Kommentit (8)

Vierailija

Missä kesätapahtumassa sinä kävit? Kuuluuko se jo rutiineihisi? Vai oletko löytänyt aivan uudenlaisen kesätapahtuman - mikä siinä yllätti myönteisesti? Mitä tapahtumia voit suositella?
Onko pieni vai iso kesätapahtuma enemmän mieleesi?

Vierailija

Tangomarkkinoille mennään tanssimaan, vuodesta toiseen. Ei meitä kiinnosta kuninkaalliset vaan se mukava seura ja rento meno. Ollaan kyllä puhuttu noista maatalosumessuistakin mutta ei vain ole tullut lähdettyä. Lapsia vietiin aikanaan kerran kesässä huvipuistoihin, nyt ovat jo aikusia. Hiukan kai tuntee itsensä vanhaksi millekään festivaaleille, vaikka onhan niitä iskelmäsellaisiakin. Ensi kesänä vuokrataan matkailuauto, sillä on kätevää matkailla ympäri maata.
- Kaksin kaunihimpi

Vierailija

Oletteko olleet festareilla tai tapahtumissa talkoolaisena? Onko se mukavaa, kannattaisiko hakeutua?

Vierailija

Kansainvälinen sotilasmusiikkitapahtuma Hamina-Tattoo, sen kuviomarssishow on tullut minulle perinteeksi. Tänä kesänä 30 asteen helteessä valtaisan telttakatoksen alla soittokuntia oli suomalaisten lisäksi Venäjältä, Virosta,Saksasta, Belgiasta, Turkista, Australiasta ja Yhdysvalloista. Niin SUomen Laivaston-kuin Venäjän Merisota-Akatemian soittokunnat erityisesti koostuivat huippulahjakkaista muusikoista, Saksan show oli leikillisin, Turkin värikkäin ja eksoottisin sapelitaistelu-ja patarumpusooloineen, Australiasta tulivat säkkipillinpuhaltajat ja Iris Dancers-ryhmä. Nautittava, rytmikäs tapahtuma.

Vierailija

Kesän kohokohta oli elokuussa Leonard Cohen:in konsetti Hartwall-areenassa Hesassa.
75-vuotias jaksaa 3,5 tuntia täysillä.

Vierailija

Minulle kesän parasta antia oli paikalliset kesäteatterit.Kesän mittaan tuli käytyä aika monen paikkakunnan kesäteatterissa.
Aiheet olivat enimmäkseen hauskoja ja kevyitä,sellaisia kesään sopivia,joten niitä oli mukava seurata.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä Hamina-Tattoo on paras kesän kulttuuritapahtuma jossa olen käynyt. Yksi syy siihen on se ,ettei minun tarvi sinne varsinaisesti matkustaa. On kesäpaikkaakin aika lähellä. Kyllä oikeasti pidän sotilasmusiikista ja mieheni on ollut joskus "töissä" tuossa tapahtumassa.
Olen Kotkan meripäivilläkin pari kertaa piipahtanut, sekä Kyminlinnan kesäteatterissa. Pyynikin kesäteatterissakin on joskus kauan sitten tullut käytyä katsomassa "Tulitikkuja lainaamassa."

Vierailija

Hamina-Tattoo on kyllä mukava tapahtuma ja itse myös pidän
siitä musiikista. Parina kesänä on meidänkin paikkakunnalta
järjestetty bussiretki sinne. Tänä kesänä en kuitenkaan uskaltanut
ilmoittautua mukaan, kun oli juuri se yli 30 asteen hellejakso
menossa silloin, kun olisi täytynyt tuo ennakkomaksu suorittaa.

Katinka olet kyllä onnellisessa asemassa, kun asut siellä melkein
tapahtuminen keskipisteessä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat