Enkelivierailu

Vierailija

Ovatko viiden päivän enkelit käyneet jo luonasi! Mitä toivoit?
Vai piditkö humpuukina koko juttua?

Kommentit (14)

Vierailija

Lainaus:

Ovatko viiden päivän enkelit käyneet jo luonasi! Mitä toivoit?
Vai piditkö humpuukina koko juttua?

Luonani on kyllä enkeleitä useinkin, mutta tähän ketjukirje-viiden päivän-
enkelijuttuun en kyllä uskonut, enkä ryhtynyt sellaisiin järjestelyihin joita
kirjeen mukaan olisi täytynyt tehdä :) Turhaa rekvisiittaa koko touhu.
Eivät oikeat enkelit tarvitse tuollaisia juttuja tullakseen luoksemme.
He tulevat aivan yksinkertaisella pyynnöllä auttamaan meitä...

Näin uskon oman kokemukseni perusteella.

Ps. Keskustelun aloittaja, otitko vastaan viiden päivän enkelit?
Jos, niin mitä tuntemuksia sinulla oli?

Vierailija

Minulle tarjottiin myös enkelivierailua mutta en uskalla ryhtyä moiseen.
Olen kai liian vanhanaikainen kristitty. Enkelit ovat ihana asia ja Heidän
sotkeminen tällaiseen hömppään tuntuu rienaukselta?

t.metsänpoika

Vierailija

Myös kaikki" viattomalta "tuntuva Halloween-hömppä on
mielestäni kartettavaa.
Saatananpalvojille se onkin tärkeä päivä.
Samhain

Vierailija

Tämä *viiden päivän enkelit * yhdistetään" meedioon ja pimeyden voimiin"
Enpä suosittelisi ketään avaamaan oveaan sellaiselle toiminnalle, ei fyysistä ovea-
eikä henkistä ja hengellistä!
Yhteydessä spiritismiin.

Vierailija

Yks tuttu kertoi saaneensa enkelien vierailusta runsaasti energiaa arjen
pyörittämiseen sekä lohtua ja iloista mieltä.
Itse en usko enkä uskalla.

Vierailija

Lainaus:

Yks tuttu kertoi saaneensa enkelien vierailusta runsaasti energiaa arjen
pyörittämiseen sekä lohtua ja iloista mieltä.
Itse en usko enkä uskalla.

Olen siis keskustelun aloittaja.

Vierailija

Otin vastaan enkeli-viestin hyvältä ystävältäni.En siitä mitään kummempia tuntemuksia muista saaneeni.

Vierailija

Ekeleiden 5 päivän vierailu antoi minulle ainakin energiaa hoitaa arkisia askareita, mitkä tuntuvat joskus erittäin haastavilta. Sain oikein siivous kohtauksenkin ja huomasin jopa lauleskelevani! En laittanut mitään omenoita tai kukkia ja kellonajatkin oli vähän niin ja näin. Pyysin erityisesti, että enkelit jotka tulevat luokseni ovat korkesta valosta tulevia hyviä enkeleitä, ja pyysin myös  Jumalan siunausta vierailuun.

Haluaisin tuoda oman käsityksen spiritismistä. Ensinnäkin lukekaa Allan Kardecin (1804-1869) kirjoittamia kirjoja, perusteoksia spiritismistä. esim. Evankeliumi spiritismin mukaan tai Henkien kirja ym.  Noitavainojen aikaan kaikki muu "hengellinen" mikä ei ollut suoraan kirkosta oli pannassa ja sen vainon aiheuttama pelko seuraa meitä vieläkin ja estää ottamasta asioista selvää. Spiritismissä on hyvä minkä mukaan meidän tulisi elää, mutta siellä on myös paha jota meidän tulee karttaa. Lukekaa, niin pääsette ennakkoluuloista, sillä spirtismi ei ole todellakaan saatananpalvojien uskonto. Haluan kuitenkin korostaa, että jalat maassa ja järki päässä, kun ollaan tekemisissä henkimaailman kanssa.

Vierailija

Uskoni Jumalaan ja Jeesukseen sekä Pyhään henkeen on niin vankkumaton että en voi enkä halua sekoittaa spiritismiä tai mitään muuta oppia tähän asiaan.

En ole aina uskonut Jumalaan, se on ollut vain tieto että taivaassa on Jumala ja Jeesus ja siinäpä se.

Kuitenkin eteeni tuli niin suuret vaikeudet että en tiennyt mistä voisin apua ja neuvoa pyytää. Rukoilin ylhäältä apua ja johdatusta ja koin niin ihmeellisen muutoksen itsessäni, että sitä ei mikään korvata.

Siitä alkaen en ole tuntenut tarvetta etsiä mitään muuta, en tarvitse ennustajia, enkä ihmetietäjiä yms. Minulla on kaikki mitä tarvitsen, rakkaus ja lämpö sisälläni, sisäinen rauha.

Vierailija

Unohtui mainita että enkelit ovat myös elämässäni ja pyydän heitä mukaani aina kun lähden johonkin ja vaistoa heidän olevan läsnä. Olen kokenut ja perheessämme muutkin ovat saaneet enkeleiltä apua ja tukea moneen paikkaan.

Vierailija

Joku se jaksaa vihata jokaista aihetta ja painaa alapeukkuja. Ei väliä onko aiheena usko vai kirjoilu, hyvä tai paha, aina hän kiirehtii peukkunsa laittamaan

Vierailija

Tieto Jumalan ja Jeesuksen taivaassaolosta on täydellistä satua, ei aikuinen ihminen voi elää satumaailmassa joihin enkelitkin kuuluvat yhtä lailla kuin tontut, joulupukit, maahiset, keijut ja monet muut taru ja satuolennot.

klo. 16:08  Älä suotta vaivaudu, nuo peukutukset ovat tärkeää kontrollia varten. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat