Tiedustelu Nettilehtorin palstasta

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Onko Nettilehtorin palsta lopetettu?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hei Hyvämieli

Nettilehtorin palstaa ei ole lopetettu, lehtori on vain ollut kesälaitumilla mutta vastailee taas jatkossa.

Tarja Rea Luomanperä
verkkotoimittaja

Vierailija
ET-toimitus

Hei Hyvämieli

Nettilehtorin palstaa ei ole lopetettu, lehtori on vain ollut kesälaitumilla mutta vastailee taas jatkossa.

Tarja Rea Luomanperä
verkkotoimittaja

Olisiko "mikrotukihenkilö" tms. osuvampi nimitys. Minulle ei "nettilehtori" heti tuo mieleen tietokoneen käyttöä.
Nettitohtori taas viittaisi lääkärinpalstaan. - Mutta näyttävät muut kyllä tietävän, mistä on kyse.

Vierailija

No mikä se sitten on se nettitohtori, jäi epäselväksi vieläkin, antaako neovoja hoitaa itseään vai konetta ?
En ole koko tohtorista aiemmin kuullutkaan ?

Vierailija

Lainaus:

No mikä se sitten on se nettitohtori, jäi epäselväksi vieläkin, antaako neovoja hoitaa itseään vai konetta ?
En ole koko tohtorista aiemmin kuullutkaan ?

Oliko niin, että "nettilehtori" oli aikaisemmin nimellä "nettitohtori"? Näin muistelisin. Mutta tietokoneista on puhe - ei lääkärinpalstasta.

Vierailija

Nettilehtori
NettiET:n IT-asiantuntija
NettiET:n IT-asiantuntijat vastaavat nettiä ja tietokoneita koskeviin kysymyksiin Nettilehtori nimimerkillä.

Kysy asiantuntijalta osiosta löytyy nettilelehtori.
ilmeisesti lehtori nimitys on sitävarten, ettei kukaan erehtyisi pitämään vahingossa tätä lääkäripalstana.
Olen saanut monenmoisiin tietotekniikka-alaan liittyviin kysymyksiini häneltä hyviä vastauksia, joten kannattaa laittaa kyselyt vetämään.
Hyvää palvelua.
Kysy asiantuntijalta-osiosta löytyy myös kaikki hänelle lähetetyt kysymykset ja vastaukset.

terveisin Hyvämieli

Vierailija

Olen laittanut nettilehtorille kysymyksen n.kuukausi sitten,mutta ei ole kuulunut vastausta.
Hänen viimeisin vastauksensa näyttää olevan tämän vuoden tammikuulta.Onko palsta lopetettu,vai eikö sinne ole ollut kysymyksiä?
Minun ongelmani on se,että että joudun kirjautumaan useita kertoja ( ei ET:n sivulle,vaan yleensä koko koneelle).
Aamulla,kun avaan koneen,niin saattaa olla,että kerkeän lukea esim. s-postiani n.10 minuuttia,kun kone rupeaa sulkeutumaan.Joten taas joudun kirjautumaan uudestaan.
Mistähän tämä johtuu?

Vierailija

Lainaus:

Miten minä en löydä mistään sitä Nettitohtoria, help!

Sinun pitää ensimmäiseltä sivulta mennä KYSY-palstalle, sieltä löytyy.Iloista kesää! :)

Vierailija

Tuonne osoitteeseen minä sen ongelmani kirjoitin alunperin n.kuukausi sitten,mutta mitään ei ole kuulunut :(

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei anonyymi,
Voi olla, että kysymyksesi on kadonnut johonkin, en nimittäin voi etsiä sitä, kun en tiedä nimeäsi. Kirjoitatko kysymyksen vaikka uudelleen tähän viestiketjuun, josko lehtori vastaisi piakkoin.

Sari
verkkotoimittaja

Vierailija

Kun aamulla avaan koneeni (läppärin) ja kirjaudun tunnuksillani sisään,niin ei mene kun 10-15 minuuttia,kun kone alkaa keskeyttää ohjelmaa missä nyt satun sillähetkellä olemaankaan,(vaikka maksamassa laskujani) ja vaatii taas minua kirjautumaan.Jos ennätän laittaa ohjelman alas,tai tallentamaan sen,se ei keskeytä sitä,vaan pääsen kirjautumisen jälkeen taas jatkamaan siitä mihin jäinkin,muussa tapauksessa saan aloittaa kaiken taas alusta.

Vaatiiko tämä jo koneen viemistä "erikois" nettilehtorille.?

Tämä on se kysymys,jonka olen nettilehtorille n. kuukausi sitten esittänyt.
T: Nimimerkki;anonyymi.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Vastaan lomalla olevan nettilehtorin puolesta. Kysyin häneltä pikaisesti, ja hän oli sitä mieltä, että koneessasi on jotain vikaa, esimerkiksi virus. Tuskin kovin vakava, jos kone muuten toimii ok. Kannattaa siis viedä kone asiantuntijan tutkittavaksi. Tietokonehuoltoja löydät netistä helposti.

Terveisin
Sari

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat