Mielipide ET-lehdelle

Vierailija

Mielipiteenäni sanon, että jos ET-lehti laittaa kuvauskilpiluja nettisivuille, niin onhan mukavaa nähdä kuka on voittanut aiheesta palkinnon milläkin kuvalla. Alkujaan kuvakisat olivat viikon mittaisia, mutta nyt niillä ei ole loppua ollenkaan.
Jos pelätään kateutta, niin me lukijat voimme äänestää mieluisamman kuvan ja se on siinä.
Olen itsekkin näppäillyt kuvia sienistä, kivistä, lehdistä, ym. enkä odottele palkintoa, mutta olisi kuitenkin reilua nähdä kenen kuva voittaa. Tiedän, että kaikki eivät ole samaamieltä, mutta olisin halukas näkemään onko mielipiteelläni kannattajia.
Jos asia on yhdentekevä, niin toimitus voi keksiä kuvausaiheen ilman kilpailua.

Terveisin; reilupeli

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Inhottavaa jankkaamista jostain kuvakisasta.
Eikö elämässä ole tärkeämpiäkin asioita pohdittavaksi.

Vierailija

Niinkuin esimerkiksi, kirjoittaako anonyyminä vai nimimerkillä, kirjautuneena tai kirjautumatta,
tai kirjautuneena mutta silti anonyyminä...
Hupsista.
No. oikeesti olisi ihan kiva joku aikaraja kuten yleensä kilpailuissa?
nimim "Deadline"

Vierailija

Kyllä ennen julkaistiin voittajien nimimerkit niinkuin uskon nytkin tapahtuvan, siinä olen samaa mieltä että, turhan pitkiksi ovat kisat käyneet, luotan myös että toimitus omilla perusteillaan oikeat voittajat kisoihin löytävät.
Kuvanimeäminen ei mielestäni ole niin tärkeä, sillä voihan samalla lähettäjällä olla useampikin kuva joka oikeuttaisi voittoon, tulis vaan porua miksi juuri se yksi kuva olisi niin ylivertainen, katsottakoon kokonaisuutta.
Voihan yksikin kuva ratkaista voiton, mutta en näe tarpeelliseksi nimetä juuri yhtä otosta!

Vierailija
järjestysmies

Kyllä ennen julkaistiin voittajien nimimerkit niinkuin uskon nytkin tapahtuvan, siinä olen samaa mieltä että, turhan pitkiksi ovat kisat käyneet, luotan myös että toimitus omilla perusteillaan oikeat voittajat kisoihin löytävät.
Kuvanimeäminen ei mielestäni ole niin tärkeä, sillä voihan samalla lähettäjällä olla useampikin kuva joka oikeuttaisi voittoon, tulis vaan porua miksi juuri se yksi kuva olisi niin ylivertainen, katsottakoon kokonaisuutta.
Voihan yksikin kuva ratkaista voiton, mutta en näe tarpeelliseksi nimetä juuri yhtä otosta!

Olen samaamieltä!

Vierailija

PLIIS!!
Voisiko ET- lehti julistaa ihan virallisen kilpailun aiheesta ;
"Mikä sinua ilahduttaa?"
--vastapainoksi kaikelle negatiiviselle marinalle.
Joohan?Sari??

Vierailija

Lainaus:

PLIIS!!
"Mikä sinua ilahduttaa?"
Joohan?Sari??

Hienoa!
Onneksi joukossamme on viksujakin ihmisiä ja aihe-ehdotuksia.
KANNATETAAN.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

PLIIS!!
"Mikä sinua ilahduttaa?"
Joohan?Sari??

Hienoa!
Onneksi joukossamme on viksujakin ihmisiä ja aihe-ehdotuksia.
KANNATETAAN.

Ainakaan tämä ylläoleva vastaus ei ilhduta. Kenetkähän kirjoittaja laskee viksuksi varmaankin itsensä.
Minusta sellainen ilahduttaa, joka osaa ilmaista asiansa fiksusti.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Olen erimieltä!

Mitäs mieltä sinä olet?

Olen erimieltä kaikkien niitten kanssa jotka ovat erimieltä minun kanssani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat