Etuvinkit eläkeläisille

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei, olisiko kiinnostusta alkaa jakamaan hyviä säästö, - etu, - ym. vinkkejä tällä palstalla?
Jos tiedät mistä hyvänsä asiasta jossakinpäin suomea jossa tarjotaan eläkeläisille alennuksia, niin listataan ne kaikille halukkaille tiedoksi. Jaetaan tietomme ja näin osallistutaan yhteisen hyvän jakamiseen!
Sattumoisin kuulee alennuksista joista ei itse ole löytänyt mistään tietoa.
Ainakin VR antaa junamatkoista alennusta ja Eckerö-linella on seniori alennuksia. Palvelutaloissa on useinkin monipuolista toimintaa ilmaiseksi eläkeläiskortilla.

Kommentit (6)

Vierailija

Hyvä ehdotus sinulla Hyvämieli!
Tuon VR:n 50%:n alennuksen junamatkoista tietävät varmaan kaikki,
mutta uskon, että on paljon kaikenlaisia alennuksia, joista ei ole yleisesti
tiedotettu, ovat ikäänkuin "puolisalasia".

Vierailija

Finnairillakin on eläkeläisalennuksia, ovat kuulemma vaikeasti löydettävissä.
Tietääkö kukaan tarkemmin?

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tietävätköhän jo kaikki, että eläkeläisalennusta voi saada elokuviin, teatteriin, uimahalliin ja bussimatkoihin jos ylittävät 80 km. Näitä kaikkia olen itse käyttänyt. Niin, ja mesuille. Olen käynyt kirja-sekä terveysmessuilla Helsingissä. Muistelen, että molemmilla kerroilla sain eläkeläisalennuksen.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Hyvämieli

Hei Katinka, tiedustellaanko noista kyseisitä paikoista "lippuluukulta" alennuksia?
Olipa mielenkiintoinen vihje, ei olisi tullut mieleen muuten.

Kyllä, lippuluukulta sitä tietoa tippuu. Myös netistä löytyy kun menee kyseisten paikkojen sivuille. Se oli minulle yllätys kun elokuviin mennessääni leikilläni kysyin eläkeläisalennusta ja sitä tuli. En tiedä miten teilläpäin, mutta meilläpäin ainakin.

XBrinna
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa. Aina kannattaa kysyä joka lippuluukulla eläkeläisalennusta. Toimii elokuviin , museoihin, konsertteihin oikeastaan melkein mihintahansa mentäessä. Muistakaa pitää vaan mukana se kortti jolla todistatte olevanne eläkeläinen, jos eivät usko kun naamaan katsovat. Kuvallisen Kela kortin taakse on merkitty jo valmiiksi VR, Finnair ja Matkahuolto joista saa alennuksen .
Nykyään kysyn jokapaikassa eläkeläisalennusta, joskus toimii joskus ei.

Brinna

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat