Nyt on aika liittyä ja lähteä mukaan harrastuksiin

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Nyt on aika liittyä ja lähteä mukaan harrastuksiin, koska ei sinua sieltä kotoa kukaan hae, itse pitää lähteä liikkeelle. Vaikka monissa piireissä on jo ollut ilmoittautuminen, aina kannattaa kysellä ja jättää nimensä vaikka varalle. Näin tapaat uusia ihmisiä, usein samanhenkisiä. Kynnys tutustua on matala ja erilaisuuskin on vain rikkaus. Rohkeasti mukaan ja nauttimaan yhdessä tekemisestä. Aktiivista syksyä ja talvea vain kaikille. Nauttikaa toisistanne kumpuavasta energiasta ja toivottavasti upeasta ruskastakin.

Kommentit (6)

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Monet selkäyhdistykset aloittelevat myös näin syksyn alkaessa jumppatoimintaansa.Useana kertana mukana olleena voin suositella heidän ryhmiään.
Pomppimista ja jytää siellä ei ole,mutta pilateksen tyyppistä venyttelyä ja muuta reipasta on ohjelmissa.Jos jotakin liikettä ei pysty tekemään,niin ohjaajat neuvovat vastaavan vaihto-ehdon.
Ainakin meillä päin on miehet ja naiset samassa ryhmässä,joten juttua riittää ja hauskaa on:)

XBrinna
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei, jokos te kaikki olette ilmoittautuneet uusille syksyn kursseille?
Itse harrastan ompelua ja jatkan siitä mihin keväällä jäin. Täällä on paljon uusia lyhytkursseja esim. origamivalaisin kurssi,hopeasavi,tekevät hopeasavesta koruja. Kortit uusin menetelmin kuulostaa mielenkiintoiselta. Helmityöt ovat kauniita ja niillekin on oma kurssi.

Kerroppa mitä sinä aiot harrastaa nyt syksyllä.Minkälaisia kursseja on sinun paikkakunnallasi.

Vierailija

Jooga on ollut minulle rakas harrastus jo vuosia. Niinpä myös ensi talveksi olen menossa joogakurssille. Siinä mieli lepää, nivelet notkistuu ja energiataso nousee. Kannattaa kokeilla, meidänkin joogaryhmässä vanhin taitaa olla jo liki 80-vuotias, joten ikä eikä pienet kolotukset eivät ole este. Hidaste korkeintaan, mutta harrastushan ei koskaan saisi olla suoritus. Jokainen tekee kykynsä mukaan.

Vierailija

Lainaus:

Jooga on ollut minulle rakas harrastus jo vuosia. Niinpä myös ensi talveksi olen menossa joogakurssille. Siinä mieli lepää, nivelet notkistuu ja energiataso nousee. Kannattaa kokeilla, meidänkin joogaryhmässä vanhin taitaa olla jo liki 80-vuotias, joten ikä eikä pienet kolotukset eivät ole este. Hidaste korkeintaan, mutta harrastushan ei koskaan saisi olla suoritus. Jokainen tekee kykynsä mukaan.

Minulle myös on joogasta vuosien mittaan tullut mieluisa harrastus. Eilen juuri oli työväenopistossa syyskauden aloitus. Meitä mummeleita oli siellä salin täydeltä, joukossa tosin muutama rohkea uroskin.

Vierailija
mimmu

Nyt on aika liittyä ja lähteä mukaan harrastuksiin, koska ei sinua sieltä kotoa kukaan hae, itse pitää lähteä liikkeelle. Vaikka monissa piireissä on jo ollut ilmoittautuminen, aina kannattaa kysellä ja jättää nimensä vaikka varalle. Näin tapaat uusia ihmisiä, usein samanhenkisiä. Kynnys tutustua on matala ja erilaisuuskin on vain rikkaus. Rohkeasti mukaan ja nauttimaan yhdessä tekemisestä. Aktiivista syksyä ja talvea vain kaikille. Nauttikaa toisistanne kumpuavasta energiasta ja toivottavasti upeasta ruskastakin.

Mutta minäpä en aio lähteä erikoisemmin mitään harrastamaan kodin ulkopuolelle.
Kaivelen kotona vähän puutarhaa, luen ja katselen telkkaa, siinä sitä on ihan tarpeeksi. Eikä tämä ole rohkeuden puutetta, mutta tämä valinta se vasta onkin erilaisuutta!
Olen ihan tyytyväinen omaan valintaani.

t. mummo

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat