Postin palvelut

Vierailija

huononee koko ajan.
Taas toi naapuri laskun joka oli hänen laatikkoonsa jaettu.
Onneksi naapuri on rehellinen ja viitseliäs eikä heitä roskiin.

Ikävä olisi jos tulisi huomautuslaskuja tms. ja menisi lopuksi perintään-
vain sen takia että posti jaettu viereiseen laatikkoon, jonka omistaja ei
ole halukas postia oikealle ihmiselle toimittamaan.
Turha olisi mitään korvauksia Itellalta pyydellä?
Olen kyllä ihmetellyt, kun en ole saanut jotakin postia- minne lienee jaeltu?

Kommentit (5)

Vierailija

Ei tuo ole mitään uutta, jotta posti vie väärään osoitteeseen
Ei ole montaa päivää kun naapuri toi minun kirjeen, jonka oli kuulemma erehdyksessä aukaissut, ja vielä sen lukenutkin, tai sanoisko tutkinut, kun tuodessaan tokaisi, jotta minkä takia sinun tuossa lopussa on vaan tähtiä maksun paikalle merkitty ? no siksi, sanoin , jotta meillä monet lakut ylipäätään menee suoraveloitukseen, niin siksi.
Eikä edes pahoitellut koko asiaa, totesi vaan, jotta minä vaan sitä ihmettelin ????? ettäs kehtasi mokomakin
Kyllä niitä meillekkin tulee joskus toisten postia, vaan kyllä aina katson kenelle se on tarkoitettu, ennenkuin sen aukaisen.
Ja jos se olisikin vielä jokin mitätön mainos, sen vielä ymmärrän, siitä mitään vahinkoa tulisi, jos sen heittäiskin pois, vaan pitää senverran olla rehellisyyttä, jotta palauttaa tärkeät kirjeet ja ylipäätään arvopostin oikealle henkilölle , ILMAN AVAAMATTA !

Vierailija

Minulle tuli lauantaina postilaatikkooni avattu henkilökohtainen kirje. Ensiksi kirjepostia ei posti jaa lauantaina. JA AVATTU KIRJE. MITÄ TEEN?

Vakituinen
Seuraa 
Liittynyt12.5.2014

Kyllä meillä pelaa hyvin kaupan yhteydessä on ja ei ole mitään valittamista. samalla hoituu ostokset ja paketin nouto mikäli on jotain tulossa.

Narisijat pysyköön kellareissaan!

Vierailija

Ei kukaan turhaan narise, vaan se on nykypäivää että vierasta postia tulee jatkuvasti valituksista huolimatta. Minulle on jaettu parin kuukauden aikana ainakin kymmenen minulle kuulumatonta kirjettä. Reklamaatiot postiin eivät ole tuottaneet tulosta. Tämmöistä nämä uudistukset ovat saaneet aikaan, koska aikaisemmin ei näin ole tapahtunut. Jossain periferiassa jakelu voi toimiakin, kun siellähän ei ole paljon niitä erehtymisen mahdollisuuksia. Asia on aiva eri täällä missä asuu satoja tuhansia ihmisiä pienellä alueella. 

Vierailija
Vierailija

Ei kukaan turhaan narise, vaan se on nykypäivää että vierasta postia tulee jatkuvasti  Minulle on jaettu parin kuukauden aikana ainakin kymmenen minulle kuulumatonta kirjettä. Reklamaatiot postiin eivät ole tuottaneet tulosta. Tämmöistä nämä uudistukset ovat saaneet aikaan, koska aikaisemmin ei näin ole tapahtunut. Jossain periferiassa jakelu voi toimiakin, kun siellähän ei ole paljon niitä erehtymisen mahdollisuuksia. Asia on aiva eri täällä missä asuu satoja tuhansia ihmisiä pienellä alueella. 

Jatkuvasti ....valituksista huolimatta.

Älä valita hanki itelles jotain tekemistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat