Epävarma

Vierailija

Onko kenelläkään sama tilanne? Tässäpä kuulaana syksyiltana kävelyltä palatessani tuli mieleen vähän purkaa ajatuksiaan. Sauna on lämpiämässä ja lähdenkin sinne yksin kylpemään, koska seuralaisellani on tapana salapullosta nautiskella ja tulla viinanhuuruisena saunaan. Oluet olisi ihan ok. On oltu 35 vuotta yhdessä ja kun kaksistaan jäätiin alkoi tämä leikki. Ajattelen että onko se vain tarkoitus hiostaa minut pois talosta. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia. Tuntuu että lähimmät ihmisetkään eivät voi ymmärtää ongelmaani kun on niin tekevä mies.

Kommentit (2)

Vierailija

Oletko ottanut härkää sarvista ja kysäissyt ihan suoraan, että miksi juot salaa?
Kerro, että yhdessä saunaoluet maistuu paremmalle ja jos joskus voi nauttia pienet snapsit ihan avoimesti vaikka graavilohen kera. Yritä ainakin ensin huumorilla saada miehesi keskustelemaan asiasta.
Tunteeko hän jotenkin apeutta sisimmässään, eikä se suinkaan johdu aina toisesta ihmisestä, vaan tyhjyys on astunut elämään.
Toivon teille hyvää keskusteluhetkeä ja solmun avautumista.

Terveisin tyhjyyden tunteesta pois pyristellyt

Vierailija

No kuules siitä ollaan keskusteltu tullen mennen. Syy ei kuulemma ole minussa eikä tahallaan minulle sitä tee. Olen esittänyt että yhdessä pienet viikonlopun kunniaksi .Ja jos hän haluaa sitten jäädä juomaan ja murheitaan pehmittämään niin siitä vain kun eri huoneessa yönsä viettää. Mutta hänen pitää saada tehdä se niinkuin itse haluaa tietäen että meillä sen jälkeen riitaa. Aikuiset ihmiset kun ollaan ja haluaisi viettää turvallista ja toiseen luottaen aikaansa. Onko tämä alkoholiongelma? Mielestäni kyllä, miten sitten kun eläkkeelle jää. Yrittäjä on ja vastuuta mutta eihän niitä murheita viinalla huuhdella. Lisää vain ohgelmia tuottaa. Kiitos yhteydenotosta, lisää mielipiteitä kiitos.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat