Murteet

Vierailija

Lueskelin nuita toisten kirijottamia murrejuttuja. Olen Pohojanmaalta kotoisin, joten käytän sitä murretta.Ystävät kyselivät, että miten vietän synttäreitäni,sanoin,että kuokin pottuja pellolla selekä vääränä. Oli aurinkoinen kuiva päivä, joka sopi siihen parhaiten.

Kommentit (4)

Vierailija

Hei murteisiin!

Tulin tänne kurkkaamaan...

Kiireinen päiv miul on ollunna.Olin sisaren luon,kävin Tapiolas tekemäs anomuksen mun olkavarren murtumast,jot saan korvauksii.-Jos sit ei hyväksytä,sanon vakuutuksen irti.

Äänestetty on...

Kaupas on käyty...

Nyt mulla ei ookkaa mittää kuvvaa,mut kuvakollaasii oon opetellu etelleen-on se nii mielenkiintoist!

Voilaan hyvin!

Vierailija
Vierailija

Hei murteisiin!

Tulin tänne kurkkaamaan...

Kiireinen päiv miul on ollunna.Olin sisaren luon,kävin Tapiolas tekemäs anomuksen mun olkavarren murtumast,jot saan korvauksii.-Jos sit ei hyväksytä,sanon vakuutuksen irti.

Äänestetty on...

Kaupas on käyty...

Nyt mulla ei ookkaa mittää kuvvaa,mut kuvakollaasii oon opetellu etelleen-on se nii mielenkiintoist!

Voilaan hyvin!

Taas mun nimmari pyyhkiinty pois,olen Samennttiruusu.

Vierailija
Vierailija

Taas mun nimmari pyyhkiinty pois,olen Samennttiruusu.

Oho! Onpa murre-ketju muuttanut muotoaan. Etkö samettiruusu huomannut?

bordercolli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Samettiruusu, oletko sä vasta ollut vakuutuksen kanssa tekemisissä siitä sun olkapäävammasta? Mää vaan sitä kun siitä on jo aikaa, mää itte menin heti ja sain myös fysioterapian, jonka vakuutus makso, ei mun tarvinnu laittaa yhtään euroa siihen. Mun käsi on ihan kunnossa, kiitos hyvän fysioterapian ja ensin tietenkin hyvän ortopedin.  Täsä nyt ei ollu murretta oikein nimekskään, mutta haittaako se? kysyy P-kolli

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat