Elämäsi mukavia ihmisiä?

Vierailija

Kaikki varmaan ovat tavanneet elämässään ainakin yhden mukavan ihmisen,joka on jäänyt mieleen.
Omia vanhempiaankin monet pitävät mukavimpina,vaikkeivät kaikki aikuiset sitä olekaan.
Oma anoppini oli erittäin mukava ihminen;kertoi henkilökohtaisesti kahdenkesken jos
oli jotain huomauttamista.

Ei nolannut ketään .Puolusti heikkoja.
Halasi-karjalaistyyliin, vaikken silloin ollut siihen tottunut.
Lapsenlapset rakastivat häntä, vaikka hän oli välillä "tiukkapipo" esim.kynsilakan ja meikin suhteen :D
Millaisia teidän mukavat ihmiset ovat olleet?

Kommentit (6)

Vierailija

Voi, paljon mukavia ihmisiä on matkan varrelle mahtunut.

eräs heistä oli lapsuudessani paikallisen Osulan myymälänhoitaja.
Äitini oli laittanut minut asialle:"Tarvittas pergamenttia"

Ensin myymälähoitaja Kekkonen vaikutti suorastaan äimistyneeltä,mutta tointui nopeasti.
Hymyillen hän vastasi:"Pergamenttia ei valitettavasti nyt löydy,mutta kävisikö tämä pergamiini elikä voipaperi? Siihen on hyvä kääriä eväät ja sitä voi vaikka piirustuspaperinakin käyttää?"
Hyvin kelpasi.Äiti tuumasi myöhemmin asiasta kuultuaan että köyhälle olisi kyllä pergamentti ollutkin turhan kallista eväspaperia,hyvä ettei Osula sitä myy.... :D
Myymälähoitaja oli asiallinen lapsiasiakasta kohtaan eikä mitenkään nolannut, esitti heti hyvän tuotteenkin :)

Vierailija

Lainaus:

Onpas vähissä mukavat muistot mukavista ihmisistä?

En usko, että ne ovat vähissä, vaan luullakseni suurimmalla
osalla ihmisiä on ollut elämänsä aikana onni kohdata niin paljon
mukavia ja hyviä ihmisiä, ettei osaa valita mitä kirjoittaisi.

Vierailija

Minulla on monta hyvää ihmistä. Jostakin syystä he ovat pieneläjiä, huomaamattomia ihmisiä. Niin kuin Impi ja IIkka, joilla oli hevonen ja kolme lehmää, Lahja, Kielo ja Lemmikki meidän kesänavetassa. He antoivat ihmisten olla niin kuin he olivat. Minä olin pieni tyttö, ja heiltä ei tullut mitään vaatimuksia. He vain olivat ja elivät elämääns. Laissez et faire laissez, elää ja antaa elää, siinä on hienojen ihmisten kriteeri.

Vierailija

Eräs monista elämäni mukavista ihmisistä on nainen joka tykkää kerätä marjoja metsästä miehensä kanssa.
Koska hän ei kuulema Topinsa kanssa kuitenkaan jaksa kaikkia marjoja syödä talvenkaan mittaan, hän putsaa marjat, laittaa pakastepusseihin kotonaan ja tuo sitten sellaisille ihmisille,joille tietää niitten kelpaavan,kun ei itse enää metsään päästä.
Eikä suostu ottamaan mitään korvausta!Talvella aina ajattelen heitä,kun laitan aamupuuroni päälle sulatettuja marjoja,täynnä vitamiineja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat