Moi!

Avaan jo valmiiksi Talvikuvaston, kun kohtahan se
talvi alkaa olla ovella; ainakin pohjoisemmassa osassa
maata.

Tässä aloituskuvaksi luminen puu viime talven ajoilta.

-tmaria-

Sivut

Kommentit (695)

Povaavat vuosisadan kylmintä talvea?
Toivottavasti povaus ei kuitenkaan osu oikeaan vaan talvesta tulee ihan normaali - suksikelejä myöten.
Oheinen kuva on viime talvella otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli hienoa, kun lunta riitti ja mittari pysyi pakkasen puolella. Ei tullut välillä loskaisia ja liukkaita kelejä.

Tietysti pikkaisen pienempikin lumimäärä riittäisi. Lumityöt alkoivat hiljalleen ottaa jo koville ja oli ongelmia saada kolattua lunta mihinkään sopimaan.

Meidän talviharrastuksiin kuuluu verkkokalastus. Verkot ovat järvessä koko talven. Kalaa tulee niin, että niistä riittää tutuillekin.

Huomasin juuri, että täällä on osasto jonne voi laittaa vaikka "menneen talven lumia."
Viime talvi oli upea. Tässä kuvassa ei vielä kovin paljon lunta ole, mutta hieno pakkasaamu kuitenkin.

Minulla on polkupyörässä samat renkaat kesät talvet, pitemmät matkat kuljen bussilla.
Tässä kuva aivan hetki sitten.

Ei ole lunta näkyny "susirajan" (= kehä 3 Helsingissä) sisällä ja renkaita ei ole tullu vaihdetuksi. Odottelen niitä liukkaita jotka aina yllättävät!
Talvea odotellessa laitan kuvan jonka olen näpännyt talvisista askareista.
Tällaiseenko laittaisi vielä jonkun ulkotulen sisälle niin olisipa soma maamerkki pimeällä katsella.

Minä melkein "kauhulla" katselen näitä viimetalvisia kuvia.Kun ei vaan tulisi yhtä paljon lunta,kuin silloin.
Minä tyytyisin niiiiiiin kovin vähään,sentti ,pari riittäisi vallan mainiosti.

marjutti

Minä melkein "kauhulla" katselen näitä viimetalvisia kuvia.Kun ei vaan tulisi yhtä paljon lunta,kuin silloin.
Minä tyytyisin niiiiiiin kovin vähään,sentti ,pari riittäisi vallan mainiosti.

Heippa Marjutti! Siullahan oli viime talvena tuo hieno "lumilyhty",
täytyyhän siun tänä talvenakin samanlainen saada :)

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat