän vastaile "tuntemattomille" kun ei edes nimeään uskalla laittaa kyselypyyntöön - ties mikä "virus" tuostakin tulee koneeseen?

nimimerkki: aikaisemmin viruksia saanu nyt kaikkea epäilevä!

Vierailija

Lainaus:

Enpähän vastaile "tuntemattomille" kun ei edes nimeään uskalla laittaa kyselypyyntöön - ties mikä "virus" tuostakin tulee koneeseen?

nimimerkki: aikaisemmin viruksia saanu nyt kaikkea epäilevä!

Minä vastasin juuri pitää seurata puuttuuko Norton virustorjunta ohjema peliin, se nimittäin ilmoittaa mahdollisista uhkista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat