Sivut

Kommentit (61)

tmaria

Kyllä se kolmannen kaljan jälkeen huuli irtoo, sano spitaalinen.

Spitaalisten lemmen leikkiä
" siällä on ja pysyy"

Täältä löytyy vitsejä ja tähän voi jatkaa.

-Oletko sinä Suomessa vielä?Sinunhan piti muuttaa kuukausiksi ulkomaille?
-Niin minun pitikin. Mutta ne muuttivat sen päiväsakoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kumpi ja Kampi tappelivat, kumpi voitti?
Pikku kalle lähti ostoksille, tuli kotiin ja äiti kysyi missä ostoksesi ovat?
Kalle vastasi : maksat lenti pellolle ja kurkku meni poikki.

Selitys vakuutusyhtiölle.
Olin ajanut 4o vuotta kunnes nukahdin ratin taakse ja aiheutin onnettomuuden.

+++++++
Se toinen auto kolaroi autoani, eikä varoittanut minua aikeistaan.

Anoppini on hyvin oppinut ihminen; hän osaa valittaa asiasta kuin asiasta.

Hammaslääkäri hymyilee leveästi vastaanottohuoneeseen astuvalle asiakkaalle.
- No mutta hyvää päivää! Tehän olette se katsastusmies, joka hylkäsitte autoni viime viikolla. Tervetuloa.

Tähän aikaan vuorokaudesta ei tule mieleen vitsin vitsiä, mutta luin juuri Pirkka-lehteä ja sen neropattipalstaa - Niksi-Pirkkaa.
- Jos unohdat viinipullon avaajan piknikiltä, riko korkki veitsellä. Purut jäävät pulloon, kun kaadat viinin sukkahousujen läpi.

- Kun valoisuus haittaa nukkumista, sujauta tummat sukkahousut silmille. Pitää korvatulpatkin paikoillaan.

Blondi oli katsomassa jääkiekko-ottelua.
- Eikö niille voisi antaa jokaiselle oman kiekon, ettei tarvitsisi niin tapella? hän kauhisteli.

Lainaus:

Tähän aikaan vuorokaudesta ei tule mieleen vitsin vitsiä, mutta luin juuri Pirkka-lehteä ja sen neropattipalstaa - Niksi-Pirkkaa.
- Jos unohdat viinipullon avaajan piknikiltä, riko korkki veitsellä. Purut jäävät pulloon, kun kaadat viinin sukkahousujen läpi.

- Kun valoisuus haittaa nukkumista, sujauta tummat sukkahousut silmille. Pitää korvatulpatkin paikoillaan.

Ovatko nuo tosiaankin palkittuja niksejä - se tosiaan minuakin naurattaisi isosti.
Kun minä olen lähettänyt (omasta mielestäni) HYVÄN niksin, ei ole julkaistu. Mutta sukkahousuosasto kai olisi pomminvarma palkintopaikka. Vaikkapa näin: "Jos et ehtinyt meikata juhliin lähtiessäsi, vedä sukkahousut päähäsi - ja kukaan ei tunnista sinua."

Lainaus:

Lainaus:

Ovatko nuo tosiaankin palkittuja niksejä - se tosiaan minuakin naurattaisi isosti.
Kun minä olen lähettänyt (omasta mielestäni) HYVÄN niksin, ei ole julkaistu. Mutta sukkahousuosasto kai olisi pomminvarma palkintopaikka. Vaikkapa näin: "Jos et ehtinyt meikata juhliin lähtiessäsi, vedä sukkahousut päähäsi - ja kukaan ei tunnista sinua."

Hei, kokeilepa lähettää tuo viimeinen niksi.
Joskus niissä nikseissä on kyllä ihan älyttömiä .

Lainaus:

Mutta toivoisin, että tämä olisi vitsi-osasto (eikä lähetettyjen vitsien arvostelupaikka).

Johan on nipotusta. :) Melkein kuin tulisi vierailulle himosiivoojan huusholliin, niin on kovin ahdistavan kankea tunnelma - siis ainakin minulla. Mutta kun menee vierailulle lapsiperheeseen, jossa äiti ovelta hihkaisee, että tervetuloa - älä kompastu leluihin, niin tuntee vapaan ilmapiirin oikein konkreettisesti. :)

Minusta taas se tuntuu nipotukselta, jos kirjoitettuani omasta mielestäni hauskan jutun, saan kohta kommentin: "ei naurattanut yhtään".
Kaikki vitsit eivät naurata kaikkia. Mutta ei sitä silti välttämättä tarvitse sanoa päin naamaa. Jos vaikka naapuri pihalla murjaisee vitsin, harvemmin hänellekään sanon: "Olipa kehnoa huumoria."

Huumori on totista työtä, vaan eikö se olisi toisaalta aika hupaisa tilanne, jos kaikki nauraisivat vain samoille asioille;
mutta seuraavakaan ei varmasti kaikkia - ainakaan ladyja naurata. :)

Uolevi huomaa vaimonsa pakkaavan matkalaukkunsa, joten kysyy: "Mitä teet?" Nainen vastaa: "Pakkaan tavaroitani ja muutan Lontooseen. Olen kuullut, että siellä maksetaan naisille aina 400 puntaa siitä mitä olen antanut sinulle ilmaiseksi vuosikaudet".
Myöhemmin kun nainen on lähdössä, hän huomaa että Uolevi on myös pakannut
matkalaukkunsa. Hän kysyy: "No mihin sinä olet lähdössä?"
Uolevi vastaa: "Tulen mukaan Lontooseen. Haluan nähdä miten pärjäät 800 punnalla vuodessa."

Lainaus:

Turkuses oli yhrel äijäl jääny avaimet auton sisäl ja se joutus akkuna rikkoman et sai muijans ulos.

Eikö naista panna aika halvalla tässä vitsissä.
Tiukkapipoinen rotunainen.

Punapää ja blondi istuivat puistonpenkillä.
Ohi juoksi uljaasti komea nuorukainen tyylikkäissä urheiluvetimissään.
Blondi huokasi: Jukra, katso mikä profiili!
Mihin punapää: Voi se olla avainnippukin.

Lainaus:

Lainaus:

Turkuses oli yhrel äijäl jääny avaimet auton sisäl ja se joutus akkuna rikkoman et sai muijans ulos.

Ei ollenkaan! Olisin onnellinen, jos mahtuisin auton ikkunoista ulos. Noo. tuulilasista voisin ryömiä.

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ei ollenkaan! Olisin onnellinen, jos mahtuisin auton ikkunoista ulos. Noo. tuulilasista voisin ryömiä.

Jaaps. Itse olisin onnellisempi jos mulla olis kuuluvaääninen mies.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat