Perso makealle

Vierailija

olen ollut aina. Syönyt keksiä ja pullaa.
Keskustelu ravintoaineista poisti pullan pöydästäni.
Sitäkin enemmän sitten kokojyvätuotteita.
Ainainen nälkä.
Nyt sitten kuulin kauhukseni, etteivä viljatuotteetkaan ole hyväksi-

Tutkijat ovat löytäneet viljoista proteiinipätkiä, jotka vaikuttavat aivoissa samoilla alueilla
ja samalla tavalla kuin huumeet.
Ne siis koukuttavat.
Ilmankos olen syönyt itseni ähkyyn asti täyteen hiilihydraatteja,
eikä nälkä lähde, vaan on kohta saatava lisää sitä-huumetta.

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

olen ollut aina. Syönyt keksiä ja pullaa.
Keskustelu ravintoaineista poisti pullan pöydästäni.
Sitäkin enemmän sitten kokojyvätuotteita.
Ainainen nälkä.
Nyt sitten kuulin kauhukseni, etteivä viljatuotteetkaan ole hyväksi-

Tutkijat ovat löytäneet viljoista proteiinipätkiä, jotka vaikuttavat aivoissa samoilla alueilla
ja samalla tavalla kuin huumeet.
Ne siis koukuttavat.
Ilmankos olen syönyt itseni ähkyyn asti täyteen hiilihydraatteja,
eikä nälkä lähde, vaan on kohta saatava lisää sitä-huumetta.

Olen mielelläni koukussa ruisleipään. Se on tutkitusti terveellistä, sanokootpa karppaajat mitä hyvänsä. Mistä muusta kuin viljasta saisin tarpeellisen määrän kuitua. Syön kolmesta neljään täysrukiista viipaletta päivässä, paljon marjoja ja muutaman hedelmän. Tietysti salaattia tai raastetta joka aterialla. Näillä hiilihydraattitankkauksilla ei tee mieli muuta makeaa. Uskallan väittää, ettei mitään tarvitse syödä ähkyyn saakka. Ähky kertoo ongelmasyömisestä.

Ihmisellä on kuulemma tarve syödä makeaa. Se on evolutiivinen jäänne ajalta, jolloin ruoka oli hakusassa ja makeus kertoi, että tässä ravinnossa on paljon energiaa. Nykyihminen valitettavasti saa enemmän energiaa kuin pystyy kuluttamaan.

Vierailija

Minulla ei ole lainkaan makean himoa, vaikka joskus vierailulla ollessani saatankin nauttia pullaa tai kakkua. Mieluummin syön jotain suolaista. Syön luomuruisleipää, enkä ole huomannut, että se mitenkään koukuttaisi. 4-5 viipaletta päivässä on riittänyt, joskus vähemmänkin. Olen sopusuhtainen, sillä katson mitä suuhuni laitan. Liika mässääminen rasvaisilla ruuilla ja leivonnaisilla aiheuttaa liikalihavuutta.

Vierailija

ei suinkaan kaikilla, ei.
Mutta toisilla on , ja niin pahasti, että siitä on tullut
terveyysriski.Lihomisongelma käy myös niitten kukkaroon, jotka eivät ole makealle persoja.
Kansantaloudellisesti katsottuna.

Siksi onkin tosi, tosi, tooosi hyvä ,
"ettei kaikilla suinkaan ole tarvetta makean nauttimiseen"!!!!!

Maan viisaat päättäjät olettavat, että sokerivero sitten ratkaisee
tämän ongelman.
Veroillahan kaikki ongelmat ratkaistaan?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat