Huonoa käytöstä

Vierailija

oli mielestäni se, kun Jari Tervo heitti
Uutisvuoto-ohjelmassa Raamatun lattialle.
Ennen pidin häntä suht fiksuna miehenä.
Enää en.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Lainaus:

oli mielestäni se, kun Jari Tervo heitti
Uutisvuoto-ohjelmassa Raamatun lattialle.
Ennen pidin häntä suht fiksuna miehenä.
Enää en.

Samaa mieltä, huonoa käytöstä se on.

Vierailija

Meijän äiti sano et kirjoja ei saa heitellä lattialle, vaan niitä on piettävä nätisti.
Luulis et kirjailija käsittelis kirjoja paremmi...

Vierailija

Tervolta on karannu mopo lapasista.
Männöö telkkarrii ihtesä häpäsemmää...
ennen oli hauska ohjelma.
En uso et Taabermanni olis mokomaa tehnynnä?

Vierailija

Uutisvuodon taso on laskenut kuin lehmän häntä
tapahtuneiden henkilömuutosten jälkeen.
Lopetin katsomasta.

Vierailija

Uutisvuoto -ohjelma on täynnä "alapäähuumoria."
Nyt sitten on laskeuduttu huonoista vitseistä täysien mokien tasolle.
Voiko alemmaksi vielä päästä?

Vierailija

Tervoa varmaan harmitti se, että Raamattu on ehkä maailman eniten levinnyt kirja,
ja sitä edelleenkin myydään maailmassa enemmän kuin Tervon kirjoja?

Vierailija

Minusta Raamattu on sisällöltään parempi kirja kuin Tervon Koljatti.
Silti en heittäisi Tervon kirjoittamaa kirjaa lattialle.

Toisilla kirjojen heittely lie tapana.
Kirjaston kirjojakin kohdellaan huonosti.
Toivoisi kirjailijan näyttävän hyvää esimerkkiä kirjojen käsittelystä.

Vierailija

Lainaus:

Meijän äiti sano et kirjoja ei saa heitellä lattialle, vaan niitä on piettävä nätisti.
Luulis et kirjailija käsittelis kirjoja paremmi...

Sitä paitsi se oli kirja, joka on monelle Uutisvuodon katsojalle pyhä ja erityinen kirja. Kyllä Tervo tämän tiesi.
Rupeaa muutenkin miehen sooloilut ja turinat kyllästyttämään. Jatkuvasti keskeyttelee muita, silloinkin kun
ei ole oma vuoro.

Vierailija

Jari Tervo on median lempilapsi, omahyväinen öykkäri, joka kuvittelee olevansa suuri stara ja pilkkaa muita niin kirjoissaan kuin näytelmissään. Lentääkö seuraavaksi Koraani lattialle?!

Vierailija

Lainaus:

Jari Tervo on median lempilapsi, omahyväinen öykkäri, joka kuvittelee olevansa suuri stara ja pilkkaa muita niin kirjoissaan kuin näytelmissään. Lentääkö seuraavaksi Koraani lattialle?!

Montako Tervon kirjoittamaa kirjaa olet lukenut itse? Miten muodostat mielipiteesi hänestä?
Koraani-kortin vetämistä jo odottelin. Kesti ihmeen kauan ennen kuin se nykäisiin esille. Yleensä se tulee jo toisena.

Vierailija

Kestä ihmeestä te puhutte? Eikös hänen nimensä ole Jari Pervo vai muistanko väärin?

Vierailija

Kyseistä Uutisvuotoa en ole nähnyt, vaikka pidänkin siitä ohjelmasta. Juuri Jari Tervon sanailua suorastaan ihailen, osaisimpa itse asetella sanani yhtä tehokkaasti.
Olen lukenut hänen kolme kirjaa. Sukuni tarina,Siat ja naudat sekä Kallellaan. Mutta ne kirjat, ne kirjat, ne ovat paikkapaikoin aivan käsittämättömiä, en ymmärrä niitä lainkaan. Näitä viimeisimpiä en ole edes yrittänyt lukea. Minussa varmaan vika, mutta itse Tervosta pidän ja ihailen hänen sanavalmiuttaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat