Harmia kerrassaan

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Tänään olisi kannattanut nukkua koko päivä olisin säästynyt harmilta ja mielipahalta.
Aamupäivällä huomasin keittiön valkealla isolla matolla ruskean ison läikän.
Olin pessyt maton kesällä ja ihmettelin moista.
Siihen oli kaatunut mukillinen mustaa kahvia joka olisi pitänyt pestä pois välittömästi.
Pesin koneellisen pyykkiä ja ihana villatakkini kutistui vauvan nutuksi, arvatkaapa harmittaako.
Ennen pesukoneeseen laittoa käsittelin takin nyppyleikkurilla siis kaikki tuo työkin meni hukkaan.
Tykkäsin niin tuosta takistani lisäksi olin saanut sen lahjaksi:(
Niin ja että kaikki olisi täydellistä värjäsin kauniit valkeat kalliit rintsikkanikin tummanpuhuviksi.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tänään,maanantaina, on todellakin tunne että kaikki menee ihan päin mäntyä,
suorastaan petäjikköön!
Muitten mokat yhdistettynä omiini pistää miettimään, miksi maanantai on niin usein kurja päivä?
Eikä ole kyse siitä, että oltaisiin oltu viikonloppuna viihteellä, ihan hissunkissun kotona vaan.
Mikä" mättää" maanantaissa?

Vierailija

Lainaus:

suorastaan petäjikköön!
Muitten mokat yhdistettynä omiini pistää miettimään, miksi maanantai on niin usein kurja päivä?
Eikä ole kyse siitä, että oltaisiin oltu viikonloppuna viihteellä, ihan hissunkissun kotona vaan.

Kaikki sympatiat aloittajalle! Jonain päivänä vaan kaikki tuntuu menevän pieleen, lieneekö tähtiin kirjoitettu?
Maanantait eivät minulle yleensä ole onnettomuudenpäiviä. Uneliaan laiskottelu-sunnuntain jälkeen virkistyn,
kun toimitan rästiin jääneitä asioitani viikon aluksi.
Rasittava touhu-viikko nyt tosin edessä, kun nuorimmainen on muuttopuuhissa. On pyykkäämistä sun muuta.
Viikon päästä sitten laskeutuu suuri rauha - vaiko haikea ikävä?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

suorastaan petäjikköön!

Kaikki sympatiat aloittajalle! Jonain päivänä vaan kaikki tuntuu menevän pieleen, lieneekö tähtiin kirjoitettu?
Maanantait eivät minulle yleensä ole onnettomuudenpäiviä. Uneliaan laiskottelu-sunnuntain jälkeen virkistyn,
kun toimitan rästiin jääneitä asioitani viikon aluksi.
Rasittava touhu-viikko nyt tosin edessä, kun nuorimmainen on muuttopuuhissa. On pyykkäämistä sun muuta.
Viikon päästä sitten laskeutuu suuri rauha - vaiko haikea ikävä?

Luulen että omista kokemuksistani päätellen päälimmäisenä on tuo haikean ikävän tunne ja sitä myötä vähän liiankin suuri rauha.
No kaikkkeen tottuu ja eihän nuo nuoret lopullisesti mihinkään lähde.
Tuosta rauhasta ei vaan alussa tahdo osata nauttia mutta kyllä se siitä ajan kanssa tasaantuu.

Vierailija

Harmia kerrassaan on varmaan tulossa?
Olen seurannut hieman pelolla yleisiä keskusteluja ja lähinnä sitä että keskustelujen kulkua ohjaillaan epäoleellisiin asioihin kuten yli 10 vuotta sitten olleeseen doping juttuun, homouteen,kirkosta eroamisiin,"mummo lakiin", vaalirahoitukseen ym. Näyttääkin siltä että mm. edellä mainitut keskustelun aiheet on otettu esille jotta saataisiin rauhassa valmistella jotain vai onkohan tulevat vaalit olleet alkusysäyksenä?

Vierailija

Elikkä on siis "salailtavaa" mihin ei tahdota kansan kiinnittävän huomiota......
Pitäisikö ihan pelätä jotakin järisyttävää?
Jospa ei nyt lietsottaisi kuitenkaan pelkotiloja;tosi stressaavaa on arki ilmankin!
Jokaiselle päivälle riittää sen oma "pahuus" ilman että isompia ounastelee..
Elämme kuitenkin "lopun aikaa" niin monessa systeemissä, että uutisoitavaa löytyy,
-ja kummasteltavaa.... ;D
"Maanantaikappale"

Vierailija

Vetäisin aamulla laturin johtoa,laittaakseni kännyn lataukseen.
Johto oli tarttunut kahvinkeittimeen,joka tulikin reippaasti lattialle laturin johdon mukana.
Sanovat,että sirpaleet tuottavat onnea.
Odottelen nyt sitä onnea,ostettuani uuden kannun!

Vierailija

Minä en luota onneen, vaan olen päättänyt ostaa keittimen, jossa on teräksinen kannu.
Sekä teräskuorisen termarin. ;)

"Touho"

Vierailija

Lainaus:

"Epäoleellisiin asioihin" on aika provosoiva ilmaisu!Riitaako haastat?

Joo - eiku kyllä jos oman näkemylksen esittäminen on väärin anonyymin mielestä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

"Epäoleellisiin asioihin" on aika provosoiva ilmaisu!Riitaako haastat?

Joo - eiku kyllä jos oman näkemylksen esittäminen on väärin anonyymin mielestä.

väärin?

Vierailija

Epäoleellisia asioita on niin paljon mediassa nykyisin........
Harrrrrmittavan paljon....
Kaikenlaista jonninjoutavaa:::::
"keskusteluja ohjaillaan", ilmiselvästi....
Mun puhelinta salakuunnellaan.....
ja googlen auto nappas mun sähköpostia kun ne kuvas katunäkymiä....
Harmia kerrassaan, on, on ;D

Vierailija

Kissa putoaa aina jaloilleen.
Miksi juuri voideltu voileipä putoaa aina se voideltu puoli alaspäin?
onko siinä olemassa joku fysikaalinen selitys?
"Murphyn laki"

Vierailija

En kyllä ole tilastoa tuosta voileipäjutusta pitänyt,
mutta kyllähän se yleensä voideltu puoli lattiaan mätkähtää.
Tekisi mieli demonstroida tilanne ja kokeilla "10 krt kymmenestä" -teoriaa, mutta kun
puolisko ei anna lupaa...On kuulema keittiö vasta aamulla mopattu...... :(

Vierailija
Kotu

Tänään olisi kannattanut nukkua koko päivä olisin säästynyt harmilta ja mielipahalta.
Aamupäivällä huomasin keittiön valkealla isolla matolla ruskean ison läikän.
Olin pessyt maton kesällä ja ihmettelin moista.
Siihen oli kaatunut mukillinen mustaa kahvia joka olisi pitänyt pestä pois välittömästi.
Pesin koneellisen pyykkiä ja ihana villatakkini kutistui vauvan nutuksi, arvatkaapa harmittaako.
Ennen pesukoneeseen laittoa käsittelin takin nyppyleikkurilla siis kaikki tuo työkin meni hukkaan.
Tykkäsin niin tuosta takistani lisäksi olin saanut sen lahjaksi:(
Niin ja että kaikki olisi täydellistä värjäsin kauniit valkeat kalliit rintsikkanikin tummanpuhuviksi.

Oletpas sinä varsinainen tohelo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat