Uusin ET-lehti

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei kaikki ET:n lukijat!

Joko olette ehtineet tutustua uusimpaan ET-lehteen?

Olisi kiva kuulla mielipiteitänne: mikä juttu lehdessä kiinnosti ja miksi. Entä oliko lehdessä juttuja, joita et viitsinyt lukea ollenkaan?

Terveisin
Sari Alho
verkkotoimittaja

Sivut

Kommentit (109)

Vierailija

Hei. olen ollut ET-lehden tilaaja usean vuoden ajan. Se on asiallinen ja hyvä lehti, enkä osaa oikein eritellä yhtään artikkelia joka jäisi lukematta. Tästä viimeisestäkin tulee luettua kaikki jutut. Myös mieheni lukee tämän lehden alusta loppuun.
Lehti myös ilmestyy sopivin väliajoin.
Nyt olikin uutta ne uudet sananiksi ja yhdyssana mietittävät. Tosi kivoja ratkaistaviksi, eikä niin kovin vaikeitakaan.

Hyvää jatkoa lehdelle t. Brinna

Vierailija

Minulle ei tule ET-lehteä. Joskus olen lukenut kun sain anopilta ison pinon
vanhoja numeroita. Leikkasin runosivut talteen.
Eräs tuttu rouva oli perunut lehden tilauksen koska lehti on muuttunut liian
"hienoksi" tavalliselle ihmiselle.
Mitä mieltä olette?

Vierailija

Minulle ei enää tule ET-lehteä kun ei ole varaa tilata.
Käyn kirjastossa lukemassa ja minusta on hyvä lehti.
Minun tuttu rouva nimittää sitä "Ennen Tuonelaa"
lehdeksi-
mielestään liikaa eläkeläisjuttuja?
Suosittelin hänelle Suosikkia mutta suuttui mokoma :D

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen ET-lehden tilaaja ja toistaiseksi olen ollut kohtuullisen tyytyväinen lehden sisältöön.
Muutamissa numeroissa ei ole mielestäni ollut paljoakaan kiinnostavaa luettavaa, mutta esim. tässä viimeisesä numerossa on mieleisiä artikkeleita. Haluan lukea tarinoita tavallisista Maija ja Matti meikäläisistä joiden elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista eikä liiemmin kartano-romantiikkaa. Kun ihminen pannaan elämässä lujille ja miten siitä on selviydytty? Jonkun kuuluisuuden ylellinen elämä ei paljon kiinnosta.
Terveysjutut kiinnostaa ja lääkärinpalsta on hyvä, mutta käsityöjutut ei paljoakaan koska niitä on kaikissa lehdissä.
Ruokasivustoille kaipaan juuri sellaisia neuvoja kuten viimeisessä numerossa "pieni öljyopas". On paljon aineksia, hedelmiä, kasviksia, juureksia, mausteita, ym. ettei oikein tiedä mihin tai miten niitä voisi käyttää.
Paljon neuvoja monenlaisita asioista.
Kiitos!

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

"""" Minulle ei enää tule ET-lehteä kun ei ole varaa tilata.
Käyn kirjastossa lukemassa ja minusta on hyvä lehti.
Minun tuttu rouva nimittää sitä "Ennen Tuonelaa"
lehdeksi-
mielestään liikaa eläkeläisjuttuja?
Suosittelin hänelle Suosikkia mutta suuttui mokoma :D
"""

- - Heh he - Olipas hyvin oivallettu !

* * * * * Asiallinen ja hyvä lehti ! * * * * *

Jo äidille tuli ET-lehti vuosikymmeniä sitten, niistäkin jokunen on tallessa
(vaikka olen muutaman kerran muuttanut) kiva muistona.

- Meillä luetaan lehteä kaikissa ikäluokissa. 10- vuotias tyttärenpoikakin tekee (kanssani) ristikot.

- Olen säästänyt vanhempia lehtiä, kun niihin on mukava palata joskus.
( Kun ei ole enää varaa tilata mitään lehtiä ) -Vuodenaikaan sopivia aiheita löytyy !

Matkakertomuksista tykkään, kun en ole ikinä itse missään matkustanut.
Tallinnaa ja Tukholmaahan ei vissiin lasketa ulkomaiksi... ?

Vierailija
Hyvämieli

Olen ET-lehden tilaaja ja toistaiseksi olen ollut kohtuullisen tyytyväinen lehden sisältöön.
Muutamissa numeroissa ei ole mielestäni ollut paljoakaan kiinnostavaa luettavaa, mutta esim. tässä viimeisesä numerossa on mieleisiä artikkeleita. Haluan lukea tarinoita tavallisista Maija ja Matti meikäläisistä joiden elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista eikä liiemmin kartano-romantiikkaa. Kun ihminen pannaan elämässä lujille ja miten siitä on selviydytty? Jonkun kuuluisuuden ylellinen elämä ei paljon kiinnosta.
Terveysjutut kiinnostaa ja lääkärinpalsta on hyvä, mutta käsityöjutut ei paljoakaan koska niitä on kaikissa lehdissä.
Ruokasivustoille kaipaan juuri sellaisia neuvoja kuten viimeisessä numerossa "pieni öljyopas". On paljon aineksia, hedelmiä, kasviksia, juureksia, mausteita, ym. ettei oikein tiedä mihin tai miten niitä voisi käyttää.
Paljon neuvoja monenlaisita asioista.
Kiitos!

Hyvä! Veit varpaat suustani.

Tavallisia tositarinoita entisistä sota-ajan lapsista ja suurista ikäluokista! Muussa tapauksessa katkaisen
ET- lehden tilaukseni. Moni muu tekee samoin. Ottakaa ideoita näistä kekusteluista!

Vierailija

On tainnut pari numeroa tulla tässä välissä, mutta enemmän kaipaisin asiapitoisia juttuja joista olisi oikein hyötyä.
martta

Vierailija

Hei Sari!
Olen lukenut ET-lehteä jo n.3-4 vuoden aikana ja nyt tilaajanakin n. 3-4 numeroa. Lehti on ulkoasultaan ihan OK.
Yleis sävy tarinoissa on kylläkin enemmän naispuolisia kiinnostava ( melkein lukisin sen naistenlehtien kastiin) toisaalta lehdenhän pitäisi kai olla tasapuolisesti eläkeläisille suunnattu. Lehdessä olevat terveys-/ lakiasiat ja matkakuvaukset ovat ihan asiaa vaikka kaipaisi lisäksi enemmän ehkä "halvempia matkoja käsitteleviä" artikkeleita, kaikilla kun ei ole varaa Välimeren risteilyihin. Sanaristikko on OK. ja sen lisäksi voisi olla vaikka pieni "vitsi palsta" kevennykseksi. Anonyymi kaipasi lisää tosi tarinoita mm. entisistä sota-ajan lapsista ja suurista ikäluokista - minä en kuulu suuriin ikäluokkiin koska olen syntynyt ennen sotia mutta olin lapsuudestani n. 4 vuotta "sotalapsena" sotaa paossa Ruotsissa ("lappukaulassa" 4 - 8 ikävuodet ). Kouluaikana olin kesätöissä mm. "topparoikassa" rataa parantelemassa ja uittohommissa Kiiminkijoella joten tarinan aiheita kyllä löytyisi. Meidän ikäluokilla varmaan olisi paljonkin kerrottavaa mutta ei taitaisi edes ET-lehden sivut riittää niille.
Mukavia lukuhetkiä toivoopi Latva!
73v. eläkeläinen

Vierailija
Latva

Hei Sari!
Olen lukenut ET-lehteä jo n.3-4 vuoden aikana ja nyt tilaajanakin n. 3-4 numeroa. Lehti on ulkoasultaan ihan OK.
Yleis sävy tarinoissa on kylläkin enemmän naispuolisia kiinnostava ( melkein lukisin sen naistenlehtien kastiin) toisaalta lehdenhän pitäisi kai olla tasapuolisesti eläkeläisille suunnattu. Lehdessä olevat terveys-/ lakiasiat ja matkakuvaukset ovat ihan asiaa vaikka kaipaisi lisäksi enemmän ehkä "halvempia matkoja käsitteleviä" artikkeleita, kaikilla kun ei ole varaa Välimeren risteilyihin. Sanaristikko on OK. ja sen lisäksi voisi olla vaikka pieni "vitsi palsta" kevennykseksi. Anonyymi kaipasi lisää tosi tarinoita mm. entisistä sota-ajan lapsista ja suurista ikäluokista - minä en kuulu suuriin ikäluokkiin koska olen syntynyt ennen sotia mutta olin lapsuudestani n. 4 vuotta "sotalapsena" sotaa paossa Ruotsissa ("lappukaulassa" 4 - 8 ikävuodet ). Kouluaikana olin kesätöissä mm. "topparoikassa" rataa parantelemassa ja uittohommissa Kiiminkijoella joten tarinan aiheita kyllä löytyisi. Meidän ikäluokilla varmaan olisi paljonkin kerrottavaa mutta ei taitaisi edes ET-lehden sivut riittää niille.
73v. eläkeläinen

Juuri tuontapaisia tositarinoita elävästä elämästä minäkin mieluiten lukisin. Sotalapsillakin olisi varmasti monia kiinnostavia ja koskettavia tarinoita kerrottavana, yksi niistä oli viime viikon "Kadonneen Jäljillä" -ohjelmassa. - Mielelläni lukisin myös esimerkiksi vanhojen suomalaisten elokuvien tähtinäyttelijöistä, heidän vaiheistaan filmiuran aikana sekä sen jälkeen. Osa heistä on vieläkin keskuudessamme, haastattelut olisivat mukavia.
Kukista ja käsitöistä tai resepteistä en välitä kovinkaan paljon, kun on peukalo keskellä kämmentä ja laiskuuskin vaivaa.
Palkintoristikot ja muut kilpailut saavat minut aina innostumaan, pientä jännitystä arkeen.

Vierailija

Latva

Hei Sari!
73v. eläkeläinen

Juuri tuontapaisia tositarinoita elävästä elämästä minäkin mieluiten lukisin. Sotalapsillakin olisi varmasti monia kiinnostavia ja koskettavia tarinoita kerrottavana, yksi niistä oli viime viikon "Kadonneen Jäljillä" -ohjelmassa. - Mielelläni lukisin myös esimerkiksi vanhojen suomalaisten elokuvien tähtinäyttelijöistä, heidän vaiheistaan filmiuran aikana sekä sen jälkeen. Osa heistä on vieläkin keskuudessamme, haastattelut olisivat mukavia.
Kukista ja käsitöistä tai resepteistä en välitä kovinkaan paljon, kun on peukalo keskellä kämmentä ja laiskuuskin vaivaa.
Palkintoristikot ja muut kilpailut saavat minut aina innostumaan, pientä jännitystä arkeen.

Kyllä sellaiset yleishyödylliset aiheet olisivat oikein mukavia juttuja.

Vierailija

Latva

Hei Sari!
73v. eläkeläinen

Kyllä sellaiset yleishyödylliset aiheet olisivat oikein mukavia juttuja.

*******************************************************************************************Niin minustakin olisi kiva lukea sellaisia
vanhoja muisteloja menneistä ajoista, kun oli vähemmän tavaraa mutta ihmiset onnellisempia kuin nyt.

Vierailija

Kyllä ET on ihan asiallinen lehti, ja on joskus meille tullutkin, naapurille tuli tässä vähän aikaa, luettiin samaa lehteä
Tuolta yleisestä lehtilaatikosta saa paljon vanhoja lehtiä, eikä niin vanhojakaan, kun lukevat niin heittävät pois, siellä on kyllä paljon muutakin luettavaa. Paljon kirjojakin ihmiset heittää pois , melko uusiakin
Sitä olen joskus miettinyt, kuin useinmiten siinä kannessa on naisen kuva, keski-ikäinen pirteä tekohymy naamallaan, eikö kanteen löydy mitään muuta kivaa, kuin poikkeuksetta se tekopirteä ihminen
vai myykö se sellainen ainainen naisen kuva peremmin?
Meillä on kauniit vuodenajat ja kaunis luonto, mitä voisi hyödytää kansikuvissa ja paljon muitakin kivoja aiheita

Kyllähän se taitaa tän lehden lukijakunta enemmistönä ainaskin olla jo murrosiän ohittaneet ja ne vanhemmat asiat lähinnä kiinnostaa, esim. juuri tuollaiset haastattelut .
Mitään turhien julkkisten juttuja en lue, ne ei kiinnosta, eikä mitkään nyky urheilu jutut, ne jääköön minun puolesta unholaan.

Täytynee harkita lehden tilaamista, olishan se mukavaa, kun se tuonne omaan laatikkoon tulla tupsahtaisi

Vierailija

Lainaus:

Kyllä ET on ihan asiallinen lehti, ja on joskus meille tullutkin, naapurille tuli tässä vähän aikaa, luettiin samaa lehteä
Tuolta yleisestä lehtilaatikosta saa paljon vanhoja lehtiä, eikä niin vanhojakaan, kun lukevat niin heittävät pois, siellä on kyllä paljon muutakin luettavaa. Paljon kirjojakin ihmiset heittää pois , melko uusiakin
Sitä olen joskus miettinyt, kuin useinmiten siinä kannessa on naisen kuva, keski-ikäinen pirteä tekohymy naamallaan, eikö kanteen löydy mitään muuta kivaa, kuin poikkeuksetta se tekopirteä ihminen
vai myykö se sellainen ainainen naisen kuva peremmin?
Meillä on kauniit vuodenajat ja kaunis luonto, mitä voisi hyödytää kansikuvissa ja paljon muitakin kivoja aiheita

Kyllähän se taitaa tän lehden lukijakunta enemmistönä ainaskin olla jo murrosiän ohittaneet ja ne vanhemmat asiat lähinnä kiinnostaa, esim. juuri tuollaiset haastattelut .
Mitään turhien julkkisten juttuja en lue, ne ei kiinnosta, eikä mitkään nyky urheilu jutut, ne jääköön minun puolesta unholaan.

Täytynee harkita lehden tilaamista, olishan se mukavaa, kun se tuonne omaan laatikkoon tulla tupsahtaisi

Jostain muistan lukeneeni, että se on ihan tutkittu juttu: kaunis nainen kannessa myy lehteä parhaiten.
Itse taitaisin varmimmin ostaa, jos olisi George Clooneyn kuva - heh!

Vierailija

Olen kyllä harkinnut tilauksen lopettamista. Liikaa tarinoita, enemmän pitäisi olla asiapitoista lukemista.

Vierailija

Totta on että "naisten lehdissä" esiintyy etupäässä naisia, (heidän pukeutumista, kauneudenhoitovälineitä, naisten sisustamia asuntoja ym. ) mutta onhan "miestenlehdissäkin" enemmistönä naiset. Kyllä minusta kumminkin kaunis, huoliteltu nainen on paremman näköinen kuin joku George (näin mies näkökohdasta katsottuna ) ja ET-lehteen sopii erittäin hyvin keski-ikäinen hymyilevä nainen. Miltä se näyttäisi jos kanteen ruvettaisiin laittamaan ulkomaalaisia miespuolisia poliitikkoja, filmitähtejä ym. Harkitsisin kaksi kertaa tilauksen jatkamista. Nykyinen tyyli on hyvä sanoi anonyymi mitä hyvänsä! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat